Eşimle tartıştık. Haklı olduğumu düşünüyorum. Eşim haksız değil mi?

Doğumdan 6 gün sonra işe başladım. Annem torununa bakıyor. Eşim işe 4 yaşından sonra başlarsın diye karıştı. Ben olmaz dedim. Durduk yere bu konuyu bahane ederek kavga çıkarıyor. Boşanmayı düşünüyorum. Haklıyım değil mi?
Eşimle tartıştık. Haklı olduğumu düşünüyorum. Eşim haksız değil mi?
Cevapla