Flortum hicbir sebep yokken benden soğudu ve konuşmayı kesti?

Gayet güzel giden ilişkimiz vardi. Soğuk yapmasından 1 saat onceye kadar bile aramiz cok iyiydi fakat bir sey oldu ki gunden gune daha az konustum ve en sonunda iki yabanci olduk. Ne olduğunu bilmiyorum ona sorduğumda da bir şey yok bir şey yapmadin diyor. Sizce neden olabilir.

Flortum hicbir sebep yokken benden soğudu ve konuşmayı kesti?
Cevapla