ben 4 yıldır dudaklarima dolgu yaptırtıyorum ve bir abim bir erkek kardeşim birde babam var hiç biri bana bisey demiyor ve bu sene nişanlanacagim çocuk benden bundan vazgeçmemi söylüyor hem de öyle bi inatla …
ona diyorum ki komplex yaptım yapmazsam kendimi iyi hissetmem neyse dudak dolgumu erittim ve gerçekten kendimi çok kötü hissediyorum ve dudaklarim asimetrik .. yeniden yapmak istiyorum ve yapacam oda benlen inatlaşıyor hayır yapamazsın felan sizce ne yapmalıyım? Sanki yaptirirsam ayrılacakmış gibime geliyor … ama ben böyle mutsuzum … neden beni değiştirmeye çalışıyor ve böyle kabul etmiyor? Belki zamanlan ben birakicam yane neden zorluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer