AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Eski sevgili değil de gerçekten aşık olduğun ilk aşk unutulmaz. Sonrakiler hep onu arayıştır.
Yani duruma bağlı ama evet unutula bilir zor olur ama yinede unuta bilirsin düşünmemeye çalış eğer unutmak istiyosan eski hatıraları sil aklına getirme birlikte gittiğiniz yerle gitme böyle böyle unutursun
Unutulmaz da, eskisi gibi duygular hissetmezsin tamamen nötr olursun bı sure sonra
Eğer karşılaşmazsan çok sorun olacağını düşünmüyorum. Zık sık karşılaşırsan yaşadıkların aklına gelebilir e arzu duyabilir insan. Görmezsen unutursun..
Unutmak kolay da zor olan; yasadıkların, anıların ve verdıgınız sozler unutulmuyor
Ben unutamıyorum şahsen sevgilimle ayrılalı 3 ay oldu bekliyorum gelmesini. İçimde derin bi his var o his geleceğini söylüyor bana sürekli. Sadece aramızda mesafeler var biraz
kimse kimseyi tamamen unutmaz
sadece hatırladığında artık bir şey hissetmez
Herkes unutulur bence çünkü hayatımda degılse Şu an zaten unutmuşum demek unuttuğumuz kımseyıde gerçekten sevmıs olmayız ömrümüz boyunca üç defa aşık olur ınsalrn
Şarkısı vardı onunun "Unutulmaz" deme bana
Unutulur, unutulur. Kapanır en derin yara
Acısı da unutulur. Diye
Eski sevgilim yokta şuanki beli ediyor seviyorum
unutulur.. unuttugun icin de tekrar asik olabiliyorsun... erkekler zor unutuyor ama...
Yani yüz vermiyorsa onu sevmeni bir akıl alır yani yoktur unutup yeni yeni limanlara yelken açmak lazım
Hayır mutlaka yasatttigi aklına gelir. Ya tebessüm edersin ya da ne kadar çok üzüldüm dersin ya da nötr olursun duygusuz ama illaki arada bir aklına gelir hayatını gözden geçirmek istediğin zmaan
Ben unutmam diye düşünüyorum ondan iysii olsa unutturabilirde
23 sene önceki sevgilim bile hala aklıma geliyor var gerisini sen düşün
Unutmak gerekli ileryen zaman yönelmeli geçmişle yaşamak insana hiç bir şey vermiyor.
Kişiden kişiye değişiyor ama 2 tane yakın kız arkadaşım var ikiside neredeyse 1 yıldır unutamadılar çok garip anlam veremiyorum
Çok sevmişsen ve ayrılmak zorunda kalmışsan çok zor unutulmuyor
Kadınlar unuturda erkekler unutamıyor dostum geçmiş olsun
Her zman yenisi eskiyi unutturur yenisi eskiyi bazen de arattırır
Unutturan biri gelirse unutur
Unutmak diye bir şey yok , zamanla anı olarak kalırlar o kadar
Yerini nezaman doldururdam 1 sene falan her halde ya
İyi bittiyse hayır ama kötü olan her şey iz bırakır.
Şimdi onu ne kadar özlediğimi düşünüyordum 2 ay sonra 1 yıl geçiyor ayrıldığımız günden.1 ay sonra doğum günü acaba benim onu beklediğimi gibi o da benim yazmamı bekler mi?
Unutuluyor az da olsa. sesini, yüzünü gitgide unutuyorsun ama yinede aklında kalıyor işte.😑
Her şey senin elinde o an da unutursun ya da bir ay geçinceye unutursun
Deli gibi aşıktım, şimdi ölse zerre umrumda değil.. Tabii ölmesini isteme sonuçta ailesi var..
bu riskten dolayı hiç ilişkisi olmamış biriyle evlenirim inşallah
Unutulmaz muhakak aklına gelir kaç yıl geçerse geçsin
Eskisini unutursun yenisiyle ama yenisini bu sefer unutamazsın
Unutulmuyor zor hep aklının bir köşesinde kalıyor
Sağol kanka bunu yazdığın iyi oldu, sigara içirttin bana 😵💫
Bir tanede benim için tak kral
10 sene geçti bro 10 senede tamamen unutmuş olmam gerekirdi. Başka bir kıza aşık oldum da ama hafızam ve sosyal medya beni rahat bırakmıyor
Benimde ayrılalı bir sene oldu neredeyse
Kanka başka bir kıza aşık oldum aslında ama geçmiş bir türlü silinmiyor
Sen neden ayrıldın?
