AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
Sen çocuğunu değilde kariyerini seçmişsin adam niye böyle bir şey istesin ki niye seni istesin ben de olsam seni istemem yani
Çocuk kısa sürede büyüyor sonra gidiyor
yani o zaman kendi düşüncenden birini bulacan
bizde evlenmek için iş arıyoruz her yerde çok tuhaf gerçekten iyi bi gelecek iyi bi hayatımız olsun diye
Sonuçta evlilik için görüşmüşsünüz demekki eşinin çalışmasını istemiyor olabilir anlasamadiysaniz dönmesinin ne anlamı var dönse gene anlayamazsınız bu sizin Red edildiginizi göstermez fikirleriniz uyusmamis
O yobazın geri donmesini mi istoyorsun gercekten 😅
Buna sonra yorum yapacağım. Kaybolmasın diye yazıyorum.
Anladığım kadarıyla akademisyensin benim gibi. Yükselme ihtimalinden bunu çıkarıyorum. Maaşınız da bunu destekler seviyede. Aslında birkaç kez görüşmek ona karşı boş olunmadığının işareti. Yalnız bence mesele güçlü kadın olmaktan çok fedakarlık olarak değerlendirilir mi bilmiyorum ama ona o kapıyı kapatmanla alakalı. Günümüzde birçok örneğini gördüğümüz kariyer sahibi olan bir anne olma imkanı varken neden seni alışılmış yaşam standartlarının dışına itiyor burası mesele. Görüşmelerinizdeki konuşmaların seyrini de irdelemek gerek bence. Muhtemelen o da benzer standartları olan birisi. Buna rağmen aynı hayatı olan bir kadını farklı bir hayatı olan başka bir kadına çevirme isteği normal değil. Neyse ki baştan kavga etmek sonradan kavga etmekten iyidir...
Akademisyen değilim yanlış tahminde bulunmuşsun neyse o önemli değil. Bunun çevresi hep ev hanımı, ailesinde bundan başka okumuş yok, kalabalık ailenin tek erkek evladı ve hep hizmet görmüş. Hayatı boyunca yatağını bile toplamamış, ailesi buna devamli görücü usulüyle kızlar bulmuş hepsi ev kızı tabi. Bizi tanıştıran bir arkadaşım. Yani ilk kez okumuş çalışan kariyerli bir kadınla tanişıyor
Heee olmadığı hayrolmuş bence... Desene onun dediği gibi olsaydı bir zaman sonra hizmetkârlığa dönecekti... Olanda hayır vardır.
Benim sevgilim de bu durumdan ayrıldı ve geri dönmedi 😔
Öyle geri kafalı adamı napacaksın. Bırak gitsin. İşinden vazgeçersen vay haline
Özgüvensiz biri olabilir senin ondan üst seviyede olmanı istememiştir. Ezik bi karakteri var demekki boş ver evlensen de ilerde sorun yaşardın
@hadiordannsende sen çalışıyor musun
Ay çattık beni bi salsana
Ya gel bir şey diyecem
@hadiordannsende gelecen mii
@1903lasttime1903 kızı bıraksana la
@Aykaram00606 sana ne pardon beyefendi
@1903lasttime1903 ne beyim ne efendiyim. Kızı bırak
@Aykaram00606 kızın kocası mısın
@1903lasttime1903 öyleyim var mı diyeceğin?
@Aykaram00606 kız da bunu teyit ederse bir diyeceğim yok
abla saçmalama 80 bin kazanıyorsun elin köylüsüne mi kaldın
O benden daha zengin ve karakter olarak hep istediğim tip.
bir adam gider bin adam gelir
N. H gelir
Ya allahaskina boşversene o hanzoyu kendi dengin birini bul bence olmamis diye dua et
Sen doğru olanı yapmışsın kararına saygı duyması lazım sana sırf kariyerin zekan için bile aşık olması gerekirken o bunu bıraktırtıyo bence hiç hoş değil gerçekten sevse böyle yapmazdı
Ne iş yapiyorsun merak ettim maaşın iyyiymiş
Beklentileriniz uyuşmuyor bunu düşünüp de üzülme. 80 bin tl de iyi maaşmış
Donmuyorsa dönmesin neden birinin varlığını kendi yaşama sebebi ediyorsunuz eskiden varmiydi eskiden yaşıyor muydun simdire yapabilirsin o yaşıyorsa sende yasa bilirsin
Aramaz adam açık açık sana isteklerini söylemiş
Ben olsan sülük gibi yapisirdım. Ne enayiler var ya
Allah korumuş seni, işten çıktığın eline bir lirayı vermezdi. bu tiplerin büyük kompleksleri var yapısal olarak ezikler.
