Ortalama güzelliği olan, fiziği aşırı iyi, tıp okuyan bir kız?

Böyle bir akrabam var. Çok özeniyorum ona. Bazen cidden kendimi yetersiz, hiçbir işe yaramayan bir insan gibi hissediyorum. Sizce bu normal mi? Benim o kızdan neyim eksik?
Ortalama güzelliği olan, fiziği aşırı iyi, tıp okuyan bir kız?
Cevapla