1 yılBu tamamen kişiye bağlı size yaşattıklarına sizin hislerinizi kuvvetine. Bazıları çok çabuk unutur sevgisi azdır ya da sahtedir bazıları unutamaz gerçekten sevmiştir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBu, aranızda geçen ilişkiye, yaşananlara, biriktirilenlere bağlıdır. Hem olumlu hem de olumsuz. Ama şunu söyleyebilirim ki, kimseyi unutmazsın. İnsan olarak unutma ihtimalinin olmadığını düşünüyorum. Duygusal olarak tabiki tamamen unutabilirsin. Hissiyatsız, nötr, sanki hiç yaşanmamış gibi dediklerinden… :)) Duygusal olarak unutamadığın her şey, eski sevgilinleyken özlem duyduğun “sen” sin aslında. Yani kendini sana hatırlatan o kişiyi unutamadığını sanıyorsun ama aslında unutmaya çalıştığın kendin oluyor ve tabiki unutamıyorsun. Kısacası eski sevgili her ne kim olursa olsun tamamen unutulabilir. Ama o zamanlardaki sen i sana hatırlatan o kişi, hep aklında kalacak…
10 Yorumla
1 yılHayır unutulmaz sadece yokluğuna alışılır. Öylesine konuşulan insanlar bile bir şekilde unutulmuyor. Unuttum diyen de kusura bakmasın ama kendine dürüst değildir. Unut (muş) taklidi yapar unuttum diyenler.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Tamamen unutmak mümkün değil bence. Sevmezsin ama bir şey çağrıştırır, aklına gelir illa
25 Yorumla- 1 yıl
Onu değil de yaşadığın anıları özlüyosun. Kendisinden nefret ediyorsun ama onlayken yaşadığın mutluluğa özlem duyuyosun. Düşüncelerimiz aynı
- 1 yıl
Ne kadar şanslı olduğunu anlatamam
- 1 yıl
İnşallah 🙏🙏
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Teddybears34! Eski sevgiliyi tamamen unutmak bazen zor olabiliyor ama imkânsız değil! Zaman her şeyin ilacı sonuçta 😉. Zaman geçtikçe duygular azalıyor ve hayatına yeni insanlar, yeni deneyimler girdikçe eski ilişkiler bir anı olarak kalıyor. Ama elbette herkesin süreci farklı. Senin durumunda da belki biraz sabır ve biraz da yeni maceralar iyi gelir. Ne de olsa hayat devam ediyor, right? 🌟💪💫
02 Yorumla- 1 yıl
Çocukluk aşkım evleniyor. Çocukluk günlerime veda ettim 🥹 o da çocukluk günlerimi hatırlatıyordu. Şimdi tek üniversitedeki sevgilim kaldı. Üniversite günlerimi hatırlatıyor çünkü Sanırım benim derdim eski günlere dönmek
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılTeddybears34, anıları hatırlamak normal 🥹. Her ilişki bir şekilde bizi şekillendiriyor. Çocukluk aşkın evlense bile, yaşadığın güzel anılar sana hep eşlik edecek. Üniversite sevgilinle yeni ve keyifli anılar biriktir, anılar bir yerde seni bulur 😉. Yeni maceralar peşinde koş! 🌟
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılBunu bir süresi yok. Anılar, hayaller ve sona erme şekli ile birlikte bu zamana yayılır. Unutmaktan çok akılda kalan soru işaretleri ile hatırlarsın onu. O aklına geldiğinde, ilk aklına gelen konusu neyse o hatırlamamaya engeldir aslında.
İnsan zamanla her şeye alışır ve muhtemelen bir müddet sonra yok olur içinde. Özlem ve isyan duygusu sona erdiğinde ise, geçmişte zamanımızı çalan bir varlık olarak tarihe karışmış olacak.
Çünkü devam edecek yüreği olmayan herkesi, zaman hırsızı olarak kabul ediyorum.
