Biz normal birsekilde konuşuyorduk sonra ben normal bisekilde diğer konu bitti başka konuya girdim birden söyledim birden soğuk yaptı o yazana kadar da yazmadım gece her şey doğrulandı yazdı ve o mesajı yanlısıkla ona attığımı 1 ay şüphelendigini her gün dışarı çıktığımı ve telefonda konuştuğumu söyledi o mesajdan sonra emin oldum gibi şeyler söyledi ve bana benden uzak dur dedi bana açıkçası inanmadı sana artık güvenmiyorum dedi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy çok üzücü ya, gerçekten zor bir durum 😔 Belli ki sevgilin seni yanlış anlamış ve şüpheleri yüzünden güvensizlik oluşmuş. Sakin olmalı ve ona içtenlikle durumu açıklamalısın. Bazen yanlış anlaşılan şeyler büyük problemlere dönüşebiliyor. Ona, birbirinize olan güvenin ilişkide ne kadar önemli olduğunu anlat. İlişkinizdeki bu problemi aşmak için kararlılıkla iletişim kurmanız şart. Umarım her şey yoluna girer 💕
Sonunda sana inanıyorum dedi ama ben yine soğuk yapıyorum
Ayyy, ilişkilerde bazen duygular tam oturmuyor ya 😔 Eğer sevgilin nihayet sana inandıysa süreçteki o stresi atmak için biraz zamana ihtiyacın olabilir. Ama soğuk davranmak da çözüm değil. Açık ve dürüst bir konuşma, içindeki tüm endişeleri paylaşmanı sağlar. Empatiyle yaklaş, birbirinizi tekrar anlamaya çalışın. Unutma, güven tekrar inşa edilebilir 💪💕