En İyi Cevaplar
1 yılTıp öğrencisi olmak ve yakışıklılığını 7/10 olarak değerlendirmek, birçok kişi için oldukça olumlu özelliklerdir. Ancak, insanlar sadece dış görünüşe veya mesleki başarıya bakarak birine ilgi duymayabilirler. İlgi çekmek için dış görünüş kadar, iletişim becerileri, özgüven, mizah anlayışı ve karşı tarafa gösterdiğin ilgi de önemlidir. Belki de bu alanlarda kendini biraz daha geliştirmen veya daha fazla sosyal ortama girmen ilgi görmeni artırabilir. Kendine has özelliklerini ve kişiliğini daha çok ön plana çıkardığında, muhtemelen daha fazla ilgi çekeceksin.
10 Yorumla
bence bu sizin için çok iyi bir şey, hem tıp öğrencisisiniz hem herkesle iletişiminiz yok ileride bie gün gerçekten karşınıza öyle bir kız çıkacak ki dünyanın en çirkini olsanız bile sizi sevicek
13 Yorumla- 1 yıl
lafa bak o zaman parası için sevmiş oluyor kendisi için değil
Gizli Üye(45 üstü)1 yılher şey tip ve tıp değil, önce bunu bir öğren. Çok başka şeyler var kadınları etkilemek için. Sen ancak 20 yıl sonra çakallaşıp, erkeklerin mesleğine bakan kadınları etkilersin.
03 Yorumla
Soran1 yılDoğru galiba biraz zihniyetimi değiştirmem gerekiyor galiba. Ama ne bilim herkesin dilinde tip olmalı para olmalı yoksa kızlar bakmazlar diye söylüyor herkes
Cevap sahibi1 yılTip, kariyer, para etkiler ama sonuca asıl giden şey dil, özgüven, davranış şeklidir. Buna konuya yeterince odaklanıp dersini iyi çalışırsan ilişki konusunda roketlersin.
Soran1 yıl👍👍
Yapay Zeka Cevapladı
Bence talihsiz değilsin, sadece belki de biraz daha girişken olman gerekiyor. Soğuk ve ağırbaşlı olmak bazen insanlara mesafeli görünmene sebep olabilir. Kızlar bazen ilk adımı atmaktan çekinirler, sen ilk adımı atmaktan korkma. 😉 Daha fazla sohbet başlat, biraz daha gülümse ve açık ol. Hem unutma, yakışıklı olmak her şey değil; karşındaki insana gösterdiğin ilgi ve samimiyet de çok önemli! 🌟
13 Yorumla
Soran1 yılAma arkadaş çevremden bazılarına soğuk olsalar bile yazan ilgilenen olduğunu söylüyorlar. Yalan mı söylüyorlar acaba?
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılArkadaşların yalan söylüyordur demek zor, ama herkesin şansı farklıdır. 😊 Belki de onlar bir şekilde özgüvenlerini dışa yansıtıyorlardır. Sen de daha rahat ol, kendini saklama! 😉 İlk adımı atmak her zaman kötüdür diye bir şey yok. Hem tıp öğrencisi olmak büyük avantaj, onu da avantaja çevir! 😎🌟
Soran1 yılAnladım ilk adımı illaki ben atmalıyım diyorsun. Peki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
İlk açılan erkek olmalı. Birini beğeniyosan git söyle yani açıkça. Kadınlar özgüvenli erkeklerden hoşlanırlar biraz özgüvenli ol. Tarzın kötüyse tarzını değiştir. Ayrıca tıp okuyorum demişsin de ne alaka tıp okuyosun diye kızlar üstüne mi atlayacak? Bazı konulardaki fikirlerini değiştir.
112 Yorumla
Soran1 yılEvet galiba haklısın, biraz cesaretli olmak yetiyor aslında. Çocukluğumdan beri kızlardan çekinerek yetiştim, tabi yabancı kızları kastediyorum yoksa akraba ve komşu kızlarıyla konuşurdum oyun falan oynardık küçükken. Ama sonuç olarak genel olarak kızlara karşı çekingen yetiştim. Bunu değiştirmeye çalışıyorum ama.
İlk kez lise 3 te bir kızla mecburen sıra arkadaşı olmuştuk o günden beri kızlardan çekinmem azaldı ama tabi hala etkileri üzerimde var.
Soran1 yılAma gitgide daha da açılıyorum. Mesela geçen gün otogarda tanımadığım bir kızla tanışıp Instagram ını istedim 😂😂 Bu arada hala çekingenligi üstümden atamamamın sebebi parasız olmak. Öğrenciyim anca kendime yetiyorum ailem pek destek olmuyor çünkü. Bu devirde de kızlar paraya önem verdiği için özgüvenim oluşmuyor. Doktor olup maaş alınca hiçbir kıza yakınlaşmaya çekinmem bunu biliyorum. Kendimi tanıyorum çünkü
Soran1 yılDediğin kulüplere katılırım elbette o sorun değil. Sorun parasız olmak. Ben parasız iken ister istemez kendimi yetersiz hissediyorum. Kız parasız da sevgili oluruz derse bile yine de kendimi yetersiz hissederim. Bilmiyorum ama böyleyim
Soran1 yılBu yüzden en doğrusu okulun bitmesini beklemek galiba. Ama gerçekten beğendiğim bir kız gelip benimle ilgilenirse o başka. Parasız olmak kendimi yetersiz hissettirmez çünkü bilirim ki bu kız kendisi bana yanaştıysa demek ki gerçekten seviyor diye düşünürüm ve parasız olmak umrumda olmazdı. Aslında tam olarak bu sebepten kızlardan bekliyorum ilk adımı
Soran1 yılBir kız bana ilk adımı atacak kadar cesaret ettiyse gerçekten seviyordur ve parayı umursamaz diye düşünürüm. Bu arada tabi kız ı benim de beğenmem gerekiyor.
Soran1 yılBen burs başvurusu yaptım destek olan olmadı. KYK bursu aldığım için birçoğu daha en baştan KYK burs u almamayı şart koşuyor. Ben de umudu kestim onlardan zaten. Yapacakları hayra kufredesim geliyor bazen. Çünkü kyk bursu gerçekten çok komik bir miktar. Sadece 2 bin TL. Asgari ücret bile 17 bin olmuş oysaki
- 1 yıl
Parayı umursamayan çok kız var bu arada ama bir insanda tüm özellikleri bulmak çok zor umarım sen de kendine göre birini bulursun
Diğer yandan burs için yine de dene ve başvur bence olmuyosa olmaz ama içinden biri bile olsa senin için çok iyi olur keşke bu konuda ülkemiz daha iyi olsa ve her öğrenciye düzgün bir miktar verebilse
Soran1 yılBir de tıp öğrencisiyim yani düşün. Bu ülkede tıp öğrencisine bile destek olunmuyorsa ne hayır beklersin ki böyle bir ülkeden. Geçen sene sınıfta kaldım mesela, beni otobüsle bile 1 saat uzaklıkta olan bir KYK yurduna verdikleri için. Gidiş dönüş 2 saat. Ben şimdi mezun olduktan sonra niye bu ülkeye hizmet edeyim ki? Sen böyle şartlarda olsan hizmet eder miydin? 7/24 çalışıp gençliğimizin en güzel yillarini veriyoruz oysaki.
1 yılBak aklıma ne geldi. Birgün oturuyorum. O zamanlar küçüğüm. Ablamın bir arkadaşı vardı. Bize geldiler o zamanlar abla lise öğrencisiydi. İşte ablamın arkadaşı söyleniyor, işte ben çok mu çirkinim niye kimse benle çıkmıyor çok mu kötüyüm falan diye. Aslında kız var ya fıstık gibi mükemmel. Sonra bende düşündüm ki güzel olana çıkma teklifi edecek cesareti bulamıyorlar. Sonuçta o çok iyi neden benle çıksınlar diye düşünüyorlar.
11 Yorumla
Soran1 yılHmmm evet bu ihtimali de düşünmek gerekiyor 🙂
Gizli Üye(18-24)1 yılBelki nasibinin duasıdır. Instagramda karşıma çıkıyor bazı paylaşımlar, Allah'ım nasibimi bütün karşı cinslerden uzak tut kimseyle konuşamasın bile gibi dualar ediyorlar. Devamında da video sahibi ortaya çıkıp tamam kimseyle konuşmuyorum ama artık bırak böyle dua etmeyi diyorlar. Belki benzer bir şeydir senin yaşadığın da.
23 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@bozulusss olabilir, @soran kişi güncellemeye ithafen maddi yetersizlik seni öz güvensiz yapmamalı ki bu senin için güzel bir şey yanına gelen veya dikkatini çekmeye çalışan kimse bunu para için yapmaz en azından bundan emin olursun ve parasızken yaşamak daha eğlenceli aslında yani öz güven kazanmak mutlu olmak ve hayattan keyif almak istiyorsan en güzel şans bu çünkü paran olduğunda herkesin senden bir beklentisi olur hep düzgün davranmanı ciddi olmanı beklerler ve onlara hep yardım edip onlar için para harcamanı bence paran yokken biriyle samimi olursan bu daha gerçek hissettirir ve kalıcı olur paraya statüye takılmayan çok kız var karşına çıkar illa ki sadece öz güveni meslekle parayla bir tutma öz güven bilgidir kendinle olan bağının insanlarda bıraktığı etkidir
Soran1 yılYorumun için teşekkürler 👍
Seni enggeleyen şey parasızlık değil mallık. Bir kız asla sana yazmayacak onu kafandan çıkar ilk önce senin yazman lazım. Bir kızın sana yazmasını bekliyorsan daha çok beklersin brad pitt gibi ünlü yakışıklı zengin değilsin bir kızın sana yazmasını unut. Sende ün yok para yok tip yok kız sana niye yazsın. Tıp okuuorum diyorsun zekiysen konuştuğunda belli olur o zaman napıyorsun ilk gördüğün kıza yazıyorsunnn
14 Yorumla
Soran1 yıl😂😂😂
Soran1 yılHakaret için teşekkürler 😂😂
Soran1 yılBu arada yazdım ve sonuç aldım. Ama şimdide evlilik için atanmayı bekleme sıkıntısı yaşıyoruz
Soğuk biriyim diyorsun normal değil mi ayrıca neden kızların sana gelmesini bekliyorsun ki sen kızlara git
115 Yorumla
Soran1 yılDenedim aslında. Yakınlaşmaya sohbet etmeye çalıştığım birkaç kız oldu. Onlar da sohbeti ilerletmek için çaba göstermiyorlardı. Sorduğum soruyu cevaplayıp susuyorlardı. Sohbeti ilerletmek için geri dönüt yapmıyorlardı. Dolayısıyla bu durum "seninle ilgilenmiyorum" anlamına geliyor gibi geldi bana, ve uzaklaştım.
Soran1 yılBu bahsettiğim kızlar benim sınıfımdan kızlar idi. Yani onlar da tıp öğrencisi
Soran1 yılBelki de tıpçılar biraz sıkıntılı oldukları içindir. Çünkü diğer bölümlerdeki insanlar açık fikirli oluyorlar öyle duyumlar alıyorum hep
Soran1 yılTıp öğrencilerinin hepsi hep soğuk insanlar oluyor
Soran1 yılHahaha haklısın tıpçılara yürümemek lazım
Soran1 yılNeyse bakcaz artık
Soran1 yılBen de soğuğum zaten ama samimi olduğum insanlara karşı çok samimiyim 😃
Soran1 yılYani o başlangıç duvarını aştıkları zaman karşılarında soğuk birini değil sıcakkanlı bir erkeği bulacaklar.
Soran1 yıl👍👍
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılKızlarla konuşmayı sen başlatacaksın. Hem başarılı hem çekiciysen demek ki sosyal becerin az
111 Yorumla- 1 yıl
Kanka ben iki tarz erkekte sevmem zaten.
Soran1 yıl@bozulusss Aynen öyle kardeşim. Sonra derler ki erkeklerin hepsi cinsellik peşinde, gerçekten seven erkek yok derler. Erkekler in hiçbiri sadık değil derler. Oysaki çekingen olan sevdiğine açılamayan erkeklere cesaret verecek adımlar atsalar her şey farklı olacak erkeklerin ne kadar sadık olabileceğini ne kadar fazla şerefli ve haysiyetli olabileceklerine şahit olmuş olacaklar. Ama işte cahillik, korkaklık ve ego onları (kızların çoğunu) "illaki erkek adım atsın" düşüncesine itiyor.
- 1 yıl
Kanka çekingen bir insanla sen kız olsan çıkmak ister misin? Öyle düşün. Asosyal ya da aşırı sosyal bir insanı ben istemem
Soran1 yılBeril hanım çekingen bir insan dediğin sadece başta çekingendir sevgili olunca sana karşı çekingen olmayacaktır artık çünkü sana alışır. Diğer kızlara karşı da çekingen olmaya devam edecektir.
Soruna cevap verecek olursam Eğer adam gibi sevecekse ilişkide üstüne düşeni yapabilecekse karakterliyse mert bir erkek ise neden birlikte olmak istemeyeyim? Sırf kızların geneline karşı çekingen diye mi birlikte olmayayım?- 1 yıl
Kanka ama çekingen birini tanımadığın için aşık olamazsın. O yüzden şans da vermezsin
Soran1 yılİşte ilk başta biraz ilgilenmeye konuşmaya çalışacaksın zamanla sana olan çekingenliği azalacaktır. Eğer senin ilgine defalarca o da karşılık vermiyorsa senden hoşlanmıyor demektir. Siz kızlar bunu bilmiyor musunuz sanki? Elbette biliyorsunuz
Soran1 yılSenden hoşlanmıyorsa da bir daha ilgilenmezsin olur biter
- 1 yıl
Kanka senden hoşlanmayan kız niye senle konuşma başlatsın. Senden hoşlanması için seni tanıması lazım karakter olarak. Ki hiç bir kız öyle bir şey yapmaz. Erkeklerin yapması gerekiyor. Bu kadar çekingen erkekte maskülen olmaz
Soran1 yılErkek neden yapsın öyleyse? Erkek için kızın karakteri önemli değil mi? Dışardan bakılınca bir kızın karakterini nasıl bilsin erkek? Bu durum kızlar için de erkekler için de önemli önce bi bakarlar, genel bi ilk izlenim tavır ve davranışlar tip i vs. ona bakarak çekim olup olmadığı hissedilir. Ona göre de adım atmaya karar verir insanlar.
Sana güzel bir Örnek vereyim Avrupa da kızlar beğendikleri bir adamı ilk izlenime göre karar verir ve ardından gidip konuşup ilgilenip erkeğe yanaşır. Avrupa daki kızlar tanımadan mi seviyor yoksa senin mantığına göre? Avrupa daki kızlar ile siz ülkemiz kızları farklı türde canlılar mısınız? İkiniz de insan değil misiniz biriniz insan diğeri farklı bir varlık mı?
Aşk İlişkileri konusunda 597 cevap paylaştı. Nasip bu işler. Seni seven insanı bir gün bulursun merak etme.
11 Yorumla
Soran1 yılEvet ama sevgilisi olanları görünce çok kıskanıyorum, dolayısıyla çok da acıtıyor
Ne okuduğunun bir önemi yok aslında bakarsan tipin bile önemi yok dışarıya karşı çok soğuk bir enerji yolluyor olabilirsin yanda özgüvensiz duruyor da olabilirsin kendinin farkına var bazende kızlar karşıdan bekler adım atmaktan korkmamalısın
112 Yorumla
Soran1 yılEvet dışarıya verdiğim enerji henüz ilişkiye hazır olmadığım yönünde bir enerji sanırım.
Soran1 yılAslında parasız olmak beni biraz özgüvensiz yapıyor. Kız paraya önem vermiyor gibi görünse dahi ben kızların en azından yeterli miktarda paraya sahip olması gerektiğine dikkat ettiklerinin bilincindeyim. Örneğin benim bir öğrenci olarak ayda 7-8 bin TL gelirim olacak ailemle konuştuğum kadarıyla. Bu miktar bana bile zor yetiyor. Nasıl bir kızla sevgili olabilirim ki hal böyleyken? Aslında cesur olmamı engelleyen şey parasızlık. Bak buna rağmen gidip bazı kızlara açıldım son 1 yıldır, ama 3 ünde de ret yedim.
Soran1 yılMuhtemelen kızlar parasız olduğumu anladıkları için kabul etmemişlerdir
- 1 yıl
Şimdi şöyle ki biz öğrenciyiz zaten şuanda belli bir gelirimiz yok karşındaki insan seni az çok tahmin edebilir öğrencide para aranmaz bu benim görüşümce böyle olan paraylada kendimizi geçindirebiliyoruz.
Eğer sana sadece para gözüyle bakılıyorsa bence uzak dur hatta kaç hahajajaaj
Soran1 yılOrası öyle ama bazıları zengin aile çocuğu olabileceğini düşünüyor olamaz mı 😃 acaba bu çocuk zengin olabilir mi deyip ilgilenmeye başlamaz mı? Yoksa aslında en başından itibaren anlıyor mu kızlar, bir erkegin parasız olduğunu?
Soran1 yılSonuç olarak kızların benim durumumu anladıklarını ve eğer açılırsam kabul ederlerse benden sevgililik döneminde maddi anlamda bir beklentiye girmezler demek istiyorsun di mi? Gönül rahatlığıyla açılabileceğimi söylüyorsun?
Soran1 yılDurumumu en baştan bildikleri için teklifimi kabul etseler dahi maddi anlamda bir beklentiye girmezler
Soran1 yılDoğru 👍🙂
1 yılÇünkü fikrimce kızların geneli tipe bakmaz kızlar genel olarak bir erkeğin özgüvenli zeki komik oluşuna bakarlar ve kendisine adım atabilicek sevdiği kişiye ilgi gösterebilcek olması daha baskın olması hoşuna gider sen uzak olduğun için adım atmıyor olabilirler ya da senden bir adım bekliyor olabilirler
11 Yorumla
1 yıltıp öğrencilerinde genel olarak sosyal gerilik var garip bir havaları ve çok kafa s@ken sohbetleri oluyor sürekli derslerden bahsediyoelar ve pek zaman da ayırmıyorlar
10 Yorumlaartık yakışıklılık meslek vs. pek bir önemi kalmadı. beklemeye devam edersen daha çok beklersin yani. istediğini kendin gidip almalısın.
20 Yorumla
1 yılMuhtemelen ilk adımı senden bekliyorlar eğer biriyle uzun süre bakışırsan numarasını istemelisin bence
13 Yorumla
Soran1 yılİlk baştan numarasını istemek biraz absürt değil mi?
- 1 yıl
Hayır neden olsun instasini al istersen bu utanılacak bir şey değil reddederse kendi kaybeder sende normalce hayatına devam edersin
Soran1 yılEvet ben çok abartıyorum sanırım 🙂
1 yılkonuşkan olmadığın için olabilir, sempatik gelmiyorsundur, bu zamanda ağırbaşlı iyi çocuk yerine kötü çocuğu seçiyorlar
08 Yorumla
Soran1 yılAlakası yok, kötü insan kötü insanı iyi insan iyi insanı seçer. Herkes kendi dengini seçer. Kötü çocuğu seçiyor dediğin kızların kendileri de kötü olduklari için öyle görünüyor.
- 1 yıl
bilmiyorum ama çevremde böyle gördüm çoğu zaman
- 1 yıl
ayrıca uzaktan bakıyorlar demişsin bana uzaktan bakan bile yok, o bakanlara adım atarsan belki olur bu iş
Soran1 yılEvet haklısın benim adım atmam gerekiyor🙂 Ama dediğim gibi kötü olanları seviyorlar diye bişey yok bu insanlar arasındaki toplum içindeki boş bir söylenti den ibaret. Herkes kendi dengini sever, beğenir ister
- 1 yıl
bilmiyorum demek ki ben denklerimi istemedim,3 defa platonik oldum hepsi başkasını seviyordu üzülüyordum
Soran1 yılE yani, seni sevenlere yöneleceksin. Kötü işlere bulaşanlar havalı gibi duruyor ama aslında içi boş bir tenekeden farksız lardır. Seni seveni sev kendine uygun olan insanları sev bence
- 1 yıl
elimde değil, aslında ölene kadar sevgili yapmadan yaşamak istiyorum ama illa platonik oluyorum
Soran1 yılSen bilirsin nasıl bir iliski isiyorsan sen bilirsin
1 yılHer şey tip para değil ya cidden değil. Açıkçası sağlık okuyanlar bana çekici geliyor seni görmedim ama havalı geliyorsun bile tanımadan.
01 Yorumla
Soran1 yılÖyleyse Instagram ını rica edeyim 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.