Bos ver o adamı ya, onunla mi ugrasacaksin
Zaten insanlar degismez uzun vadede sadece sana sorun yaratir
Mesleğiniz nedir arkadaşın ağzından laf almaya çalışmış unutma kariyerin seni terk etmez
Arkadaşım öyle biri değil saf kalplidir biraz
Sen daha iyi tanırsın tabi
Yani sana kısaca demiş ki ben kendime köle arıyorum iyi yapmışsın öyle bir itten sana koca olmaz zaten
Ne olursa olsun kendi paranı kazanıp harcamak ayrı bi olay senin işine saygı duymuyorsa sana da saygısı olmaz o adamın bırak gittiği iyi olmuş
Bence seninle olmaz söylemlerin çok sert , para önemli ama her şey degil
Niye yaa biraz açıklasana
Sözlerinle ezmissin adamı, Evlilik ve aşk fedarlik ister. Eger zaten işin de iyiysen evlilik sürecinde işler iyi gitmezse ki insalalh gider. O senden destek isteyebilir.
Bu kafada birinin hala aramasını beklemene şaşırdım
Aramaz mı?
Aramaz tabi ki zaten en başta görüşünü beklentisini açıkça söylemiş. Uzamadan kafalar karışmadan bitmesi de en doğrusu olmuş bence sende takılma artık kendi hayatına bak. Eğer yaptığın iş hayalinse buna odaklan elbet herşeyinizle uyumlu olduğunuz biri çıkar karşına acele etme
Çok saçma bir yaklaşım olmuş
Bu saatten sonra aramaz boşuna bekleme
Dönse bile sen kabul etme artık böyle biri ile yaşanır mı beee
Adam sonuna kadar haklı. Evde mutluluk ve huzur arıyoruz, ev masraflarına ortak bir arkadaş değil
Boşanınca nafaka veririm die mağdura oynamicn o zaman. Malum kadını kisitlan sensn
Veririm nolcak elimin gözümün sadakası olsun
Ahahah bunu boşanırsan o zamn da konusalm
Hayırdır malımın ortakcısı veya mirasçı mısın bu kadar geriyor seni
Beni geren bişey yk.
Evlendikten sonra eşini calistrtmayanlar bosandktan sonra nafaka mağdur rolüne bürünüyor da ondan komik ğeliyor
Banane
İyi olmus kurtulmuşsun. Sana saygisi olmayan biriyle evlensen zaten mutsuz olurdun
Görücü usulü. İyyy en iğrenç bulduğum şey
“ Erkekler güçlü kadın istemiyor". Galiba konu onun özgüven sorunu.”
Çok saldırganca bir yorumlama şekli. Bunun özgüvenle alakası yok. Güçlü kadın, bağımsız kadın diye adlandırılan kadınların hepsi erkeksi. Hiçbir erkek erkeksi kadın istemez.
Biz güçlü, bağımsız, feminist, erkek düşmanı kadın istemiyoruz. Feminen kadınsı kadınları istiyoruz
Adam demiş ki "bu kiz şimdiye kadar tanıştığım en güzel kız ama kafa yapılarımız uygun değil".
Yani biz de para kazaniyoruz statümüz var diye Kamyoncu gibi bir tip olmuyoruz
Sen halen anlamadın beni. Konu tip değil zaten. Ben çalışmanla ilgili de bir şey demedim. Laf salatası yaparak manipülasyon yapıyorsun. Yukarıda yazdığım yorum gayet açık. Tekrar oku
Güçlü kadın istemiyorsunuz ama kadını boşayınca da bizden bişey istemesin başinin çaresine baksın istiyorsunuz
Bak al işte. Kızım algılaman sorunlu mu senin? Ben çalışmayan kadın istiyorum diye nerde dedim. Ayrıca bazı erkekler çalışmayan kadın istiyor diye, bütün erkeklere nafaka ödettiremezsiniz, mal varlığına el koyamazsınız.
