Tıp öğrencisiyim 10 üzerinden 7 yakışıklılığa sahibim ama yine de benimle ilgilenen kız pek olmuyor neden böyle?

Soğuk ama aynı zamanda ağırbaşlı biriyim. Biri benimle sohbet edince karşılık veririm. Ama yine de kızların ilgilenmesini yazmasını flört etmeye çalışmasını beklerdim. Ama 1 tane bile yazan benimle ilgilenen kız yok, tipsiz de değilim oysaki. Bana sadece uzaktan bakıyorlar ama asla gelip konuşmuyorlar. Talihsiz miyim sizce?
Güncellemeler
1 yıl
Aslında parasız olmak beni biraz özgüvensiz yapıyor. Kız paraya önem vermiyor gibi görünse dahi ben kızların en azından yeterli miktarda paraya sahip olması gerektiğine dikkat ettiklerinin bilincindeyim. Örneğin benim bir öğrenci olarak ayda 7-8 bin TL gelirim olacaktı. Bu miktar bana bile zor yetiyor. Nasıl bir kızla sevgili olabilirim ki hal böyleyken? Aslında cesur olmamı engelleyen şey parasızlık. Buna rağmen gidip bazı kızlara açıldım son 1 yıldır, ama 3 ünde de ret yedim.
Tıp öğrencisiyim 10 üzerinden 7 yakışıklılığa sahibim ama yine de benimle ilgilenen kız pek olmuyor neden böyle?
Cevapla