Orta güzellikteyim, uyumlu, egosuz normal sıradan bir kızım neden sevgilim olmuyor?

Karakterin kötü demeyin zaten sessiz sakin kendi halimde biriyim, tipimde fena değil bakımlı da sayılırım ama hiç sevgilim olmadı neden
Orta güzellikteyim, uyumlu, egosuz normal sıradan bir kızım neden sevgilim olmuyor?
Cevapla