Eşimle tartıştık ikimizin de haklı haksız olduğu konular var soru aşağıda?

Tartıştık dün bugün de ben yanaşmaya çalıştım daha sonra dışarı çıktım dedim gel konuşalım yok ne konuşucaz evdede konuşulur falan bende dedim ki ev müsait değil gel temiz düzgün bir şey konuşalım yok dedi ne konuşucaz falan yüzüme kapadı çok zoruma gitti tekrar aradım dedim ki sen böyle yaptıkça senden nefret ediyorum dedim ve kapattım çıldırttı beni çünkü iyi değilim gerçekten böyle adım atınca gözlerinde gurursuz ve peşinden gittim demek anlamına mı geliyor onlarda ne bu hava tavır Allah aşkıma bilen yazsın bıktım çünkü
Eşimle tartıştık ikimizin de haklı haksız olduğu konular var soru aşağıda?
Cevapla