AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
evlenmek değilde başka bi şey düşünmez misin
Hiç de olumsuz değil. Bak, bu Cuma yaşım 34 olacak. Tabii yaşarsam. Fakat, sorun etmiyorum. Demek ki bunda da bir hayır var diye düşünüyorum.
Etrafına bak! Türkiye'de her on kişiden sekizi 30 üstü bekar. O yüzden çok takma.
Hiç alakası yok bence evlenmek için evlenmektense hayırlısı olması daha iyi
Ben 2 kere evlendim 30 da hala bekarım çok bişey kaybetmiyosun hayatına birini alıp ona güvenip sonra sırtından vurulma ihtimalin var keşke hiç evlenmeseydim.
Evet hemde kurumuş derler. Bakireliği bile sorgularlar.
Turşu olmuşsun derler
😂😂
Sana sadece bir dizi öneriyorum, vaktin varsa lütfen aç izle.
SATC, açılımını yazmıyorum yorumun silinme ihtimali var.
30larında New York’ta yaşayan 4 bekar kadının hayatından kesitler var ve benim yıllardır dönüp dolaşıp izlediğim dizi. Kesinlikle bunu izlemeni tavsiye ediyorum
Yani evlenmeye niyetin yoksa nasıl baktıklarının da umrunda olmaması gerekir
Onunla alakası yok da saçma sapan düşüncelerine alet edebilme potansiyelleri çok yüksek
Olumsuz değil.
Kendini kötü hissetmemelisin. Hakkında güzel düşünen insanlar da var.
Ne alaka ya. Ben 22 yasindayim 30'uma kadar evlenmek istemiyorum. Ne sacma sapan dusunceler bunlar. Kendini sevmezsen erkekler o zaman seni degersiz bulur. Kendisine deger vermeyen birini kimse deger vermez
Artık evlenme yaşı iyice ilerledi herhalde 30-40ta evlencek herkes herhalde
Kimse yaşın bu diye olumsuz bakmaz senin davranışlarına bakar geçimsizsen geçimsizsindir. Evli olup geçimsiz olan yok mu var
Boş ver milleti ya. Evlenenler çok mu mutlu? Karşına iyi biri çıkarsa evlenirsin yoksa da bekarlık iyidir.
Ben İtalya ve İsviçre ye gittim ve daha çok ülke gezeceğim seneye de 4 5 ülke gezmeyi düşünüyorum avrupa yi 10 sene de gezerim sonra Orta Asya yi Japonya yi gidip göreceğim evlenmeyi çok düşündüm ama olmadı
Kadın için olumsuz mu bilmiyorum ama benim için çok zor ya. Yaşıtım kalmadı etrafımda. Birini bulamıyorum
Erkeklerin nasıl baktığının ne önemi var?
Halin keyfin yerindeyse kimin ne dediği veya ne düşündüğünü boş ver 👍
Bence yaşla alakası yok ama kötü niyetli insan varsa ha 18 sin ha 50.
Herkes evlenmek zorunda değil. Eskidenmiş o erken yaşta evlilikler.
Sen yine iyisin ben 45 yaşında bekarım kimbilir millet hakkımda neler düşünüyor
şu millet ne der lafını artık dilinizden düşürmelisiniz.. evli olanlar ne yapıyor sanki
@neptun_q öyle olmuyor işte insanlar ister istemez bir çok şey düşünüyor, acaba kusurlu mu, gay mi, pipisi mi yok varsa da ötmüyor mu vs vs aklına gelebilecek herşeyi düşünüyorlar hakkında, belki de haklılar da ama bilmedikleri tek şey aslında benim evlenip düzgün düzenli bir hayatım, bir kızım olsun istediğimi bilmezler, anlatsan anlamazlar da ama dediğim gibi sadece konuşurlar ve konuştuklarını da biliyorum
düşüncələri də kendileri gibi saygısızca
@neptun_q Azeri misin?
yooo
@neptun_q harfler ters olunca sanki azerilerin yazım tarzına benzettim
klavyesini kullanıyorum
kim ne düşünürse düşünsün sen ideal hedefine odaklan gerisi önemsiz detaylar
İnsanların ne düşündüğünü önemseme hiç bir zaman şahsi düşüncem ve olumsuz bir durum değil
Bence kim ne düşünürse düşünsün senin ne düşündüğün önemli
Bekar olman şimdiye kadar evlenmemiş olman kimseyi ilgilendirmez takma insanları. Evlenip evlenmemek senin tercihin kimse karışamaz
Önüne gelen her erkeğe burun kıvırdığın için bu haldesin
evlenmeyi düşünmüyosan bu bilgiyi napıcan tam olarak?
Dul olanlar var senin yaşında ona bakarsan iyisin bence
Hiç alakası yok hanımefendi. Kismetiniz henuz karşınıza cikmamış hepsi bu.
Bundan sonra zor evlenirsin sevgilinde zor olur onun dışında başka durum yok
Biz ölelim mi ucube gibi mi hissedelim 34 yaşında olarak mezar yeri mi bulalım diyorsun 😀
Bende 32 yaşında daha evlenmedim. Kim ne düşünürse düşünsün boşver😂😂
Ne güzel işin var eğitimin var bundan sonrası daha güzel eşit dengeli bir hayat yaşayabilirsin canını sıkmaya değmez.
Yooo neden öyle baksın. Bence geç bir yaş değil
Alakası yok bekarlık suç değildir kimse sana kötü gözle bakamaz.
evlenme niyetinde olacağın erkek hareketlerinden anlar
Ailen akraban arkandan fesatlık, hasetlik yapmazsa bir ömür yaşarsın. Ben şu an yarın bi araba alsam direkt kaza ederler kaza yaparım
Abla öyle bakma emin ol 30 yaşında bulacağın bir erkek daha iyi olur çünkü erkekler geç olgunlaşır canını sıkma sen böylesi daha iyi
Hayır, zaten kendi yaşıtı ile evleneceksin. Seçici olduğunu düşünürler
Kaliteli yalnızlık, kötü evlilikten daha iyidir bence. :)
Neden olumsuz olsun kendini ne zaman hazır hissedersen
Bende aynı durumdayım arkadaşımda benden bi yaş büyük oda hala bekar sıkımtı yok takıl boş ver
www.instagram.com/.../?igsh=MWowZWl2eXE2MTU2dg==
Evlenmek istemiyorsan neden bunları önemsiyorsun?
Bir kadın 30 yaşına kadar evlenmediyse o kadın sıkıntılıdır
Saçmalama. Erkek peki? kardeşim
Evlenmek istemiyorsan sana nasıl bakıldığının ne önemi var
Hayır öyle dusunmezler bir iki dengesiz çıkar o tipler heyyerde vardır
Zaten evlenmeyi dusunmuyorsan erkekleri neden dert ediyorsun
Ne alaka kime ne yahu
Ne alaka olumsuzlukla. Kader kısmet
Nasip islwri belli olmaz
olumlu olabilecek tarafı kariyerdir
Bu yaş takıntısı çoğu kişi de var sanırım.
Önemli olan senin kendini nasıl gördüğün.
Olumsuz değil çok iyi yapmışsınız
30 yaş... Sen daha genç KIZSIN.. DUR BAKALIM
En güzel yaşlar bence gerek yok kafan rahat
İsteyen istediğini yapsın sıkıntı tinne
Bazı kesimler öyle düşünebilir ama tercih senin
Bence özenilesi bir hayat.
Neden
Sen de mi evlenmek istemiyorsun
Evlilik köleliktir
Nasıl kölelik oluyor benim ablam evli mesela hiç te kölelik yaşamıyor
Evliliği sen değil ablan yaşıyor.
🤣🤣🤣
Neden kölelik olsun ki?
destan yazarım o yüzden gerek yok
Azat edin beni kızlar diyen evli erkekleri görüyorum🤣🤣
Yaz destan da okuyalım belki ben farklı olacağım nerden biliyorsun da?
tamam sen farklı ol
Tamam sende bekar kal ne iticisin ya hu
Herkes herşeyi düşünsün boş. Ver. Sen
Zannetmiyorum , artık düşünceler değişti