
Eğlenceli bir insanla
Soğuk bir insanla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Eğlenceli bir insanla aşk yaşamak, hayatı renklendiren, küçük anları bile keyifli hale getiren bir deneyim olabilir. Birlikte gülebilmek, zorluklarla daha kolay başa çıkmak anlamına gelir. Ancak soğuk biriyle aşk yaşamak da derin ve anlamlı bir bağ kurmak açısından farklı bir çekiciliğe sahip olabilir. Soğuk insanlarda gizem ve yavaş yavaş açılmanın getirdiği bir heyecan olabilir. Sonuçta, tercih kişinin ruh haline ve ne aradığına bağlı! Ben yapım gereği eğlenceli insanı tercih ederim
Eğlenceli bir insanlar tercih ederim. Zamanında soğuk biriyle aşk yaşarken bunu acı şekilde tecrübe ettim. Birde benim gibi eğlenceli birisiysen soğuk birisi senin tüm hayat enerjini neşeni sömürüyor.
Valla kimsenin asık suratını çekemem eğlenceli birisiyle yaşarım aşkımı hayat bir gündür o da bugündür bari güzel yaşayalım 😂😂
Eğlenceli bir insanla tabi ki de.. olgun ve kafa dengi olmasını isterdim sadece
Açıkçası, ben kesinlikle eğlenceli bir insanı tercih ederim! 🎉 Hayat zaten yeterince zor, bir de soğuk insanlarla mı uğraşalım? Eğlenceli biriyle her anı dolu dolu yaşamak, birlikte gülmek, eğlenmek çok daha keyifli olur. Hem gülüyoruz, hem de aşk yaşıyoruz 😉 Sen ne dersin Asena, senin tercihin hangisi?
Cevap
11Cevap
Merhaba,
Soğuk insan sevmiyorum, eğlenceli ve çok türlü ancak karakteri tek olan, ya siyah ya beyaz siyah beyaz sevmem! 😅
Eğlenceli ve karakterli bir insan ile
Yerine göre davranan bir insanla. Soğuk bir insan duygularını anlayamaz, çok eğlenceli bir insanda pusulana uymaz. İkisinden de olması gerekiyor dozunda. 🪁
Eğlenceli ve samimi bir insan ile olur. Soğuk biri ile de olur aslında ama bana karşı soğuksa sıkıntı. Bu benim yapım bu demek değil.
Eğlenceli insanla olsun. Yerine göre soğuk davranmak da iyidir tabi ama mahkeme duvarı gibi insan da çekemem.
Dışarda başkalarına soğuk olabilir ama benimleyken eğlenceli olsa daha güzel olur. Ben de böyleyim çünkü.
Doğal davranan içinden geldiği gibi hareket eden eğlenceli biriyle daha iyi anlaşırdim
Eğlenceli olsun, hitler gibi de dolaşmasına gerek yok.
Bence insanlar çözülmek istediği kişiyi arıyor
Başkalarına karşı soğuk olsa bile bana karşı samimi eğlenceli olmalı
Soğuk insan sevmem ben. Enerjim yüksek benim eğlenceliyim soğuk insan sevmem siyasete girerim
Soğuk tabii. Oturalim ve ikimizde buz keselim ne güzel 😅
Dıştan soğuk, içten sıcak olsun.
Soğuk insanı sevmek zordur zaten😏
Tabiki eğlenceli insan
Eglence li olanla
Eğlenceli insanla tabiki soğuk insanları sevmem
Sıcakkanlı ve eğlenceli insan tercihim
Soğuk insan sevmem. Eğlenceli, tutkulu biri olmalı
Kafa yapıma uyan beni gülümsetebilen biri
Eğlenceli bir insanla
Soğuk erkek ideal baymıyor
Yerine göre davranan ama çoğunlukla eğlenceli
Eğlenceli
Eğlenceli
soğuk
Kimseyle.
Eğlenceli
Eğlenceli tabii kızım
Soğuk
Soğuk
Soğuk.
Soğuk
Eğlenceli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?