Daha önce bir ifade vermiştim eşimle tartışma yaşadığımızda?

Eşimle kavga etmiştik bundan 4 ay önce kadar kendisi beni itip kollarımı sıkmıştı darp raporu almıştım ve hamile olduğumu öğrenmiştim daha sonra o da ozur dilemisti barismistik bebek icin yoksa bosanacaktim tabiki de neyse uzaklastirma sikayet felan hepsini geri almistik ama kendisi memur oldugu memuriyetiyle ilgili sorusturma acilacagi icin hakkinda bir ifade vermem gerekiyormus verecegim ifade de beni darp etmedigi onları kendim yaptigim felan yazıyor ezilme vs. Vardı kolumda izler vardı neyse bende yaptin neden yaptigin bir seyi ben kendim yaptim diyeyim dedim biraz tartistik o da mesleğim elimden gidecek yoksa boyle demezsen dedi kendisi baristigimizdan beri ustume titriyor Allah var pisman da hic yanlışını gormuyorum ama ifade de kendim yaptim vs. Demek benim ilerde onume cikmaz mi bana suc teskil etmez mi simdi ben kpss memurluk dusunuyorum ilerde calisip unv mezunuyum? Esim bir sey olmayacak basim yanmasin meslegim elimden gitmesin diye mecburuz diyor ama bilemedim
Daha önce bir ifade vermiştim eşimle tartışma yaşadığımızda?
Cevapla