Nişanlım çalışmamı istemiyor sizce bu kötü bir sey mi yol yakinken döneyim mi?

Neden istemiyorsun dediğimde sebepleri olarak bunları yazdı

Nişanlım çalışmamı istemiyor sizce bu kötü bir sey mi yol yakinken döneyim mi?
Güncellemeler
4 ay
Soruma dadanan ergenin yorumunu kimse takmıyor hâlâ ısrarla nasıl kuduruyor anlamış değilim bur insan ancak kendini bu kadar rezil edebilir. Sen git dersine çalış buralar sama uygun değil hele ki bu konular senin yaşını aşar ergen. Uza sorumdan
Nişanlım çalışmamı istemiyor sizce bu kötü bir sey mi yol yakinken döneyim mi?
Cevapla