Dm den konuşmaya başladığımız çocuk 2. Günden güzellik yazmaya başladı çok samimi mi sizce?

Dm den biri ile konuşuyorum konuşalı iki gün oluyor bana naber güzellik yazdı şimdi daha doğrusu şöyle oldu bana yazdı biraz konuştuk müsait işim vardı müsait olunca yazarsın dedi yazmadım 3 gün sonra hikayeme yaşıyor musun sen ya diye cevap verdi ben illa benim mi yazmam gerek dedim biraz konuştuk dün bugün naber güzellik yazdı fazla samimi değil mi ilk zamanlar için?

Dm den konuşmaya başladığımız çocuk 2. Günden güzellik yazmaya başladı çok samimi mi sizce?
Cevapla