Bunu yazdim ve engelledim. Senden çok özür dilerim akyiğit. Seni hak etmedigin halde bu zamana kadar sevdigim için özür dilerim. Bu kaçıncı kapına gelipte elimde hayal kırıklıklarıyla dönüşüm. Bu kaçıncı seni 5 dk da olsa görmek için günümü berbat edişim uykusuz kalışım. Ben normalde uykuyu geri planda tutarim herkes için çünkü uyku benim için çogu zaman bi zaman kaybıdır. Ama sen artık uykudan bile değersizsin benim için. Ben hic seni kapımdan boş çevirmedim. Ama senin bu son davranişin mesajlarimi görmemek için interneti kapatman engeli kaldirmaman mesajlarimi gördügun halde yazmaman. Başkasindan arayınca şıp diye açman. Bu sevgiye layık olmadığını gösterdi. Seni de bidaha boyle asla sevmez. Gerci içki ve sigara bagimlisi olsaydim kizlarla gezseydim sana pislik gibi davransaydim eminim şu an sen benim kapimda olurdun. Ama değer bilmeyen birini prenses yerine koydum benim hatam affet. Hep kendi istediklerinin olması kukla gibi kullanman ve özellikle o 1 2 aylik insanlar için 4 yillik seni cok sevmiş olan bi insanı kırman son nokta oldu. Bu dünyada çalişan tek insan sen değilsin alt tarafi eczanede calisiyosun. 2 aylik kişiye istedigin kadar vakti yaratiyosun. Ben haftanin 7 günü gece caliştigim halde uyumadan seni görmek istiyosam ve sen ahmaklik edip boyle oyunlar deger bilmezlikler yapiyosan kusuruma bakma. Metrobüste otobuste sevgililer yanyana. Işten çiktiktan sonra gün bitmeden sevgililerini görme derdindeler. Bir çoğununda sevgisi yalan ama senin yapamadigini yapabiliyorlar. Bir söz gördüm bugün. Birisi sizin için doğru kişi olmadiğinda ama ondan ders çıkarmanız gerektiğinde, hayat siz ondan vazgeçene kadar kötü huylarini gösterir... Ne kadar dogru bir söz. Ben sana harcadigim parayi biriktirseydim dükkan açmiştim değmezsin. Aldığın borç dediğin 1600 TL yi bile agzina almiyosun paragöz. Bugün benden para istedin ve hemen attim sonra yine yüzsüz gibi kullandin beni. Benim sana ahım var yaşamadan ölme. Allah biliyo kimin sevdigini kimin deger bilmez oldugunu. Hakkımı da helal ediyorum çünkü seni mahşerde bile görmek istemiyorum. Sana harcadigim şeyleri hayallerimi gerçekleştirmek zengin olmak için kullanacagim ve günün birinde zenginliğim elbet karşina cıkıcak. Bugün metrobusle gelirken boğaz kenarında havuzlu yalılardan gördüm onlardan alıcam. Ben bu büyük sevgiyi aşkı o boğazın derin sularında boğdum. Sen kaybettin... Bugun dilek pastanesinde otururken bir gelinle damat geldi biliyo musun üzerinde kıyafetleriyle. Benim hayatimin donum noktalarinda hep boyle şeyler oluyo. Eğer bana değer verebilseydin sevebilseydin bizde öyle olabilirdik. Ama kendi ellerinle kaybettin.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
en iyisini yaptın NET olmayan kızla uğraşılmaz
Daha once dönmuslugu var ama hep kendi ayrilip kendi döndü. Ben ayrildim diye dönmemezlik yapar mi
kendi döner muhtemelen
Hem istemiyorum sevmiyorum diyo. Buluşunca da evlenmekten bahsediyo. Ilgilenmiyo umursamiyo deger vermiyo iyi yaptim dimi dönsün şimdi kendi
bırak sürünsün kimse vazgeçilmez değildir biraz boşla umursama gör bakalım neler olacak
Hep 3 hafta içinde dönerdi ama en son defada 3 haftayi gecti ama donmedi mecbur ben yazdim
hayırlısı olsun bakalım
Teşekkürler umut için
rica ederim dostum umarım düzelir ama dediğim gibi kadınlar dengesizdir NET olmayan birine vakit harcamak ömründen boş zaman geçmesidir
O normalde hep net 4 yıldır evlenelim diye kafamin etini yiyor. Ben sadece ilgiyi ayarlayamadim dönsün ayarliycam
eğer seviyorsa 4 yıllık geçmişi silip atmaz
Bu sefer seni istemiyorum senden soğudum vs dedi sürekli ama buluşunca o dediklerimi yapti ve goruntulu konusmada ben bana yaptiklarinin intikamini aliyorum dur daha neler yapcam vs dedi. Ki bisey yaptigim yok kurdu hep. Ama sevmeyen insan boyle konuşur mu
naza çekiyor kızmış neye kızmışsa ama fazla naz usandırır haberi yok
Aynen haberi yok. Tekrar döner gibi dimi öyle gözukuyor
vefasız değilse nankör değilse döner bu kadar diyorum sana
Ya biraz vefasiz nankör gibi duruyo ama bakalim. 4 tılda onu ne geri döndürdüyse umarım bu seferde döndürur
umarım vefasızlık varsa demek ki oda onlardan olmuş
Yaningeri dönduren neyse tekrar dondursun. Wp mesajima ayrilik mesajima hâlâ bakmadi ama instaya giriyo
umursamıyor dmek ki şu an her zaman dedim her zaman demişimdir kızlar NET olamıyorlar dengsizler
Of of napcam bilmiyorum
takmayacaksın kardeşim sen onu çevrim içi gördükçe için yanacak ama bu onun umrunda bile değil
Yoo görmuyorum ki engelli sjsjsj
Instagram da görüyorum diyorsun
Yok oyle degil fake hesaptan istek attim sildi yani oraya giriyor
anladım hayırlısı dostum umarım düzelir beklediğin gibi olumlu olur her şey
Umarım inşallah ya
Ve şimdi mesajlarimi okuyup engelledi. Hic tereddüt etmedi ona ulaşiyom vs diye direk engelledi. :(
geçmiş olsun kardeşim
Sagol ama dönecek dimi iyi düşunmek lazim hep engelledi son sefer hariç döndü
tabi ki ben engellenmiştim 4 gün sonra açmıştı
Sen engelledin o da engelledi sonra o mu açti
ben engellemiştim direk silmiştim sinirden sonra tekrar ekledim kıyamadım seviyordum çünkü onun beni engellediğini sonra fark ettim 4 gün sonra açmıştı
Sen actin diye mi acti acaba
sormamıştım tekrar engeller diye korktum benim flörtüm 40 yaşındaydım huyuna gittim hep
Anladim bana hep umut oluyosun sağol abi. Bisey daha soyliycem. Engellemeden önce wp durumuma da bakmiş merak etmiş dimi bu da iyi bişey
tabi ki merak etmiş ki bakmış yoksa umursamayan insan değer ilgilenir ki duruma bakmak bile bir şey
Bence ben ona döneyim diye engelledi beni. Dili istemiyorum sevmiyorum diyor ama kalbi oyle demiyor bence
artık bekleyip göreceksin kardeşim
Evet abi
kardeşim hiç paralama kendini zor bi süreç ama inan ki deymiyor ben 26 yaşındayım az önce de dediğim gibi 40 yaşında ki flörtümle de bu hale gelmiştik sonra düzelmiştik ama olmadı defalarca konuşmama rağmen NET olmadı istemedi şu an ne yapıyorsunuz dersen hiiç :) o yazmıyor bende yazmıyorum ama rehber de duruyor canı istersen durumlarıma bakıyor :)
Sağol abi bende ne zaman ondan vazgecsem geri dönuyor. Her hafta evlenelim istiyor. Ben ilgimi kontrol etsem ilgilenicek deger vericek biliyorum
sen artık yoruldun yorulduğunu belli et söyle anlasın oyuncak olmadığını
Aynen oyle bi dönsün bana şu 2 haftada yaptiklarinin kac katini yapicam
kırmadan üzmeden yap biliyorsun kızlar hatalı da olsa üste çıkmayı severler asla ama asla kabul etmezler hatalarını
Evet evet cok iyi biliyorum aslan burcu yaptigi hatayi soyluyorum duymazdan geliyo ilgisizlikle halledicwm
hepsi aynı kardeşim :) çok güvendiğim OĞLAK kadını da yaptı bana bunu hiçbir şekilde vurdum duymaz oluyorlar kabul etmiyorlar gene suçlu sen oluyorsun
Kadınlar işte huylarina suylarina gitmek bazen de görmezden gelmek lazim
öyle tabi ki kardeşim nasıl olursa olsun yeter ki sonuç güzel olsun
İnşallah abi hayirlisi
Abi hani her yerden engellemiştim ya gece 2 kere aramiş kayitlardan gördüm. Ve gece story atmiş tabi görduğumu bilmiyo şey yaziyo. Kafami yastiga bi koyuyorum yine depresyon yine depresyon. Sence kapima gelir mi pişman mı
Pişman gibi duruyor kardeşim devam et
Devam edicem son 2 hafta içerisinde 3 kere kapisina gittimde yanima bile gelmedi 2 saatlik yol bide. Şimdi o gelsin bakalım kapıma.
Pes etme kardeşim en fazla biter gider hiç üzülme
Ya onun davranişlarjna deger bilmezliğine cok uzuluyorum ama bitmesini hic istemiyorum biliyo musun
Biliyorum kardeşim aynı şeyleri düşündüm aynı şeyleri yaşadım umarım doğru yolu bulur
Sagol abi
Donmez
Niye 4 yilda hep döndü
okumaz bune ya