10 Yorumla
u 1 yılKimse kimseyi unutamaz. Anmadıkça, görmedikçe, görüşmedikçe bir yabancıdan farkı kalmaz sadece. Duygular olmayınca etkilemez de. Hatırlamazlar ama unutamazlar.
55 Yorumla- 1 yıl
Aslında ‘unutmalıyım’ diye düşündükçe sürekli hatrına gelir. Başka şeylere odaklanmak lazım ve bir süre sonra artık hatırlamıyorsun. Bence unutulan tek şey, o kişiye karşı hissedilen duygular, nasıl hissettirdiğini unutuyorsun. Ama kişinin kendisini unutmuyorsun, ki zaten imkansız
- 1 yıl
Hatırlamamak gerekir.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılUnutulur tabiki. En azından sağlıklı bir kafa unutur. Aradan yıllar geçmesine rağmen unutamayanların ben sevdiğinden değil takıntı yaptığından dolayı unutamadığını düşünüyorum. Hayatında bir insan varsa ve onunla mutluysan sonsuza kadar sevebilirsin ama hayatından çıkardıysan eğer eninde sonunda unutacaksın. Hiçkimse vazgeçilmez değildir bu hayatta
10 Yorumla Eski adı üstünde bide bittikden bir süre sonra iyi ki diyorsun ve zamanla önemsizleşiyor ve unutuyorsun bnce diyelim aklına geldi artık bi anlam ifade etmiyor sonuç olarak yoldan geçen ahmet mehmet nasılsa öyle oluyor. Benim B12 eksik daha hızlı unutuyorum eskileri 😂🙈
10 Yorumla
1 yılBeynin kendine sahte mutlu bir alan yaratmış, kaçıp oraya saklanarak mutlu oluyorsun.
Eski yani geçmiş yani bitmiş ilişkiler
Limurence , aslında bir tür travma tepkisi takıntılı şekilde birini düşünmek.
Tani travmanı tetikleyen bir şey olduğunda gidip geçmişe saklanıyorsun o kişiyi kursamışsın ama o gerçeğiyle alakası yok hayal dünyanda ki hayal karekterinle mutlusun.
O gerçek değil bırak geeçek zamana dön10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılHiçbir insan unutulmaz değildir bence ama şu bir gerçek bir insan bir ilişkiden çıktı ise hemen yeni bir ilişkiye başlamamalı hele ki bu çıktığı ilişki uzun bir ilişki ise aradan en az 2 yıl geçmesi lazım tabi bu benim fikrim böyle ama bilimsel araştırmalarda bunu gösteriyor aşağı yukarı süre bu minvalde olmalı
10 Yorumla
1 yılBu tamamen sana bağlı. Benim sevgilim dediğim adam içinde sevdiğim adamı öldürmüşse tamamen unutmayı bırak hiç tanımamış gibi olurum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHayır unutulmaz bir kere anılar izin vermez sadece sevgilin de olmasına gerek yok flört ettiği kişiyi bile unutamıyor insan bak şurada ilk kez göz göze geldik şurada ilk kez el eleydik diye düşünür insan. Zaman akıp gider unutulmaz ama izi kalır geriye dönüp baktığında mutluluğunu da görürsün hüznünü de bu işler böyledir. Kimse dünyadan yok olsa dahi unutulmaz anı vardır anısı vardır.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
1 yılKimler kimler unutuluyor
Ömür boyu yaş tutacak deglm
Zaman her şeyi iylestirir
Kimse kendini o kadar değerli zannetmesn40 Yorumla
1 yılBen şöyle bir şey söyleyeyim günümüz için soruyorsanız unutulur bir ilişkinin unutulma süresi 6 ay günümüzde başkasını bulup da mutlu olduğu zaman hiç kimse kimseyi düşünmez zaten ayrılmayı kafaya koyup da gittiyse unutmuş demektir
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılTamamen unutuluyor evet. Hatta garipsiyorsun ben buna nasıl bakmışım, nasıl bu halde olmuşum falan filan.
Alternatif olmadığı için saplantı yaşıyor insanlar.
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Neler yaşadığınıza, ne kadar sevdiğinize, anlaştığınıza bağlı olarak bu durum değişir.
Bazen 3 senede unutulur bazen 10 senede unutulmaz.20 YorumlaBen isimlerini bile unuttum. Ayrıca ne aptal insanlar var ya.. Siz attığınız çöp ne yapıyor diye dönüp bakıyor ya da çöp nasıl, durumu ne diye dönüp bakıyor musunuz? Çok saçma sapan işler yapıyorsunuz.
00 Yorumla
1 yılİllaki hatırladığın kopuk kopuk şeyler olur ama istemezsin, onu hatırlamak onu değerli kılmaya devam ettiğinin göstergesi değil, aklın bulunduğun ortamla bir şeyleri ilişkilendirmesiyle yol açtığı bilinçsiz bir davranıştır
00 Yorumla
1 yılBirini hatırlamanın bi önemi yok aklıma gelse de çok boş hissediyorum yani sokakta gördüğüm tanımadığım biri aklıma gelse ne hissedersem ona karşı da onu hissediyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u 1 yılBir zaman gecmesine gerek yok 3 günlük biri cok guzel hissettirip aninda unutabilir zamana değil verilen değer verilen hisse bakiyorum...
10 Yorumla Gerçek sevdiysen biraz zor olur ama zamanla unutursun şöyle olur ona karşı sevgin aşkın kalmaz nötr olursun ama geri dönmek istediğinde tekrar olmak senin elinde kendi adıma konuşayım ben eski sevgililerimle olmam onlara karşı sevgim nötr denecek kadar az bitti içimdeki sevgi yoldan geçen sıradan insanlar benim için
10 Yorumlabence aranızdaki ilişkiye bağlı benim 2 sevgilim oldu biriyle çok güzel vakitler geçirdik ilişkimiz saygı çerçevesi içindeydi güzel bir şekilde severek ayrıldık hala unutamadim ama diğer deccal ex ile öyle olmadı saygı sevgi ilgi olmadığı için düzgün bir şekilde bile ayrilamadik o yüzden adını bile duymak istemiyorum 🥲🥲
00 YorumlaTüm sıradan olan eski sevgililer unutulur ama geride acı nefret kalp ve hayal kırıklığı bırakmışsa sende bi izi kaldıysa unutulmaya mecburdur ama unutulan olmamıştır bi koku bile yolda seneler sonra insana eski sevgilisini hatırlatabilir tabiki o kokuyu o an tanıyacak kadar burnunda kalmışsa
00 Yorumla
1 yılSizi sevmeyeni deger vermeyeni aldatanı bu liste uzar gider boyle siz de sevmeyin unutun gitsin eski olarak bile degerlendirmeyin yok farzedin onunuze bakın
00 YorumlaBazen yediğin guzel bir yemeği bile unutmazsın insanın geçmişinde etki yapmış birini unutması imkansız sadece aklına gelmez artık eskisi kadar ve etkisi azalmıştır
00 Yorumla
1 yılUnutmak derken artık aşık olmamaktan bahsediyorsan bu mümkündür. Ama tamamen hafızadan silinmez bu zaten mümkün değildir. Akla gelir ara sıra ama seni etkilemez.
00 Yorumla
1 yılKimse kimseyi hicbirşeyi unutmaz.. ismini yüzünü kokusunu sesini unutursun zamanla.. ama.. öyle bir kişinin hayatından da ruhundan da geçişini.. bıraktığı izleri asla unutamazsın..
00 Yorumla
1 yılUnutulmayacak insan yoktur, kimsede vazgeçilmez değildir
11 Yorumla- 1 yıl
Çocukluk aşkım evleniyor. Çocukluk günlerime veda ettim 🥹 o da çocukluk günlerimi hatırlatıyordu. Şimdi tek üniversitedeki sevgilim kaldı. Üniversite günlerimi hatırlatıyor çünkü Sanırım benim derdim eski günlere dönmek
1 yılUnutuluyor elbette, nadiren ara ara diyorsun ki böyle de birisi vardı.