1 yılbence önyargıları olabilir o yüzden yaklaşmıyorlardır ya da başka tanıdıkları tıpçılarla ilgili güzel anıları yoksa yaklaşmıyor olabilirler herkese göre değişir yani
00 Yorumla
1 yılGeçen bu konu döndü aramızda nedense biz kızların soyle bi düşüncesi var tıp misal çok yoğun bir meslek olduğu için yaa knk ilişkimizle mi ilgilencek benle mi yoksa işiyle mi ilgilencek diye bir düşünce var bizde
10 Yorumla
1 yılÇünkü tıpçı kızlar odun ve mal kanka sana tavsiyem gsf edebiyat eğitim sosyal bilimler gibi fakültelerde takıl Akdeniz’de okuyorum 4 yıldır ve takıldığım tıpçı kız sayısı bir elin 5 parmağını geçmez onun için sen beni dinle👍🏻
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılİlk adım için bekleniyorsun. İlgisini olduğunu düşündüğün bakış ve davranışta bulunan biri varsa ona odaklan.
04 Yorumla
Soran1 yılÖzelden bir kıza yazdıklarım ve onun bana verdiği cevap hakkında konuşabilir miyiz
- 1 yıl
Ne dedi
Soran1 yılÖzelden mesaj olarak yazmak istiyorum buradan yazamam. Merak etmeyin amacım size yürümek amaçlı bahane üretmek değil
Soran1 yılMesaj size yazılmıyor ilk mesajı sizin yazmanız gerekiyor. Şu an size takip atıyorum mesaj yazın lütfen
Gizli Üye(18-24)1 yılYa uzaktan bakıyorlar ama ilk adımı zaten kızlar atmaz genelde. Sana bakıp cesaret veriyorlar işte sen yazsana.
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAaa kendine gel ya para için geleceklerse uzak olsunlar
biraz daha cana yakın olmayı dene biraz sıcaklık gösterin bir sohbet başlatın
16 Yorumla
Soran1 yılDenedim aslında. Yakınlaşmaya sohbet etmeye çalıştığım birkaç kız oldu. Onlar da sohbeti ilerletmek için çaba göstermiyorlardı. Sorduğum soruyu cevaplayıp susuyorlardı. Sohbeti ilerletmek için geri dönüt yapmıyorlardı. Dolayısıyla bu durum "seninle ilgilenmiyorum" anlamına geliyor gibi geldi bana, ve uzaklaştım.
Soran1 yılHmmm yani biraz daha çaba gösterebilirsin diyorsun
Soran1 yılDoğru numarasına veya Instagram ına yazıp biryerlere birşeyler içmeye davet edebilirim. Eğer niyeti varsa gelir zaten yoksa da artık başka birine bakcaz
Soran1 yılTeşekkürler 👍
Bende yakışıklıyım ama hiç sevgilim olmadi aşırı utangactim ve dediğin gibi param yoktu, şimdi var ama param.
00 YorumlaBu nasıl bir mantık? Tavşan tazıyı kovalar mı kardeşim. Allah allah. Yeni nesil iyice saçmalamaya başladı.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılBunu bir kızdan beklemek yerine belki de gidip senin konuşman gerekiyordur?
053 Yorumla
Soran1 yılİlk mesajı atmak da dahil mi?
- 1 yıl
Evet dahil. Neden kızlardan bekliyorsun ki senin adım atman lazım. Çekingen olmayın. Reddediliyorsanız da reddedilin bişey olmaz. Pullarınız dökülmez
Soran1 yılAnladım
Soran1 yılAma tıpçı kızlara herkes yazıyordur yaa. Ben de yazan erkeklerden sıradan birisi olmaz mıyım?
- 1 yıl
Valla şahsen ben önüne gelene yazan erkek ister tıpçı olsun ister ünlü iş adamı olsun reddederim işim olmaz. Ha butun kizlar benim gibi degil o ayrı konu ama hoşlandığın biri varsa sadece ona yazın bir zahmet. Önüne gelene yürüyen erkekler yüzünden kimseye güvenimiz kalmadı
Soran1 yılTamam da önüne gelene yazdığını nerden anlayacaksın ki? Senin gördüğün sadece o erkeklerin sana yazmış olduğu. Profillerinde "her kıza yazan birisi" diye yazmıyor ki? Örneğin sen bir erkeğin mesajına kendisini beğendiğin için cevap yazıp tanışıyorsun yakınlaşıyorsun fakat sonradan da öğrenebiliyorsun arkadaş çevresinden? Ona ne demeli?
Soran1 yılSonradan da öğrenebiliyorsun arkadaş çevresinden diğer kızlara da yazdığını
- 1 yıl
İnan ki kimin ne halt olduğu er geç bir şekilde anlaşılıyor
Soran1 yılMesela bir erkek sana yazdı. Aynı ortamdansınız ama tanışmamışsınız sadece ortamda denk geliyorsunuz bazen. Sen gidip araştırıyor musun acaba herkese yazan birisi mi diye?
- 1 yıl
Ben de her önüme gelenle tanışmıyorum zaten. İnsan az da olsa başlarda da biraz belli ediyor kendini. Profesyonel yalancılara gelince onların da yalanı yatsıya kadar. Bir şekilde ele verirler kendilerini. Tekmeyi basar giderim bu kadar basit
- 1 yıl
Bir ortamda ilk defa gördüğüm biri bana tanışma teklifi ederse onu direkt reddederim zaten. Bir süreç olmalı. En azından ara sıra gördüğüm, muhabbetimin olduğu biri olmalı yani. Hiç görmediğim biri gelip de bana görüşme teklif ederse red yer zaten
Soran1 yılBir örnek vermek istiyorum mesela bir arkadaşımın (arkadasim erkek) arkadaş olduğu iki kız var yani üçü arkadaşlar. Ben bunlardan bir kızla arada bir nadiren de olsa konuştum ama diğer kızla hiç konuşmadım ama birbirimizi iki senedir görüyoruz. Neyse ben mesela o iki kızdan hiç konuşmadığım kızı beğeniyorum, ona teklif yapsam olumlu bir dönüş olur mu sence? O kızla konuşmamış olsak da yine de arkadaşımızın birbiriyle arkadaş olduğunu az çok biliriz. Birbirimizi iki yıldır görüyoruz. Sence olur mu?
Soran1 yılYani demem o ki muhabbetinin hiç olmadığı ama arkadaşının arkadaşı olan bir erkek sana yazsa (iki senedir aynı sınıftansınız görüyorsun iki senedir) o zaman da direkt ret eder miydin?
- 1 yıl
Bi kere önce arkadaş ol. Bi muhabbetin olsun tanı önce. Tanımadan etmeden gidip ne diceksin ki? Ben seni çok beğendim görüşelim mi diyeceksin? Mantıklı değil bu bence. Önce arkadaş ol bi tanı, o da seni tanısın
Soran1 yılArkadaş olmayi pek beceremiyorum kızlarla. Kaldı ki şöyle bir söylenti var "kızlara arkadaşça yaklaşırsan seni artık hep arkadaş olarak görür seni sevgilisi veya koca olarak görmez friendzone etkisi olur" diye bir söylenti var ona ne demeli?
