Biz ayrı dünyaların insanıyız denebilecek bir ilişkiyi sonuna kadar zorlamak mantıklı mı sizce?

iki tarafında da anlaşabildiğini ama gerçekten çok farklı hayat standartları olduğunu düşünelim. mesela kadın aşmış artık hayatı keyif amaçlı yaşıyor erkek ise hayat mücadelesinde onun kadar rahat değil.

fakat iki tarafın da birbirine olan hisleri biliniyor karşılıklı

Biz ayrı dünyaların insanıyız denebilecek bir ilişkiyi sonuna kadar zorlamak mantıklı mı sizce?
Cevapla