Eski sevgilisiyle konuştu ama eski sevgilisi uzunca bir süre arkadaşı olarak tanıttı bana dokuz ay sonra ben bunu öğrenince gururuma yediremedim bende gittim başka kıza çicek aldım ayrıldık
İyi yapmışsın, hata onda 😒
Ama hata sende olup ilişki biterse daha kötü oluyor bro, en azından senin vicdanın rahat
Valla bro ben o ilişki için çabalamaya hazırdım ama anlattığım gibi eski sevgili falan ve onu arkadaşı olarak tanıtması beni acayip sarstı
Kanka diyorum ya senin hatan yok, takma kafana
Ben eskiden tam bir öküzdüm ya kıza çiçek bile almadım
Çok kahve ısmarlamışımdır ama çiçek almamıştım. O zamanlar zaten okulun etrafında öyle çiçekçi falan yoktu. Arabayla gitmek lazımdı her yere, arabam da yoktu o zamanlar
Eğer iraden sağlam ise unutursun
#Hükümdar
Tamamen unutmak diye bir şey yoktur. Sadece zaman içerisinde sen değişmişsindir o değişmiştir ve o artık senin hatırladığın kişi değildir.
Tamamen unutmak çok imkansız !
Ben hayla unutamıyorum sevgilim olmadığı hal de sen düşün Platonik olmasına rağmen bir de sevgilim olsa vay halime
alzheimer olman lazim
füze attın
hala hayattasin 😀hatırladığını kimseye söyleme yıkılmazssın
Çocukluk aşkım evleniyor. Çocukluk günlerime veda ettim 🥹 o da çocukluk günlerimi hatırlatıyordu
Şimdi tek üniversitedeki sevgilim kaldı. Üniversite günlerimi hatırlatıyor çünkü 😕
Sanırım benim derdim eski günlere dönmek 😞
yapcak bisey yok oda evlenicek bizde evlendirdik 😀
Tamam da onlar nasıl unuttu eski günleri, unutmadı ama evlenmeyi seçti
aglama be boş ver daha guzelleri olur
unutmamislardir sana dedim ya kimseye anlatmassan hatirlamazssin diye oyle yapiyolardir
Ama ona veda etmek istemiyorum, çocukluk arkadaşıma-aşkıma 😭
Çocukluğuma veda eder gibi hissediyorum 🥺
daga kaldir o zaman ne diyim evleniyo kiz
Eski günlere veda etmenin zamanı geldi mi yani?
aydinlanma mi geldi ne oldu kacirma isi yemedi mi 😀
Siz beni anlamadınız ki konu o bu şu değil. Eski günleri bana hatırlatan kişileri sonsuza kadar kaybetmek 🥺
evladim ne sonsuzlugu ya surda be 15 yil falan daha yasarim sende yasasan yasasan 40 yil daha yasarsin birak eski gunleri onune bak guzel gunlerdi ama bitti gitti ne yapalim
Kalbimde birden fazla kişi yok ama ben o kişileri düşündükçe yıl yıl eski günlere gidiyordum kafamın içinde artık o olmayacak. Hatırlayamayacağım
benden gitmis mi gitmis hatirlasam ne hatrlamasam ne bu arada bende gidiyorum sana not aklini basina topla gelecege bak 😀
O kadar kolay değil benim için anı yaşamak. Psikolog bile sen geçmişte yaşayan birisin bu yüzden zihnin çok yoruluyor demişti. Hemen düzelecek bir şey değil.
ondan bi psikolog olmazmis
Zaman herşeyi unutturuyor
Biter gider, yok olur..
Seneye bile gerek yok
Kalbinden çıksa bile ara da aklına geliyor
Evet çok kolay
Asla unutulmaz
Hayır unutulmaz
Yenisi gelince unutulur
O kişiyi unutmaz unuttuğu şey duygulardır
Ben herkesi unuturum
İz bırakan unutulmaz daaa etkisiz olur
13 sene geçti unutmadım tabikide ama soğudum artık
Unutulabilir. Ama ben unutamam
Şu yalancı hayatta her şey Unutulur
Bazısı unutulmuyor...
Unutmak istediğin şeyi unutamazsin
what it seems like fate give it ten months you'll pass it
Unutulmaz 4 yıl oldu hala dün gibi aklımda.
Bence unutulmaz bir tarafta yine izi kalır bir öneri de bile çıksa yaşananlar aklına gelir
Cok sevmişsen unutmasın
* bile konulur :D
Eğer çok sevdiyse unutulmaz
Unutulmaz hep hatırlar insan
Bal gibi de unutulur
Daha iyisini bulunca unutuluyor adibile kalmiyo