Ben çoğu kızın ilgisini çekerken benim nerdeyse hiç bir kız ilgimi çekmiyor son zamanlarda. Neden olabilir?

Her ne kadar yapmamaya çalışsamda ister istemez ego yapmış oluyorum farkındayım ama durumu doğru izah edebilmenin başka bir yolunu bulamadım, kaçışım yoktu lütfen bağışlayın beni 🙏

Cidden neden böyle oluyor bilmiyorum. Çoğu erkeklerin ayıla bayıla aşık olduğu kızlar bile her nedense benim ilgimi çekmiyor. Bilemiyorum gözlemlerime göre çoğunluk olarak bir erkek bir kızı kolayca beğeniyor ama bende bu çok zor. Fazla ilgi mi beni sıkıyor yoksa?
Ben çoğu kızın ilgisini çekerken benim nerdeyse hiç bir kız ilgimi çekmiyor son zamanlarda. Neden olabilir?
Cevapla