Yaklaşık 2.5 3 senedir boşanma aşamasındayız fakat ben artık?

Dediğim gibi uzun süredir boşanma aşamasındayım ve boşanmak isteyen kocan boşanmak istemeyen de benim bir tane çocuğumuz var diye son 1 senedir annemin yanın da kalıyorum ev kira olduğu için bir de coxugum küçük ve çalışma durumunda olamadığım için evi boşaltmak durumun da kaldım ama şimdi ise nedense birisi tarafından sevilmek ve mutlu bir yuvamin olmasını istiyorum çocuğum da var yanlış mı düşünüyorum çünkü önceden asla böyle bir şey istemiyorum asla asla diyordum sürekli şimdi ise karşıma bir beyefendinin çıkmasını beni sevmesini kızıma abilik yapmasını istiyorum offofff
Yaklaşık 2.5 3 senedir boşanma aşamasındayız fakat ben artık?
Cevapla