Sizi ilgilendirmeyen konularda lütfen fikir beyan etmeyin 😝

Sizi ilgilendirmeyen konularda lütfen fikir beyan etmeyin 😝

Girmem çünkü gereksiz bilginin beyninde yer etmesini istemem misal siz sordunuz cvb verdim sonra birileri yorumuma atliyorsa burdan anlayın kimler ilgileniyor kimler ilgilenmiyor 😉 hiçte uğraşamam fikrimi kabul ettirmek için ugrasanida sevmem söyler cekilirim
Olduğum bir ortamda yüksek tonlu tartışılıyorsa konuya girerim, beni alaka etmiyorsa benim yanımda tartışmasın kimsenin tartışmasına maruz kalmak zorunda değilim.
Cevap
28Cevap
Hayır beni ilgilendirmeyen hiç bir konuya görüş paylaşmam ya da yorum da bulunmam ya da sözlerini kesmem. yani benden bahsedilmiyorsa ya da bilmediğim bir konuysa konuşmam
Konu var konu var şimdi sjxjdj beni ilgilendirmiyor diye birinin haksız duruma düşmesine de gönlüm el vermez
ben bu dünyanın yerlisiyim buralar hep bizim beni ilgilendirmeyen konu mu varki uzaktan bakayım ben bilirim onu senin söylemenle olmaz
Malmıyım beni ilgilendirmeyen bir konuya müdahil olayım
Fikir sahibiysem girebilirim, fikrim yoksa öğrenir girerim beni alakadar etmeyen bişey se bana ne :)
Hayır beni ilgilendirmeyen konulara müdahale etmeyi ve edilmesini sevmem..
Bilgim yoksa çene çalmayı sevmem, her şeyi bilen biraz da hiçbir şey bilmiyordur😄
Hic girmem bana sorulmadikca cevap ya da fikir de sunmam
Yo ne isim olur ben beni ilgilendirenlere bile girmem..
Girmem ya kendi konularim fazla gelirken başkasının ki beni yorar
Beni ilgilendiren durumlara bile pek müdahale etmem ki 😂
Bende bunu yazmşm🤣🤣🤣
Kimsenin hayatına burnumu sokmam açıkçası kim naparsa yapsın
Beni ilgilendiren konulardan bile yeri geliyor kaçıyorum.. 🐍
bazen beni ilgilendiren konulardan bile çıkıyorum öfff sıktı ama diye 😂😂😂😂
Yanımda birikeri sözlü kavga etse bile ilgilenmem o derece
Bazen ilgilendiren konulara bile giresim gelmiyor ve girmiyorm
Sessiz kalırım yorum yapmam olması gereken bu herkes de böyle olsa keşke
Beni ilgilendirenü konuşurum beni ilgükendümeyeni niye konuşam
Evet çok yapıyorum bunu bir gün başıma bu yüzden bir şey gelecek
Ortada bir haksızlık yoksa beni ilgilendirmeyen konuya dahil olmam
Haksızlık ve rahatsız edicilik varsa girebilirim.
konuların içine çekiyorlarsa elbette
Girmem çünkü banane :D
Fikir beyan etmiyorum evet girerim😃
Evet maalesef
Girmemeye çalışıyorum
Hayır girmem. Gereksiz konuşmalara girmem
Beni ilgilendirmez
Girmem.
Hiç sevmem öyle insanları
Hayır neden gireyim ki öyle konuya
Ahh tabii ki uzmanlık alanım djfjf
Beni ilgilendirmez. 😁
Arada yaparım öyle şeyler kıskıskıskıs
Beni ilgilendirmeyen konulara burnumu sokmam 👃
Bazı durumlarda beni ilgilendirsede amann diyorum
Beni ilgilendirmeyen konulara asla girmem
Hayır ve girenlere çok gıcık olurum
Beni bağlamaz. Pek umursmam
Hayır hiç girmem o konulara
Hayır girmem umrumda değil kendi işime bakarım
Hayır girmem
Hayır girmem
Girmem
Girmem
Hiç alakadar olmam
Sana ne
Girmem girmemeye özen gösteririm
Hayır girmem
Girmem.
Asla
Bazen evet bazen hayır konudan konuya değişir
Girmem
Hayirr
Hiç girmem banane
girmem
Hayır
Girmem sanırım.
Maydanoz olamam.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?