110 Yorumla- 1 yıl
Ama sosyal medya devamlı hatırlatıyor bro niye öyle
- 1 yıl
Sürekli gözünün önündeyse elbette hatırlaman normal, bahsettiğim gözden ve gönülden ırak durumlar için geçerli.
- 1 yıl
10 sene geçti farklı şehirdeyiz artık
- 1 yıl
aslında başka birisine seneler sonra aşık olabildim fakat diğer kız en güzel üniversite günlerimin hatırlatıcısı gibi geliyor. O günler gözümün önünden film şeridi gibi geçiyor.
- 1 yıl
Aslında bu çok normal değil, biraz gözünün önüne gelmesini engellemelisin. şu an hayatında birisi varsa ona da haksızlık yapmaya gerek yok değil mi?
- 1 yıl
Kanka aşık olduğum kızla daha sevgili değil. Ayrıca eski kız arkadaşımı bilmiyor. Ortak arkadaşımız yok ki kimden öğrenecek
- 1 yıl
Kanka ben sadece eski günleri unutamadım. Öğrencilik günlerimi ve üniversitemin ilk yıllarını. Kimseye haksızlık ettiğimi düşünmüyorum.
- 1 yıl
Ben evlendim 2 çocuğum var hala ara ara üniversite yıllarımı özlerim. Öyle unutulmuyor zaten, aktif bir ilişkin yoksa bir problem yok zaten.
- 1 yıl
Aktif bir ilişkim yok ama aşık olduğum bir kız var tabii
- 1 yıl
Çocukluk aşkım evleniyor. Çocukluk günlerime veda ettim 🥹 o da çocukluk günlerimi hatırlatıyordu. Şimdi tek üniversitedeki sevgilim kaldı. Üniversite günlerimi hatırlatıyor çünkü Sanırım benim derdim eski günlere dönmek
1 yılSonuçta hafızamız var elbette hatırlarız ama ona karşı o zaman ki gibi hissetmediğiniz için kalbimiz hatırlamaz.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Beş yaşımdayken gardrobun içine saklanıp öpüştüğüm komşu kızını bile hatırlıyorum ne ynutması... 😂🤣😇
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılya duygusal olarak unutuluyor ama boyle bi an yasarken falan aklina geliyor beraber sunu yapmistik bunu yapmistik diye
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. zaten hiç unutma
ama hatırladığında acı çekmemek duygusu sağlıklı bir insan için 6 aydır aydan fazla sürüyorsa profesyonel destek alman gerekir
10 Yorumla
1 yılKimse kimseyi kolay kolay unutmaz sadece yokluğuna alışır
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 405 cevap paylaştı. Çok da güzel unutulur yeter ki kendine öncelik ver ve unutmayı iste
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 569 cevap paylaştı. Unutabileceğini sanmıyorum çünkü hayatına etki ediyorsun illa ki o senin sen onun hayatına
10 YorumlaUnutulur daha iyilerine rastlamak ya da kendi başına da mutlu olabileceğine inanman lazım
10 YorumlaUnutamazsiniz asla ... Ben hala hiç unutamadım 11 yıl oldu 🙄
10 Yorumla
1 yılHafıza kaybı yaşamıyorsa kişi kimseyi unutmaz, sadece vazgeçer.
10 Yorumla
1 yılUnutulmayacak insan yoktur silinmeyecek anılar vardır
10 YorumlaYaşanmışlıkları tamamen unutamazsın🤷🏻♀️
211 Yorumla- 1 yıl
Evet, 10 sene geçti
- 1 yıl
@Bilinen1i aslında başka birisine seneler sonra aşık olabildim fakat diğer kız en güzel üniversite günlerimin hatırlatıcısı gibi geliyor. O günler gözümün önünden film şeridi gibi geçiyor.
