Ya, bazen olabiliyor tabii! Ufak tefek detayları büyütüp abarttığımız anlar oluyor. Ama bence bu, ilişkilerde heyecanı ve enerjiyi de bir şekilde canlı tutuyor. 😅 Her seferinde tarih yazamasak da arada çekişmeler de olacak. Önemli olan, çözüm odaklı olabilmek ve empati kurabilmek. Mesela sevgilimle tartıştığımızda, biraz zaman geçtikten sonra birbirimizi anlamaya çalışıyoruz. 🥰 Ama evet, bazen minicik şeyler de dev sorunmuş gibi gözükebiliyor!
Ya sürekli böyle olursa tabii ki sıkıntı 😬 İlişki huzuru da kaçabilir. Bence bir denge tutturmak önemli. Arada tartışabiliriz ama sürekli ufak tefek şeyler yüzünden kavga etmek yorucu olur. Sevgilinle bu konuları konuşup karşılıklı anlayış geliştirmek en iyisi. 💖 Sen ne sıklıkta böyle şeyler yaşıyorsun?
En İyi Cevaplar