- 1 yıl
Kanka demicen. Tanışıp muhabbet kuracaksın sadece
- 1 yıl
Tanış, muhabbet kur, hoşlandığını da davranışlarınla belli edebilirsin ama gidip de hiç muhabbetin olmayan birine görüşme teklif etmek saçma. Biri bana böyle yaklaşsa ne alaka daha tanımıyorum bile iki çift muhabbetimiz bile olmamiş derim yani
Soran1 yılBu çok yorucu bişey. Sürekli kızla ilgilenmek hareketlerine dikkat etmek ve hislerini açaacağın günü sabırsızlıkla beklemek yorucu bence
- 1 yıl
Oldu bittiye getirmek istiyorsan kendine basit kız ara. Zira kendini bilen kadınlar önüne gelen, hiç tanimadigi birine kolay kolay evet demez
- 1 yıl
Yok bu yorucu diyorsan da yalnız başına devam et keyfin bilir. Hem istiyorsun hem yorucu diyorsun bence sen daha ne istediğini bilmiyorsun
Soran1 yılSenin dediğine göre ben en az üç dört ay bu kızla ilgileneceğim ama emin ol ki o süreçte o kıza teklif yapan ve sevgili olan bir olay bile olabilir. Ben de sa.. l, ak gibi hala açılacağım günü bekliyorumdur, oysaki kız çoktan sevgili yapıp elden gitmiştir
Soran1 yılBu konuda ne diyebilirsin? Hem ben sabırsızımdır bir kıza açılacağım günü beklemek beni çok sıkar. Ben beğendiysem en baştan hoşlandığımı dile getirmeliyim. Benim de huyum böyle
- 1 yıl
Tamam git hoşlandığını dile getir o zaman. Neyi bekliyorsun? Cesaretin yoksa yalnız kal daha iyi zaten
Soran1 yılO kız da az çok beni tanımıştır hal ve hareketlerimi gözlemleyerek, arkadaşlarımı görerek kimlerle takıldığımı görerek. Bilmiyorum ama aklında az çok bir şey oluşur ve baştan hoşlandığımı söylersem bile tamam ben de beğeniyorum bir oturup konusalim der herhalde
- 1 yıl
Tamam ilk defa gördüğün biri değilse git konuş o zamam
Soran1 yılBen konuşurum konumuz benim cesaretim değil. Konumuz farkındaysan kızın sırf bundan dolayı kabul edip etmeyeceği
- 1 yıl
Valla ben fikrimi söyledim. Yerinde olsam önce bir muhabbet kurardım. 3-5 ay geçmesi gerekmiyor bunun için. En azından bi tanışıklığınız olsun yani bi zahmet. Diğer türlüsü çok saçma çünkü. Kız seni tanımıyorsa nasıl kabul edecek? Biraz mantıklı düşünsene.
Soran1 yılKonumuz kızların genelde bunu normal algılayıp algılamadığı. Sırf bundan dolayı kabul edeceği varsa dahi kabul etmemesinin yüksek ihtimal olup olmadığı
Soran1 yılYani biraz muhabbet kur bir hafta sonra falan bir yerlere davet edip hislerini aç mı diyorsun? Eğer öyleyse olur bir hafta benim için güzel bir süre sabredebilirim. İki hafta da iyi ama 3 hafta ve daha fazlası beni sıkar
- 1 yıl
3 haftadan fazlası beni sıkar diyorsan o kız senin sevdiğin biri falan değil. Seven insan çabalamaktan dahi keyif alır. Belli ki senin amacın başka. Ya yalnız kalmiyim kafasındasın ya da herkesin sevgilisi oluyor benim niye yok derdine düşmüşsün. Açık ve net
Soran1 yılHmmm bilmiyorum acaba öyle miyim?
- 1 yıl
Bariz. Sizin kafada olanlar kimsenin boş yere vaktini almasın. Bence siz yalnız kalmalısınız zaten
Soran1 yılBenim kafamda o kadar dert tasa var sıkıntı var bu yüzden böyle söylüyorum aslında. Sen de hemen insanı yalnız kalmaya mahkum ediyorsun.
Soran1 yılSınavlar ağır onu mu düşüneyim yoksa sürekli kıza ne zaman açılacağımı mi düşüneyim
- 1 yıl
E kusura bakma da 3 hafta uğraşamam bilmemne diyen bi tipsen kimseyi sevdiğin falan yok. Asıl kimse seninle vakit kaybetmesin yani. İnsanların değerli vaktini neden çalasın?
Soran1 yılGerçekten sevdiğim kıza üç ayımı verdim ama sonunda açıldığım zaman ret yedim. Oysa en baştan açılsam kız bana baştan istemediğini söyleyecekti ve böylece zaman kaybetmicektim. Sen de bunu idrak edemiyorsun galiba
- 1 yıl
Kardeşim sen en iyisi sınavlarına odaklan. Kimse senin yalnızlığını gidermek için vakit geçireceğin kuklan değil
Soran1 yılKardeşim bence sen de her şeye hemen bir kılıf uydurmaktan vazgeç. Çünkü insanlar birbirlerini gerçekten de sevebiliyorlar daha en baştan beğendiğini söyleyerek başlayan bir ilişkiyle.
Soran1 yılNeyse bu kadar tartışma yeterli. İyi günler.
- 1 yıl
Benim idrak edemediğim bir durun yok bu arada. 3 hafta bile uğraşamam diyorsan birini seviyorum diyerek falan kendini boşuna kandırma. Benim idrakımı sorgulayacağına önce kendin neyi ne kadar idrak ediyorsun ona bak. Konuşma burada bitmiştir.
Soran1 yıl👎👎👎
- 1 yıl
Bir erkeğin önüne gelene yazdığını nasıl anlayacaksınız ki? @Nightwalk35
- 1 yıl
@bozulusss erkek düşmanı olmak ne alaka ya? Cesaretiniz yoksa yalnız kalacaksınız zaten bu kadar basit. Siz söylemeden birinin gelip havadan parmağınıza yüzük takmasini falan mı bekliyorsunuz? Kimin önüne gelene yazıp yazmadığı da bir şekilde anlaşılır sen rahat ol
- 1 yıl
@bozulusss cesaret kızlara yürümek değil. Sevdiğin bir insana duygularını anlatmak. 1 kişiyi seversin. 10 kişiyi degil
- 1 yıl
Yorumları düzgün oku. Başka tarafından anlama
- 1 yıl
@bozulusss onlara da diyorum yalnız kalın kimsenin zamanını boşuna almayın diye
- 1 yıl
@bozulusss sizin gibilerin asıl problemi ne biliyor musun? Önce yürüyüp sonra sevmeye çalışıyorsunuz. Biriniz de demiyor ki duygularimdan emin olduktan sonra konuşayım. Bu kadar kalitesizlik ve nefes alsın yeter mantiginiz midemi bulandırıyor
- 1 yıl
@bozulusss e tamam senin gibi vizyonsuz boş tiplere de benim gibi insanlar bakmazlar zaten. Bulacağınız insan da kendiniz gibi kalitesiz biri olur. Uzatmaya gerek yok. Fazlasıyla boş muhabbet oldu
Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Tıp okumak ya da yakışıklı olmak demek illa yazılmasi için bir kriter değil bence
01 Yorumla
Soran1 yılPeki eğer öyle değilse bile neden kimse ilgilenmiyor
Bulmuşşsun laa hayırlı olsun tıpdan hangi bölüm bende tıp düşünüyom
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı.
1 yılArkadaş edin kız erkek karışık gruplara gir tiple tıp sonra gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSen gideceksin, kızlar mı ayağına gelsin? Bir de statün yüksek. Önlisans okuyan bir satış danışmanı sana bakmaz. Gerçekçilik var.
03 Yorumla
Soran1 yılÖnlisans okuyan bir satış danışmanı bana bakmaz mı? Neden
Cevap sahibi1 yılÇünkü statün yüksek.
Soran1 yılAslında parasız olmak beni biraz özgüvensiz yapıyor. Kız paraya önem vermiyor gibi görünse dahi ben kızların en azından yeterli miktarda paraya sahip olması gerektiğine dikkat ettiklerinin bilincindeyim. Örneğin benim bir öğrenci olarak ayda 7-8 bin TL gelirim olacak ailemle konuştuğum kadarıyla. Bu miktar bana bile zor yetiyor. Nasıl bir kızla sevgili olabilirim ki hal böyleyken? Aslında cesur olmamı engelleyen şey parasızlık. Bak buna rağmen gidip bazı kızlara açıldım son 1 yıldır, ama 3 ünde de ret yedim.
talihsizlik değil de ne kadar yakışıklı olursan ol dışarıdan soğuk görünüyorsan insanlar seninle iletişim kurmaya çekinebilir ayrıca kızlar genel olarak ilk adımı karşılarından beklerler daha girişken olmaya çalışırsan engeller kalkar bence ortadan
10 YorumlaBende öğretmenlik okuyorum, aynı şeyleri bende yaşıyorum normal böyle şeyler, olabilir diye düşünüyorum 💅
14 YorumlaBence duygularının dışına çık ve sahip olmak istediğin kızım peşinden git herkesın senden hoşlanmasına gerek yok sonuçta mutlu olmak istiyorsunuz
10 YorumlaSoğuk demişsin biraz sıcakkanlı olmaya çalış
124 Yorumla
Soran1 yılErkek soğukkanlı olsa bile yine de illaki bazı kızlar yazmaz mı?
Soran1 yılSoğukkanlı erkeğe kesinlikle yazmazlar diyorsun yani
Soran1 yılAnladım teşekkür ederim
Soran1 yılEvet doğru söylüyorsun biraz ego var bende
Soran1 yılBen bir kıza açıldım ciddi düşünüyorum dedim, (yüzyüze hem de) kabul etmedi, nedenini sordum. Hissim yok dedi. Ben okul bitince de olmaz mı dedim belki derslerden etkilenmemek için kabul etmiyorsan, yine hayır dedi. Tamam dedim yüzyüze görüşmeye geldiği için teşekkür ettim.
Sonra 8 ay geçti hala seviyordum yine yazdım seni gerçekten seviyorum dedim sen kabul etsen sorun kalmicak seni hala seviyorum dedim en azından deneyelim dedim yine kabul etmedi. "Denese bile olmayacağını önceden anlıyor insan" dedi yine reddetti.
Soran1 yılBirinci teklifim yüzyüze idi ikincisi Instagram dan idi.
Soran1 yıl@gurbaaan Kızla arkadaşlık yapmaya çalışıyordum iki ay boyunca. Ama tabi hep ben onun yanına gidip sohbeti başlatıyordum, kız hiç gelip benimle konuşmaya çalışmıyordu. Ama yanına gittiğim zaman biraz gergin olsa dahi benimle konuşuyordu ve benimle konuşması beni çok mutlu ediyordu. Ve benimle konuşması beni çok mutlu ettiği için sanırım bu mutluluk onun aslında beni istemediğini anlayamayacak kadar kör hale getirdi beni.
Soran1 yılYani iki ay boyunca birbirimizi görünce selamlaşıyorduk haftada 3 gün falan yanına gidip konuşuyordum onunla
- 1 yıl
Sana soyle soyliyim ben de bu sene 1. sinifim unide genelde guzel oldugumu soylerler bence ortalamayim instagramda pp falan koymuyordum arkadaslarima yazanlar oluyordu bir tanesi instagramdan yazan biriyle sevgili oldu ve cocuk yapmadigini birakmadi birkac arkadasim var bir suru erkege yaziyorlar yakisikli ve özellikle tıpcı onlar kullanıp atıyor ve ciddi düşünmüyorlar o kızlar gelip bana şu an takılırım bir suru kisiyle sonra ciddi yapariz zaten gibi sacma bir kafada olan insanlar buyuk ihtimal sen de benim gibi olsun ama ciddi olsun kafasindasin o yuzden sana bu tarz kizlar yaklasmiyor insan biraz durusundan konusmasindan instagram hesabindan kendini belli ediyor tipini falan bilmiyorum ama kızların yazmama sebebi bu bence ben sene icinde cok kafama taktim ben cirkin miyim falan diye ama alakasi olmadigini anladim
Soran1 yılValla çok güzel anlatmışsın doğru söylüyorsun. Kızlar benim takılmalık bir erkek olmadığımı anlıyorlar galiba, ondan dolayı yazmıyorlar. Doğru ben takılmalık sevmiyorum ve sanırım ister istemez bunu belli de ediyorum.
Soran1 yılBen gerçek bir sevgililik istiyorum gerçek sevgiyi ve aşkı yaşamak istiyorum aslında. Hatta ortamlara girmeyi de sevmiyorum. Ne yaparsam sevgilimle başbaşa yapayım istiyorum. Biraz böyle bir yapım var.
Soran1 yılBilmiyorum yaaaa kızların hepsi de takılmalık istemiyordur herhalde. Benim gibi gerçekten sevmek gerçek aşkı yaşayabileceği bir sevgililiği isteyen kızların da olması lazım. Onlar yazabilirdi en azından.
Soran1 yılHmmm, gerçekten beğenen ve sevgili olmak isteyen kızların oranı az demek istiyorsun galiba, di mi
1 yılPara değil sorun kardeşim emin ol bazı kızlar doğru erkeği bulamıyor biraz aksiyon ağaları biraz böyle onu üzecek kıracak adam istiyor oyle her şeye he he diyen istemiyor ondan
04 Yorumla
Soran1 yılYaw benimle hiç ilişki deneyen kız olmadı ki her şeye he he diyebileyim 😂😂 Üstelik ben her kadının öyle olduğuna inanmıyorum. Zaten ben de öyle her şeyde kadına kölesiymiş gibi evet de demem
- 1 yıl
Eee ozaman niye red yiyon acaba sen de baya güzel birikimi istiyorsun yoksa sitardantlarinmi yüksek biraz seçici davranma belki biri olur
Soran1 yılEvet standartlarım yüksek sanırım ondan dolayı. Çünkü bana bakan çok kız oluyor fakat bana bakanlardan kimseyi beğenemiyorum. Ve sırf ilişki yapmak için de ilişki yapmak istemiyorum. Gerçekten beğendiğim sevebildigim bir kızla ilişkim olsun sadece onunla olsun istiyorum. Çünkü gönül eğlendirmeyi sevmiyorum birini bulayım onunla herşeyimi yaşayayım istiyorum sonu da evlilik olsun istiyorum.
Yoksa amacım sürekli kızları kandırıp cinsellik için kullanmak olsaydı hiç zorlanmazdım defalarca sevgilim de olurdu defalarca cinsellik de yaşardım. Ama yapmadım şu an bakirim zaten hiç seks yapmadım çok istiyor oluşuma rağmen- 1 yıl
Tamm sen de biraz standlarini durur bakalım bi de öyle dene
1 yılTıp öğrencisi olduğun için özellikle sormak istiyorum kız arkadaşın 2 yıllık bi bölüm okuyor olsaydı ama kendini geliştiren girişken iş sahibi biri olsaydı ne düşünürdün
08 Yorumla
Soran1 yılTakdir ederdim tabiki, ne düşünmemi bekliyorsun ki?
- 1 yıl
Ya hayir kendinden dusuk gorur muydun gibisinden
Soran1 yılHayır tabiki düşük görmem yeterki kızı genel anlamda beğeneyim🙂
Soran1 yılHatta geçen gün bir kızla tanıştım kız çok tatlı biriydi hangi bölüm okuyorsun diye sordum iki yıllık bir bölüm okuduğunu söyledi, ben de tıpçı olduğumu söyledim. Kız biraz şaşırdı. Neyse kızla sohbete devam ettim kızdan Instagram ını istedim ama kız Instagram kullanmıyorum dedi üstelik yüzünü ikide bir başka tarafa çeviriyordu. Baktım kızın benimle ilgilendiği yok oradan ayrıldım. Şimdi sana soruyorum eğer iki yıllık bölümü küçümseseydim küçük görseydim bu kızla ilgilenmeye Instagram ını istemeye devam eder miydim?
Ben kızla ilgilendim o istemedi işte.
Soran1 yılInstagram kullanmıyorum dedi ya yalan söylüyordu, beni istemediği için yalan uydurdu yoksa farklı bir sosyal medyam var gibi bişey derdi.
- 1 yıl
Ya doğru diyorsun ama şöyle düşündüm ailesi falan işler ciddiye binince garipsenir mi vs vs korkuyorum açıkcası ben daha çok ticari yöne yatkınım okuldansa ama okulu da ihmal etmiyorum
Soran1 yılKız sence neden beni istemedi?
- 1 yıl
belki konuşma şeklin yanlıştır veyahut konuşma tarzın hareketlerin olabilir kişisel bakımla alakalı bir durum da olabilit
1 yılHer şey meslek ya da tip değil zamana bırak kafana uyuşan biri çıkacaktır 😊
10 Yorumla
1 yılBiraz basit yasa egolar tavansa yerlerde paspas olursun kimse görmez seni
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBence bi foto koysaydın daha kolay olurdu yorum yapması
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTıpı nasıl kazandın kank kız kardeşim de tıp istiyor neler yapmalı nasıl calısmalı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKadından ilk adımı bekliyorsan bu kafayla daha çok beklersin :)
21 YorumlaHem statün var hem tipin ee kız niye yok o zaman
08 Yorumla
Soran1 yılEvet ben de istiyorum umarım içimin sindiği bir kızla hayatımı olumlu yönde etkileyecek şekilde biraraya gelirim
Soran1 yılKimden bahsediyorsun?
Çoğu kız ilk adımı erkeklerden bekler ama illa sevgilin olucak diye bir şey yok doğru insan zamanı gelince seni bulucak
00 YorumlaKızlar pek koşmayı sevmediği için bana kalırsa normaldir onlar daha çok koşturmayı sever
01 Yorumla
Soran1 yılBen kız peşinden koşmayı sevmiyorum çünkü genelde sonu boş çıkıyor. Eğer beni sevdiğine inanırsam bir kızın peşinden koşarım yani kızın da ilgili olduğuna dair net sinyaller vermesi gerekiyor aksi halde çaba göstermem. Yalnızlığı göze alırım sıkıntı yok. Bir kız benden hoşlanıyorsa çaba göstersin bi zahmet çabasını gördüğümde devamını ben getiririm zaten. Yeter ki benimle ilgilensin açılma işini ben yaparım 🙂
1 yılErkek olan sensin prenses beğendiğin bi kız olursa yaz ilgilen emin ol geri çevirmezler
01 Yorumla
Soran1 yılYüzyüze açıldım ciddi düşünüyorum da dedim ama kız hissim yok diyip reddetti. Gerçi kız da benim gibi tıpçı olduğu için daha üst seviyede bir erkek hayal etmiş olduğu için reddetmiş olabilir ama bilmiyorum artık
1 yılÇünkü sen herkes gibi değilsin sen namuslusun ve dürüstsün bırak onlar seni sevmesinler sonunda doğru kişiyi bulacağına emin ol ve inan
00 YorumlaErkekler ne zamandan beridir anlayacak konunun yakışıklılığınla bir alakasının olmadığını ağzın iyi laf yapıyorsa tamamdır
00 Yorumla
1 yılKarakterin kötüdür
10 YorumlaSen ilgileneceksin, burası Türkiye
10 YorumlaKızların sana gelip tanışmasını mı istiyorsun ☠️ oha , kusura bakma ama biz kızlar bu tip erkekleri sevmiyoruz !!!
00 Yorumla
1 yılAğır bağlılığını koruyararak biraz daha neşeli ve şakacı olmayı dene abartmadan
00 Yorumla
1 yılTıp okumanın bile yetmesi gerek ama ksbdiwbxisxbiwbz
00 YorumlaSeni kaybediyoruz haberimiz yok ahahahahahah
15 Yorumla
Soran1 yılKaybettiniz zaten çoktan
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏
Soran1 yılDarısı sizin başınıza
1 yılNasibini bekle her şey dış görünüş değil
12 Yorumla
Soran1 yılBekle bekle nereye kadar vallahi çok zorlanıyorum. Ben de isterim gerçekten beğendiğim bir kızla şerefimle namusumla güzel bir evlilik yapıp ömür boyu onunla olmayı, fakat gerçekten sevgi eksikliğini de ruhsal yalnızlığı da fiziksel yalnızlığı da çok şiddetli bir şekilde hissediyorum. Umarım beklediğime çektiğim bu acılara değer. Umarım gerçek mutluluğu Allah bana nasip eder, çünkü gerçek aşkı yaşayan çok az insan var
Soran1 yılGerçek aşkı hakettigimi düşünüyorum çünkü yıllardır şerefimle onurumla haysiyetimle namusumla yaşıyorum. Bunu yapabilen erkek sayısı bildiğiniz üzere az.
Aşk İlişkileri konusunda 863 cevap paylaştı. Normal olmayan şey onlardan adım beklemen,
16 Yorumla
Soran1 yılYa onlardan açılma adımı beklemiyorum tamam ama en azından sohbet başlatmaya çalışmalarını bekliyorum. İlk adım derken sen açılmayı mı yoksa sohbet başlatmayı mı düşündün?
Soran1 yılMaşallah 😄😄 tüm adımları illa ben atmalıyım demek ki 😅
Soran1 yılAma tıpçı kızlara herkes yazıyordur yaa. Ben de yazan erkeklerden sıradan birisi olmaz mıyım? Yani kızın beni ciddiye almama ihtimali çok yüksek değil midir?
Gizli Üye(18-24)1 yılKızlar yazmaz ki zaten sen yazacaksın
20 Yorumla
1 yılSeviyormusun peki birini
015 Yorumla
Soran1 yılAşık olduğum kıza yüzyüze ciddi ilişki istediğimi belirten teklif yapmıştım 10 ay önce kız kabul etmedi.
Soran1 yılEn son ona aşık olmuştum 10 ay önce.
Soran1 yılŞu anda aşık olduğum kız yok fakat beğendiğim hoşlandığım bir kız var şu an. Ama bu sene yatay geçiş yaptım ve o da önceki üniversitemde kalacak maalesef ki. Kızla arkadaş tık sohbetimiz nadiren de olsa oluyordu
Soran1 yılEn son WhatsApp tan yazdım ona, ayrılıyorum dedim seni tanımak güzeldi diyip iyi dileklerde bulundum ona. İstediğin zaman yazabilirsin dedim o da aynı şekilde iyi dileklerde bulunup sen de istediğin zaman yazabilirsin dedi
- 1 yıl
Demek ki nasibinde değilmiş
- 1 yıl
Sen daha çok takılmak isteyenlerdensin bu çok güzel aslında
- 1 yıl
Ciddi olgun çok nadir olur ve hep zarar görürler az çok hayatan biri karşına çıkıcak o yüzden bulamamışsımdır. Herkesle ilişki kurulmaz ne kadar iyi ya da iyi yerlerde olsan da hep canın yanar eğer adam gibi birini bulamasan
- 1 yıl
Eninde sonunda o seni bulucak yazan
Soran1 yıl"Eninde sonunda o seni bulacak yazan" derken?
Soran1 yılBeğendiğim Yazdığım kızı mı kastettin? Yoksa nasibimi mi
- 1 yıl
Nasibin
Soran1 yıl👍👍
- 1 yıl
İlişki istersen herkesle olursun bence tip var okuyorsun emin ol bitirdiğinde ailen bile sana kız getiricektir ama unutma nasibinde aldiğin daha kıymetli ve kendini yetiştirmene bak derim
- 1 yıl
Ben çok istiyorum okumak mutlu değilim sevdiğim adamla ama önceliğim hep okul üniversiteyi çok okumak istiyorum yetersiz hissediyorum kendimi mutsuzluğum kendimi yetiştirip güzel yerlere gelene kadar devam edecek yetmicek bana sevmek marifet değil nasibini ve kendini yetiştirmeni sağlamadıktan sonra hepsi anlamsız
- 1 yıl
Çok konuştum gene iyi geceler
Aşk İlişkileri konusunda 754 cevap paylaştı. kendini çok abartıyorsun
011 Yorumla
Soran1 yılAslında kendimi abartmıyorum sadece toplumda yakışıklılığın çok ilgi çektiği söyleniyor. Bir de tıpçı olmanın da çok ilgi çektiği söyleniyor. Ben de madem iki özellik de ilgi çekiyorsa ikisi birlikte de varsa hayli hayli ilgi çekmesi gerekmiyor mu diye sorguluyorum
Soran1 yılHmm peki öyle diyorsan belki de öyledir. Deneyeceğim
Soran1 yılKızlar çok havaya giriyor aslında bu yüzden ilk iletişim i ben kurmamaya çalıştım hep. Dedim ki maaş kazanmaya başlayayım ondan sonra kızlara yazarım ret yersem bile maaşım olur evim olur başka kızları kısa sürede etkileme şansım olur o ret yemenin üzerimde bir etkisi bu sayede olmaz diye düşündüm. Ama öğrenci iken hem dersler sınavlar çok baskı yapıyor hem de kızlardan ret yiyince moralim motivasyonum bozuluyor diye düşündüm bu yüzden öğrencilik hayatında kızlara yazıp reddedilmeyeyim dedim kendi kendime
Soran1 yılVay canına öyle mi 😂😂
Soran1 yılEğer öyle her kıza yazarsam ilgilenirsen illaki biri düşer elbet 😅😅
Soran1 yılHmm peki o zaman 😄😄
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılGiyimin nasıl?
06 Yorumla
Soran1 yılStandart giyim
Soran1 yılÇok iyi de değil kötü de değil. Ama giyimime bakan kızlar zengin olmadığımı anlıyordur bence
- 1 yıl
Siyah giyin. Düz siyah sıfır yaka tişört, düz siyah kot (dar paça değil), düz markasız siyah ayakkabı. Ve hiç gülme. Kızlar çekici buluyor böylelerini.
Soran1 yılSimsiyah da olmaz ya, siyah severim ama o kadar da her yer siyah olmaz ki
- 1 yıl
Tişört lacivert de olur hatta daha iyi olur.(Koyu lacivert)
- 1 yıl
Şimdi hatırladım, bir kaç yıl önce KS'de bir kız erkeklerden böyle giyinmelerini istemişti. https://www.youtube.com/watch?v=DBVgdWe_OyU
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılSoğuk mu duruyorsun
09 Yorumla
Soran1 yılEvet soğuk duruyorum biraz ve yapım böyle, ama samimi olduğum insanlara karşı sıcağım.
- 1 yıl
O soğukluğu kırman gerek
Soran1 yılAnladım 👍
Soran1 yılYapım böyle kırmam çok zor, hatta belki de böyle olmam gerekiyor. Yine de herhangi bir kız ısrarla ilgilenmez mi acaba? Herhalde kız sız kalıcam. Bu arada biraz seçiciyim de aynı zamanda. Beğenemediğim kıza şans veremiyorum. Kalbimde bir heyecan oluşturmuyorsa isteyemiyorum
- 1 yıl
Ya ben de soğuğum biraz kırmaya çalıştım reelde sonra biraz biraz işe yaradı hzjzjssjs
- 1 yıl
Beğenmediğine şans vermemen normal
Soran1 yılE yani. Benim de duygularım var ben de insanım. Sevemeyeceğim birisine içimin sinmediği birisiyle nasıl birlikte olayım? Bazıları madem öyle beğenmezsen bile kıza yüz ver en azından tecrübe edersin diyor.
- 1 yıl
Bence içine sinmediyse hiç başlama. Ben gözüme hitap etmeyen birisine ısınamıyorum
Soran1 yılEvet 👍
Gizli Üye(25-29)1 yılSenin açılman lazım hoşlanıyorsan
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 330 cevap paylaştı. her şey dış görünüş değil kanka
00 YorumlaTıp öğrencisi ve sana bakan yok öyle mi 🙄
00 Yorumla- Devamını Gör (15)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
ilgi görememenin birçok nedeni olabilir. Kendine güvenini artırmak, sosyal çevreni genişletmek ve iletişim becerilerini geliştirmek, bu durumu değiştirmene yardımcı olabilir. Unutma ki, doğru insanlarla tanışmak zaman alabilir ve bu süreçte sabırlı olmak önemlidir.