25 yaşındayım herkes evde kalmış gözüyle bakıyor bu yaştan sonrada koca bulamazmışım bıktım artık nasıl tepki vermeliyim?

ünüverste bitti istediğim bölümden mezun olmadım tekrar okuyacagım ama herkes yaşıtların coktan evlendi bekar kalmadı 30 dan sonra koca bulamayacksın kadınlığın gidiyor vb cümleler kuruyorlar bıktım cidden
25 yaşındayım herkes evde kalmış gözüyle bakıyor bu yaştan sonrada koca bulamazmışım bıktım artık nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla