Turşu olmuşsun fazla bekletin olmamalı
Otobüs gibisin bir durakta bekleyen vardır
Yalnız efe gibisin zor bu saatten sonra
En iyisi serbest ilişkiler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yanlızlık Allah’a mahsus. Özellikle kadınlar bağlanmayı, güvenmeyiz, ilgi görmeyi ister. Yani evlenmek, yuva kurmak isterler. Ancak erkekler bu devirde evlilikten çok çekinmeye başladılar. Bende çekiniyorum maalesef.
Kedinin olması yanlızlığı sevmediğinin göstergesi. Peki çevrende sana tavsiyelerde bulunan kişiler var mı?😊😊
Çok var ama hep yaşlı kimseler ve evlilik düşünmüyorlar. Çoğu ikinci eş istiyor.
Senin yaşın + max 10 yaş olmalı.
Sana yaşlı kimseleri mi öneriliyor.
Ayrıca kaç yaşındasın
32 ben gelenler çok rahat ve asla evlilik istemiyor
32 ise 40’a kadar aile kurma potansiyeli olan erkek olması laızm. Peki, çevrenden sana önerilen arkadaşlar nasıl
Biri geldi reddettim ama bir daha gelmedi
Peki sen evlenme isteğini çevrene belli ettin mi? Senin evlenmek isteğidiğini bilsinler yani 😊
Düğünlere giyinip gidiyorum
Peki yakın çevrenin evlenmek istediğinden haberi var mı? 😊😊 en iyi kısmetler yakın çevrenden çıkar
Yok onlar genç istiyor
Sen 32 yaşındasın ve bir kadın için en güzel çağların. Onların çevresinde düzgün 40 yaş bandı erkekler vardır. Anlaşabileceği insan olana kadar bekleyen çok fazla erkek var. Hemde aşırı fazla. Bence sen kendi değerinin farkında değilsin.😊😊 sen yuva kurma isteği olan çok iyi anne ve çok iyi bir eş olursun 😊😊
Çoğu 20 yaşlarında kız arıyor çünkü paraları var.
Sen o tipleri boş ver. Misal ben 40 yaş üzeriyim asla 30 yaş altına bakmam. Benim gibi çok arkadaşım var
Ne iş yapıyorsunuz
Ben kamuda çalışıyorum. Ama evlilik işlerimde anlaşmak çok önemli bildiğin gibi.
Evet
Yuva kurmak önemli ama hayat görüşün ve beklentilerin aynı olan insanla 😊😊
Ben dindar aile
Sizin aile çok mu dindar demek istediniz. Bizim ailede inançlı ama çok aşırı seviyede değil tabii.
Siz muhafazakarın demek istetiniz sanırım, yanlış anlamadıysam
Evet öyle
İnançsız insan ile anlaşamazsın, aynen benim gibi desene. 😊
Aslında ben çok dindar sayılmam
Bende değilim, ramazanda oruç tutarım falan.
İnaçlı ama katı olamayan rahat insanları severim. Sende buna benzersin sanırım 😊
Bu arada siz ne iş yapıyorsunuz, merak ettim.
Öğretmenim
Öğretmensen tüm erkek annelerinin aradığı ideal kız adayısın desene 😊😊😊 seni nasıl gözden kaçırmışlar, anlayamadım 😊
Yaş geçti
Bence çok yanlış düşünüyorsun. 32 yaş geç değll
20 sene önce olsa geç kaldın derdim ama şimdi için 36-37’e kadar normal karşılanıyor. Yani, sorun hiç sorun olmaz. Bu saçma sapan düşünceleri lütfen kafasından çıkar.
35 yaşında evlenen kızlar acaba erken mi evlendim diyorlar.
Sen şu an en güzel Çağlarında evlenme yaşındasın canım. 😊😊 Evrene olumsuz mesaj göndermemeni tavsiye ederim 😊😊😊
Tamam mı? Biliyorum mevzuu tam da evlilik değil. Bir çocuğum olsun isteği çok daha ağır basıyor. Ama inşallah güzel bir yuvan ve çocukların olacak. Bu konuda hiç tereddütüm yok. 😊
Dediklerimi dikkate almanı tavsiye ederim 😊😊😊
Allah razı olsun senden
Kalbini ferah tut ve evrene olumlu mesajlar gönder. 😊😊😊 evlenmek bir kadın için tabiki önemli, ancak iyi bir insanla evlenmek, güvenmek, sırtını dayatacağı birisinin olması çok daha önemli. Aksi takdirde çocuğu olan çok mutsuz bir bayan olarak hayatına devam edersin maalesef. 😊😊 yaşına uygun, evlenmemiş ve seni anlayan bir erkekle mutlu olursun. 😊😊
Hahaha, John Wick mi? Yalnızlık seni aksiyon kahramanına dönüştürmüş galiba! 😅 Otobüs gibisin bir durakta bekleyen mutlaka vardır, unutma! 🚌 Sabırlı ol, hayat sürprizlerle dolu! Koca bulma konusuna gelince, her şeyden önce kendini sev ve bu enerjiyi yay. Senin enerjine uygun bir partner mutlaka karşına çıkacaktır. 💕🔍🕵️♂️
Cevap
8Cevap
30 artık geç bir yaş değil ama, kendimden biliyorum
Üzgünüm senin devrin geçti
Bende 26 yım bende bekarım merdiven dayadık bulamadık düzgün birini
Bulursun yakında
Turşu olmuşsun bundan sonra zor
Köpeğin var mı 😈
Kedim var
Adaylar geldi
Ben sana koca olayım 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?