Sen bu zekayla evlenme zaten. Senden ayrılan erkek doğru bir karar almış 😁
Anlamanda sorun var senin. Anlayıp yine bunları söylüyorsan da erkek düşmanı olduğunu gösterir bu durum
Bence sen karıyer yapma. Adamın zihniyetini göremiyorsun nasıl bir yokluktaymışsın sende
Adam haklı açık açık söylemiş daha ne bekliyorsun
burada yorum yazan insanlar aile kavramının ne olduğunu bilmiyor sen o adama uygun değilsin sadece adam sıcak aile ortamı istemiş ve kesinlikle bu herkesin hakkı
Yani çirkin bakımsız muhtaç bir ev kızı benden daha iyi öyle mi?
Boş yapma neden çirkin bakımsız olsun. Tabiki evlilik için en iyisi ev hanımı mutlu bir aile ancak bu şekilde olabilir sen evliliğe yararlı değilsin
Kusura bakma ağır konuştum gerçekler bunlar ama burada para avcısı erkekler tatlı konuşa bilir onlarda gerçekleri çok iyi biliyor ama söylemiyor
Çalışmayan insan otomatik olarak iyi insan mı oluyor? Haa evet size muhtaç olunca egonuz tatmin oluyor
Biz muhtaç olarak görmüyoruz
O senin çirkin bakışın
Sorumluluk olarak görüyoruz
Peki o sorumluluğun karşılığı ne oluyor saniyorsun? Sen ezilirken onlar kıymet mi biliyor? Haa bide boşanırsan nafaka sorunu var. Siz ezilmeye bayılıyorsunuz zaten deveye diken insana... yaranırmış
Bakın kimse size kesinlikle işi bırak ve evlen demiyor seçim sizin.
Güzel hanım hanımcık biriyle evlenirim mutlu bir ailem olur
Neden sizin gibi biriyle evleneyim ben aptal mıyım?
Para avcısı mıyım?
Bir erkeğin seninle evlenmesi için tek bir neden söyleye bilir misin?
Denk değillermiş herkes aynı düşünücek diye bir şey yok mümkün de değil boşuna birbirinize yükselmeyinn
Yo ben kendisini anlıyorum
Ben bir hata yapıyor demiyorum kesinlikle
Hatta ben yerinde olsam büyük ihtimalle kariyerimi bırakmam
Ama şu bir gerçek ki evlilik için şıklar arasına giremez böyle bir kadın
Farklı kafalar farklı tercihler ciddi bir adım atılmadan da yollar ayrılmış ne güzel
aramıyorsa neden gelmiş tanışmış?
Şuanki işim rahat, ama ilerde geçmeyi planladığım iş yoğun.
O aslinda hiç çalışan kadın istemiyormuş
O seni beğenmemiş 👍
Ağzınla kuş tutsan nafile.
Çok beğenmiş gibiydi ve arkadaşa demiş ki şimdiye kadar görüştüğüm en güzel kız ama kafa yapısı uygun değil
Hem ev işlerinin hemde çalıştığın yerde işlerin üstesinden gelebilir misin?
Bende böyle birini arıyorum bulamıyorum tlf numarasını versene şahidimjz olursun 😂
😂😂😂
Hazır yiyici kadın heryerde var zibilyon tane
Kız görücü usulü tanışan sen hazıryiyici olmuyorsun da ben mi hazır yiyici okuyorum. Senin tren kaçmış bekleme boşuna. Tlf numarasını vermesen verme
Ama şunu da bil o kişi kendine yakışan birini bulacak
Kariyerinde başarılar 😂
O birini bulur mu bulmaz mı bilmem ama sen bu hazıryiyici halinle kimseyi bulamayacak gibisin 😂 Düşün bakalım sana niye hiç bu teklifle gelmiyorlar diye?
Bulur Bulur adam mütevazi bir hayat istiyor bana gelen var ben gitmiyorum görücü usulüne karşıyım. Hazır yiyici sensin kendin bulmaya üşenip başkaları vesilesiyle tanımışsın ama elinde tutamamıssin. Üzülme sende bu hazır yiyicilik olduğu sürece bol bol görücü çıkar yine konarsin. Ama bu sefer dikkat et elinden kaçırma enişteyi 😂
Hazır yiyici ta kendisi bide bana Hazır yiyici diyor eee ne demişler kişi kendinden bilirmiş işi 😂
Hiç düşündün mü niye zengin kültürlü elit insanlar seni bulmuyor? Herkes kendi dünyasını yaratıp içinde yaşıyor. Ben kariyerli olduğum için çevrem böyle. Sen tembel bir ev kızı olduğun için çevren öyle.
Benim muhabbet ettiğim insanlarla sen muhatap bile olamazsın. Bunlar hep emek bunlar hep hak. Sen yazın evde oturup magazin haberleri izlerken ve babandan harçlık almak için yalvarırken ben kendi paramla tekne kiralayıp tatil beldelerini geziyorum. Nişantaşından daire almayı planlayıp evlere bakıyorum. Belki sen Nişantaşını sadece dizilerden görmüşsündür. Yani kendini kimlerle kiyasladığına dikkat et.
Benim nasıl bir hayatım olduğunu nerden biliyorsun. Zengin olabilirsin. İnsanlara tepeden bakıyorsun bende ev bakıyorum bebekte bende İstanbul'da yaşıyorum. Aileme hiçbir zaman güvenmedim. Baba parası hiçbir zaman yemedim kendi tırnaklarımla cabalayarak bu mesleğimi yapıyorum. Soruna sadece ironi yaptım sen çok ciddiye aldın tatlım bir erkek için bu kadar düşülmez. Ben seçici biriyim avukatım ideallerim var. Sen o kadar elit olsan görücü usulü biriyle tanismazdin evet paran var ama zekan gelişmemiş. İnsanlara tepeden bakmaya devam edersen hep bu zekayla kalacaksın. Eğitim hersey şimdi kim daha üstün bir düşün istersen.
Bu arada ikimizde madem İstanbul'da yaşıyoruz ofisime beklerim. 😉
Avukat mısın? Senin meslektaşım olmadığına yemin edebilirim 🤣 bu avukat katipleri de hep avukatlığa özeniyor
Bu arada elit insanlar benj buluyor seni bulmuyor demişsin. 1 adamla görücü usulü tanımışsın bu hangi yüzyılda kaldı. 2incisi adam senin önüne taş koymuş çalışma demjs. Eğer elit olsaydı böyle demezdi değil mi? Bence senin çevrende örümcek kafalı insanlar mevcut bu da beni şu an üzdü. Sen gerçekten gel birgun benim ofise elit insanlar gör.
Adam ünlü bir şirkette ortak ve yönetim kurulu üyesi. 🤣🤣🤣 Senin ofis nerdeymiş söyle kız gelicem söz.
Yalandan nefret ederim. Yalancı insanlara tahammülüm yok
Sende mi avukatsin bak buna sevindim işte seni ofisime davet ediyorum.
Tamam söyle gelicem 😂
2 avukat tartışıyor 😅
@Shazam6 Yanlış, bir avukat ve bir avukat katibi tartışıyor. Belki avukat katibi bile değildir 😂
2 nizinde ne oldugunu bilemeyiz 🤷🏻♂️🤷🏻♂️ söylenene göre konuşuyoruz
@Shazam6 Sence bir avukat bu kadar imla hatası yapar mı? 😄Türkçe bile bilmiyor. Ilkokul mezunları gibi dilbilgisi hatalari yapıyor. Cümlelerinde anlatim bozukluklarından geçilmiyor. Kendini ifade etmekten aciz 😂 Bizi de kendi gibi saf sanıyor.
Avukat olmadığı halde orada burada avukatım diyebilecek iki çeşit insan vardır. Birincisi avukat katipleri (hep avukatlara özenirler), ikincisi iki yıllık Adalet Meslek Yüksek Okulu okuyup DGS ile Hukuk Fakültesine geçme hayali kuranlar.