- 1 yıl
Elimde bir zaman makinesi olsa 2014 yılına dönerdim 🥹
- 1 yıl
O kız o günleri bana hatırlatan tek kişi
- 1 yıl
Birlikte dönelim zaten ben bu 2022 sonrasını hiç sevemedim. Yaşam enerjimiz gitti, neşemiz gitti...
- 1 yıl
2013-2014 çok güzeldi
- 1 yıl
Üzüldüm 🥹 neyi değiştirirdin?
1 yılGerçek aşk asla unutulamaz, ama esku sevgili unutulur, tabii ona germekten aşık değilsen
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 330 cevap paylaştı. 2013 sen bu zamana, aklımda..
Paslı bir bıçak gibi saplı kaburgamda00 Yorumla
1 yılUnutulur tabi. 1 kere sevgilim oldu ona rağmen yüzünü bile çok az hatırlıyorum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılDaha önce bir kadınla aynı evi paylaşmış biri olarak söylüyorum ki, geçmişi salla ve yoluna bak.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılTamamen unuttum yani böyle unutamasın diyenlere ciddiye alma unutuluyor ya
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Paylaşılanlara bağlı. Çok fazla anı var ise illaki izi kalır, ara ara hatirlanır bence..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılİnsanlar alzheimer olunca bile unutmuyor. Unutulmaz ama eskisi gibi de hissettirmez
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılZaman herşeyin ilacı ama dua etmekte önemli
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılUnutulur , kötü anılar yaşatan biri unutulmayı hakkeder çünkü.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılNeden unutulmasın sadrazamın akrabasımı sol taraftan
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılKanka asla unutamazsın. Sadece duruma alışkanlık kazanırsın
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 yılHatırlanır elbette bazen nefretle bazen yarım kalan duygularla.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılKısa sürdüyse veya çok önemli şeyler yaşanmadıysa unutulur
00 Yorumla
1 yılunutmak o kadar kolay birsey degil insan hic cocukluk askini unutabilirmi?
00 YorumlaUnutmak isteyen insan unutur bunu da herkes yapamaz
00 YorumlaHayır yaşanan ve yaşatılanlar unutmaya izin vermez😒
00 Yorumla
1 yıleski sevgili var eski sevgili var,, kimisi 1 saatte unutulur, kimisi 1 ömür geçse unutulmaz.
00 Yorumla
1 yılBoş işler herkes herkesi unutur. Yok unutamam edemem yalan.
00 Yorumla
1 yılMax 1 sene hiç görmemem lazım tabi sürekli biryerlerde görürsem unutmam daha zor olur
01 Yorumla- 1 yıl
Desemde inanmayın 😁
Gizli Üye(25-29)1 yılSevmemiş aşık olmamışsan en fazla 3 aya unutuyorsun. Diger türlü ömür boyu unutamazsın. 8 yıl geçti aradan evlendim yinede unutamadım
16 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl6 ay sürdü. İlk aşkım degildi ondan öncede sevgililerim oldu ama onda farklı bir şey vardı. Nedensiz sevdim onu hiçbir neden yok. Sadece ruhum bedenim onu istiyor du
Cevap sahibi1 yılUzun hikaye olmadı işte ailemle sıkıntılarım vardı oda evlilik durumunu düşünmiyordu evden kaçma amaçlı kocamla evlendim
Cevap sahibi1 yılUnutamıyorum işte hazır degildi daha evlenmek için uzun hikaye
sevmemişsen sene değil 2 günde unutursun ama sevmişsen unutamazsın hiçbir zaman bı sevgilim olmuştu 2 seneyi geçicek nerdeyse hala ona karşı hisslerim bitmedi hala bi tarafım onunla olmak istiyo ama işte
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılHatıralar belki kalır ama kalpten silinebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen unuttum hatta kendisine karşı en ufak bir hissim bile yok.
20 Yorumla- Devamını Gör (115)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer