Eşimle çok büyük sıkıntılarım var ayrılma eşiğindeyiyiz?

Eşim de büyük sıkıntılarım var ayrılma iş yerindeyiz ayrı yatıyorduk evde ama bugün eve gelmedi iki tane çocuğum var aldığım maaşı ona veriyordum küsken yine ona attım ama içinden beş kuruş para bana atmadı ve üstümde para yok eve de gelmedi kaynanama çok iyi bir mesaj atmak istiyorum sizce nasıl bir mesaj atabilirim aynısını ben yapsam ben eve gelmesem kuzum diye anneme mesaj atar böyle bir şey yaşanmış değil sadece kadınız ya böyle oluyor Allah'a çok şükür namusunla edebimle yaşadım kaynanama gıcık oluyorum hep oğlunu savunuyor bana ona nasıl bir mesaj atmalıyım lütfen bana fikir verin
Güncellemeler
1 yıl
Bunu şundan istiyorum benim annem o kadar çok mesajlar attı ki hakaret içerikli sık bu yüzden bir mesaj atmak istiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Benim anneme
Eşimle çok büyük sıkıntılarım var ayrılma eşiğindeyiyiz?
Cevapla