Eğer yeni mezun ve asgari ücretle çalışanlardansa daha da kötü, meslek bu kadar ayağa düşmemeli. Türkçe bilmeyen , iki krlimeyi bir araya getirip kendini ifade edemeyenler "Avukat" oluyorsa durum çok fena demektir.
Birileri hakkımda konuşuyor 😃 ben burayı ciddiye almıyorum imla hatası yapmışım vs burada da dikkat etmek istemiyorum bi rahat bırakın da istediğim gibi yorum yapayım. Bu arada burdan adres veremem nickini söyle adres vereyim şu an şehir dışındayım. Geleceğim ama haberleşiriz. Nickini söyle oraya yazayım adresi
Hala beni kıskanıyor soran ironi yaptım ciddi değildim. Kadının evde çocuk bakmasını isteyen birini niye isteyeyim ki. Benim ideallerim var diyorum
Senin hala umudun var ki yazmasını bekliyorsun demek ki oturup evde çocuk bakacaksın bence bekleme meslektaşım lendi ayaklarının üstünde dur.
Ve kimseyi de küçümseme biz hem meslektaş hemde kadınız. Destek olman gerekirken kıskanıyorsun köstek olmaya uğraşıyorsun. Ben senin gibi nelerimi gördüm ona rağmen başardım. Hala daha kıskanıyorlar
Kıskanmayın artık yeter başarıyı taktir etmeyi öğrenin.
Pardon da ne başarısı? 😂 başarını göster de bilelim. Bir insan Türkçe biliyorsa istemsizce düzgün yazar, çaba sarfetmez.
Hem kendin beni kıskanıp adamın numarasını isteyecek kadar düşmedin mi? Umarım gerçekten avukat değilsindir vallahi mesleğimden utanacağım artık, meslek bu kadar ayağa düştüyse vay ki ne vay!
İroni yaptım diyorum umurumda bile değil kendini ne sanıyorsun onu anlamadım benim mesleğim sana neden bu kadar problem oldu. Nedir bu kıskançlık Türkiye 'de tek avukat sen mi olduğunu sanıyorsun ben senj kıskanmıyorum ama sen aşırı derecede kıskançsın. Geçmiş karşıma görücü usulü tanıştığı adamı kıskanıyor madem bu kadar elit ünlü ve senin çalışmani istemiyor kendinle celisiyorsun bunlar senin fantezilerin falan mı? Avukat olamamı kıskanıyor 😂 şaka gibisin cidden
Nickini söyle adresimi vereyim diyorum ona da yanaşmıyor asıl trol sensin herkesi de kendin gibi sanıyorsun. Ve sana tavsiye erkek budalası olma çok hayaller kurma. Elit ünlü biri diyor hoşlandığı kişi çalışmasını evde oturmasını istiyor sence elit insan bunu yapar mı? Fazla fantezi zarar hayallerde yaşayan sensin
Erkek budalası olsam milletten erkeklerin numarası isterdim senin gibi 🤣 Ayrıca ben adama ünlü demedim senin fantazin ünlüler galiba?
Sen Avukat olsan ofisini böyle saklamazdın 😄Maksadın işi yokuşa sürmek. Başkalarını aptal yerine koyarken kendo zekanı baz alma olur mu? Bu da benden sana tavsiye
Sen iyi misin? Ben ne diyorum sen ne diyorsun tanıdığım psikolog arkadaşım var. İstersen randevu ayarlayabilirim. Nickini söyle adres bireyim burası güvenli bir platform değil sende gizli soru sormuşsun. Nickini söyle yazayım gel bekliyorum diyorum ciddiyim
Ben hayatım boyunca yalan söylemedim dürüstlüğe önem veriyorum. Bu arada ironi ne demek biliyorsun dimi yine söylüyorum. Senin görücü usulü mağara adamı benim ilgimi çekmiyor çünkü örümcek kafalı kadının çalışmasını istemiyor sen gelsin yazsin istiyorsun bu durumda sende bu durumu kabul edeceksin. Ciddi söylüyorum psikolog arkadaşım var .
Yardımcı olabilirim istiyorsan
arasa nolur aramasa nolur
kariyerin nedir yaptığın işi merak ettim
bende tam tersi issizim diye aldatti terketti
Senden bu para köpekligiyle bir yol olmaz
Geri dönmemesi senin için daha iyi
O zaman kendine öyle birini bulsun.
Kariyerin ne senin
o evli ola bilir ondan kaçmıştır.
Evli değil
o zaman bir insan konuştuğu ve ciddi düşünen bir kadından neden kaçar ki?
Açıkladım ya
belkide seni menfaat düşkünü olarak düşündüğü için uzaklaşmıştır senden.
Evet öyle düşündü
Para her şey değil ki, parayla saadet olsaydı camdaki kız zengin kocasını bırakıp şöförüne kaçmazdı.
Geri dönse de sen affetme olmaz ondan boş ver
Bu adamımı kafaya taktın cidden smdmdndm
Ben de kendime şaşıyorum ama fena takıntı oldu
İşinde gücünde birisin. Muhtemelen okudun ettin. Biraz mantıklı düşün. Seni bu hayattan alıp evde temizlik yemek yapıp çocuk bakan ev hanımı yapmak istiyo. Bu hayatı istemezsin. Ne olursa olsun vazgeç bundan
Öyle bişey mümkün değil. En fazla çocuktan sonra 2 yil ara veririm. Mesleğim ve param var. Kendi işimi bile kurabilirim
Bu adam onu istemiyor ama
Yahu bunun ailesi 7 ceddi ev hanımı ondan galiba. Kendi gayet zengin okumuş çok kariyerli biri
Zengin olabilir. Belki kazandığı para yetecek size ama sen çalışmadığın sürece ona bağımlı olacaksın. Harçlık alarak yaşamayı kendine yedirebilecek misin
Ben illaki çalışırım onun yola gelmesi lazim
Gelmez bence. Git kendine göre birini bul senn
Bana göresi yok ki çevremde. Sevgilisiyle aynı evde kalip bana evlenme teklif edenler var. Her gece alemlere akıp bana evlenme teklif edenler var. Ateistler var, çapkınlar var, yalancılar var
Gerçekten ciddi düşünüyosan birisi var aklımda sana göre. Anlaşır mısınız bilmem ama düşünebilirsin. O da işinde gücünde. Senin gibi ekonomik seviyesi de iyi
Calişmak bahane olmuş
arkadaşa demiş ki şimdiye kadar görüştüğüm en güzel kız ama kafa yapısı uygun değil
Aramaz bu saatten sonra
Dönsün mü yani? Tey Allah'ım ya.
Aramaz umut bekleme.
Niye?
Erkeğin halinden en iyi erkek anlar. Aramaz diyorsam aramaz sen kendine başka birini bul, onu boşuna bekleme.
Neden yahu açıkla
Bir erkek bir kadına hayır dediyse bitmiştir. Eğer geri dönüyorsa ya aşırı yokluktadır, ya da kadın düşkünüdür.
Benden çok hoşlanıyor gibiydi, mantıki karar verdi
Sen aylık 80 Bin TL maaşlı hangi işte çalışıyorsun?
Niye sordun
Benlik bir meslekse bende o mesleğe yönelebilirim.
Bu meslek için bir ömür okuyup devamli sinavlara giriyoruz herkesin girebileceği bir meslek değil
Merakım daha da arttı? Bu meslek ne peki
Güncelleme atınca hatırladım bak. Şu mesleği hala söylemedin? 😄
Ben alayım seni gel
Geri dönersede sen dönme bence
Boş ver oluruna bırak
Erkeğin mal olanıda böyle oluyor demek ki 😅
Bahane ve dönmez
İstemiyorsa geri dönmez
Bahane bulmuş gibi cahilmiş kurtulmuşsun bence
2 ay geçmiş aramaz artık bekleme
Geri dönmesin öyle davar zatn
Zayıf basit erkek güçlü kadın istemez akıllı ve başarılı erkek yanımda başarılı güçlü ve akıllı kadın ister @ptallarla uğraşmaz
ıyy boş ver dönmesin
Böyle erkekleri çok arıyor musunuz?
Salla gitsin uğraşılmaz
dönmesin aq abla