Neden beni değiştirme çabalarında?

ben 4 yıldır dudaklarima dolgu yaptırtıyorum ve bir abim bir erkek kardeşim birde babam var hiç biri bana bisey demiyor ve bu sene nişanlanacagim çocuk benden bundan vazgeçmemi söylüyor hem de öyle bi inatla …

ona diyorum ki komplex yaptım yapmazsam kendimi iyi hissetmem neyse dudak dolgumu erittim ve gerçekten kendimi çok kötü hissediyorum ve dudaklarim asimetrik .. yeniden yapmak istiyorum ve yapacam oda benlen inatlaşıyor hayır yapamazsın felan sizce ne yapmalıyım? Sanki yaptirirsam ayrılacakmış gibime geliyor … ama ben böyle mutsuzum … neden beni değiştirmeye çalışıyor ve böyle kabul etmiyor? Belki zamanlan ben birakicam yane neden zorluyor?

Neden beni değiştirme çabalarında?
Cevapla