26 yaşındayım orta tipli biriyim tıp fakültesini bitirdim. Bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı şu an çalıştıgım yerde de uygun kimse yok. Insanlar nasıl tanısıp sevgili oluyorlar hiç anlamıyorum bende mi sorun var? Sevgilisinden ayrılan arkadaslarım 2 ayda baskasinı buluyo. Çogu kıza instagram dm den mesaj atıyolar benim dm kutum bomboş. Çok çirkin biri de degilim normalim yani. Zaten sadece güzellerin sevgilisi olmuyo anlamadım neyi yanlış yapıyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılİnsanların nasıl tanışıp sevgili oldukları konusu karmaşık olabilir ve herkesin bu süreci kendi şekilde yaşadığını unutmamak önemli. Sevgili bulma süreci kişisel, sosyal ve çevresel faktörlerden etkilenir. İşte bu konuda dikkate alabileceğiniz bazı noktalar:
1. Kendinizi Tanıyın ve Geliştirin
Kişisel Güçlülük: Öncelikle kendinizle barışık olmak ve kendi güçlü yönlerinizi tanımak önemli. Bu, özgüveninizi artırabilir.
Kişisel İlgi Alanları: Hobiler ve ilgi alanları edinmek, sizi farklı insanlarla tanıştırabilir ve ortak noktalar bulmanıza yardımcı olabilir.
2. Sosyal Aktiviteler ve Ortamlar
Sosyal Etkinlikler: Sosyal etkinliklere katılmak (konserler, sergiler, spor etkinlikleri) yeni insanlarla tanışmanın iyi yollarından biridir.
Hobiler ve Kurslar: İlgi duyduğunuz hobiler veya kurslara katılarak benzer ilgi alanlarına sahip insanlarla tanışabilirsiniz.
3. Çevrimiçi Tanışma Uygulamaları
Online Platformlar: Tanışma uygulamaları ve web siteleri, potansiyel partnerlerle tanışmanın bir yolu olabilir. Profilinizi oluştururken dürüst ve net olmak önemlidir.
Doğru Kullanım: Uygulamaları kullanırken, kendinizi rahat hissettiğiniz ve uygun bulduğunuz platformları seçin.
4. İletişim ve Sosyal Beceriler
İletişim: İyi iletişim becerileri geliştirmek, insanlarla daha sağlıklı ve etkili ilişkiler kurmanıza yardımcı olabilir.
Dinleme: Karşı tarafı dinlemek ve ilgi göstermek, etkili bir ilişki kurmanın temelidir.
5. Açık Fikirli Olmak
Esneklik: Farklı kişilik tiplerine ve özelliklere açık olmak, daha geniş bir potansiyel partner yelpazesi sağlar.
Önyargılardan Kaçınma: İlk izlenimlere veya yüzeysel özelliklere dayanarak insanları yargılamaktan kaçının.
6. Kişisel Büyüme ve Terapi
Kişisel Gelişim: Kişisel olarak büyümek ve kendinizi geliştirmek, hem kişisel tatmin hem de ilişki başarısı için faydalıdır.
Terapi veya Danışmanlık: Kendi duygusal ve sosyal engellerinizle başa çıkmak için bir terapistten yardım almak, ilişkilerde daha sağlıklı adımlar atmanıza yardımcı olabilir.
7. Sabırlı Olmak
Zaman: İyi bir ilişki zaman alabilir. Kendinizi aceleye getirmeden ve baskı altında hissetmeden süreci yaşayın.
Kendinize karşı nazik ve sabırlı olun. İlişkiler karmaşık olabilir ve her bireyin deneyimi farklıdır. Kendi yaşam tarzınızı ve değerlerinizi korurken, uygun fırsatları değerlendirmek ve sosyal becerilerinizi geliştirmek bu süreçte size yardımcı olabilir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. yalnıs bi şey yok aslında. buna kader diyoruz. bazen olmaz. tabi bu işin bi ayagı sen cok albenisi olan kız değilsin belkide. şimdi misal burada bile gizlisin. kız olarak erkekleri cesaretlendirici olmalısın. misal 10 kızla takılırsan orada erkek sana yanasıp afedersiniz isterseniz cantanızı tasıyayım zorlanıyor gibisiniz vs diye tanısmaz. ya da kaslar asık gezerseniz sokakta. ya da kulagında kulaklık müzik rahatsız etme beni demektir. tabi bunlar bi kac varsayımdı.
erkeklerde değiştir toplumda. kızlar bence bunun müsebbibi. bi kıza yanasmaya cogu erkek cekiniyor. sapık damgasından. kız cok cesaretlendircek anca öyle gelir konusur. sosyal medyada artık trend değil. kıza yaz instagramdan tanımıyorken. bilmiyorum o taktikler eskidi bence. karsı cınsle sevgililik illa değil tanıs bol bol illa biri yangözle bakacaktır. niye hatun kişisin. gozu kayar birinin begenir yani. ama cevrende erkek yoksa hani bu balık tutmaya gidip olta almamaya benzer. erkekler evcillesti. asıl sorun bu. bi kafede gordu begendi seni gidip yanasması zor yani. tepkisi kızların cok farklı olabiliyor.
00 Yorumla
Olacağı varsa da olmaması normal. Çirkin olup olmamakla alakası yok bence. Sadece yüksek değerli birisin. Sana denk ya da senden bir tık yüksek değerli birini bulman zor çünkü genel ortalama vasat. Arkadaşların 2 ayda bir sevgili değiştirdiğine göre kriterlerini düşürüp alt seviyedekiler ile gönül eğlendiriyor olabilirler. Böyle insanları sınıflandırmak da hoşuma gitmedi ama işte hayatın gerçekleri.
20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u 1 yılMerhaba, bence biraz ortam meselesi yani ortamınızın geniş olması lazım bir de konuştukça kafa denginiz olup olmadığını tartacak kadar birileriyle zaman geçirmeniz lazım. Yani bu şekilde insanlar fark ediyor. Bir de herkes ciddi ilişki düşünmüyor belki ondan da kaçınan tiplere denk geldiniz bu zamana kadar. Onun da etkisi olabilir.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Aaa, yok canım sorun sende değil! İnsanlar farklı yollarla tanışıp sevgili oluyor ama bu tamamen şans ve doğru anla ilgili. Özellikle tıp fakültesi gibi yoğun bir yerde okuduysan, sosyal yaşamın bunun sonucu olarak kısıtlanmış olabilir. Bu arada, sosyal medyada aktif olmak ve kendini daha görünür kılmak önemli. Kendine güven ve biraz sabır 🎈 İnsanlar aşkta buluşana kadar bazen biraz daha zaman ve cesaret gerekebilir. Unutma, herkesin yolu farklı 😘
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
91Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u 1 yılCafe böyle çarpışma misali gibi gibi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılbenim de hiç sevgilim olmadı.. ortamınız yoktur ya da açılmamışsınızdır ondan
00 Yorumla Sevgili olmanın bir formülü yok aslında, her ilişki farklı şekilde başlar. Ancak, insanların nasıl tanışıp sevgili olduklarını gözlemlemek, birkaç temel unsurun ön planda olduğunu gösteriyor.
İlk olarak, insanlar genellikle ortak ilgi alanları üzerinden tanışabiliyorlar. Arkadaşlar aracılığıyla, sosyal etkinliklerde, hobiler veya iş yerinde birileriyle tanışmak, ilişkilerin başlangıcı olabiliyor. Tanıştığın kişilere, doğal ve samimi bir şekilde yaklaşmak da çok önemli. Zamanla birbirinizi tanıdıkça, ortak noktalarınız da artabilir.
Bunun dışında, dijital dünyada da tanışma imkanları var. Sosyal medya, arkadaşlık ve flört uygulamaları, insanlarla tanışmak için yaygın platformlar haline geldi. Ancak burada da samimi ve dürüst olmak önemli; çünkü gerçek bir ilişki başlatmak, yalnızca yüzeysel konuşmalarla mümkün olmayabiliyor.
İletişim becerisi de önemli bir faktör. Kendini rahatça ifade edebilmek, karşı tarafın ilgisini çekebilir. Bazen insanlar, kendilerini en iyi şekilde tanıttıklarında ve doğru zamanda doğru şekilde yaklaşabildiklerinde doğru insanı bulabiliyorlar.
Sonuçta, sevgili olma süreci, bir anlamda zamanı ve doğru anı beklemeyi gerektiriyor. Sabırlı olmak, doğru kişiyi tanımak ve kendine güvenmek bu süreçte yardımcı olabilir. Ayrıca, kendine odaklanmak ve kişisel gelişime önem vermek, potansiyel bir ilişki için daha sağlam temeller oluşturabilir.00 Yorumla.. bak soruyu soran kişi sevgili değil bulacağın kişi sevgili gelir gider
... Bulacağınız kişi şerefi olan biri olacakki olmasa bile güzel bir şekilde gitsin sen millete bakma öyle sevgili değiştiren bilmem ne onlar oyuncak insanlar kim kale alır günümüzde Leyla şüphelii Mecnun küpeli hal olmuş bu yüzden boşanan insanlar çok
Çünkü normal insanı bulamıyor
... Kafanı toparla boşluğa düşme boşluk hata yaptırır
O sosyal medya dan dm den mesaj atan ekip sence normal bir erkekmi bence değil bunu kadınlar bilmiyor yani bin tanesinden bir kaçı normal bu yüzden aklını başından topla kendini topla
... Şerefi olan vefakar dürüst kalbi güzel insanı bulursanız derdiniz bitecek kolay mı değil çünkü herkes pırlantalı arıyor00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBende çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri bölümünü okuyorum iktisadi idari bilimler fakültesinde bende 22 yaşına gireceğim bende hiç ilişki yaşamadım insanlar sevgili olmayı bırak ayıptır söylemesi bunu söylerken utanıyorum kendi bedenini teslim ediyor hem de üç kuruşluk insanlara değersiz insanlara nasıl bu kadar rahat olabiliyor insan gerçekten çok aşırı saçma ben cinselliğe karşı değilim ama her şeyin yeri zamanı var cinsellikte muhafazakar bir insanım aslında isteğimiz tabi ki var ama her şeyin bir kuralı kanunu var yani eskiden umursamıyordum aşkı falan ama artık yavaştan istiyorum çünkü yaşım geliyor bende aile kurup çocuğum olmasını istiyorum umarım yaratan bizleri iyi insanlarla karşılaştırır
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Tamamen ortamı oluşturmakla alakası. Biraz özgüvenli ve paylaşım içerisinde olduğun sosyal bir profil çizersen, elbet seni beğenen birileri olacaktır. Zaten vardır, olmadığını sanmıyorum. Sadece o kişiler sana adım atamıyordur.
Ve belki de, seni beğenen kişilere o yolları kapatmış olabilirsin. Hoşlandığın, beğendiğin birisi olsaydı o kişiye hangi şartlarda nasıl ulaşırdın? Bu soruya kendince cevap vererek, kendinde bir şeyleri değiştirip yolları açmalısın.
00 Yorumla
1 yılDedikleriniz gerçek ise muhtemelen sizin hayat akışınız, hayal dünyanız, kendinize hedef edindikleriniz, zekâ seviyeniz derken bir yığın şeyiniz genele uymayan bir eşsiz kişilik ortaya çıkarıyordur. Bu da kimseyi fark etmemek ve kimsenin de sizi fark etmemesi sonucunu doğuran doğal bir görünmezlik kalkanına yol açıyordur.
00 YorumlaBenimde zamanında sevgilim yoktu neden olmuyor diye kendime kızıyordum kendimi harap ediyordum bir zaman sonra sevgili yaptım derdi tasasi sıkıntısı bitmiyor baktım bana göre değil dedim ben aldım başıma sorun sonra ayrıldım şimdi ise sevgilim olsun istemiyorum ne kadar az sorun ne kadar az dert benim için bu önemli sevgili bulduğun zaman bir sürü şey çıkıyor
00 Yorumla
1 yılOrtamını oluşturursan sevgili bulursun. Kimi bu ortamı instagram dan kimi farklı sosyal medya uygulamalarından kimisi de arkadaş çevresinden tanışıyor. Buradaki ikinci kriter de senin çizgilerin. Duruşun kişilerin sana yaklaşmasını engelliyor olabilir. Nasılsa kabul etmez diyebilirler.
00 Yorumla
1 yılOnlar sevgili bulmak için herşeyi yapıyorlar, erkeklere srkslarını dönüp frikik veriyorlar, gülerek tahrik ediyorlar, düğünlere gidip göbek atıyorlar, senin gelirin de iyi seninle evlenen yaşar, erkekler akıllı kadınları sevmezler genelde, korkarlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBirçok nedeni olabilir. Öncelikle bunun cevabını kendi, kendine bulmaya çalışmalısın. Çünkü kendini ve içinde bulunduğun durumu en iyi sen bilebilirsin.
Aklıma gelen başlıca şeylerden bahsedebilirim.
*Dişil enerji ve kadınsılık düşük olabilir
*Soğuk, mesafeli zor elde edilecek birisi gibi algılanıyor olabilirsin.
*Fiziğin, giyimin, hatların çekici olmayabilir
*Sosyalleşme güçlüğü buna etken olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılevett çoğu güzellerin çekici kişilerin sevgilisi yok. 27 yaşımdayım benim de olmadı şöyle güzel sağlam bi ilişkim. karşıma çıkmadı ideal bi kişi yoksa istiyorum da ama çıkmadı şu ana kadar. çıkanlarla da olmadı bi şekilde. nasip kısmet herhalde yoksa sebepte bulamıyor insan. umarım bunlara değer kişiler karşımıza çıkar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu yaşlarda yoksa ilerisi senin için kül tablası kadar karanlık... kadının erkeği çektiği enn çok yaş 20-25 yaş aralığı... doğurganlığının ve güzelliğinin en iyi olduğu zamanlar da dahi bulamıyorsan bitmişsin... yak bir ciğara kariyerli 35 yaşında bekar ve kedili bir hanımlık seni bekliyor.
00 YorumlaTus'u aradan çıkarmayı da düşünürsen bir 5,6 yıl daha yalnız takılırsın... Üniversitedeyken kaldığım yurtta Tıp ve Diş Hekimliği öğrencileri yoğunluktaydı. Sevgilisi, yahut birlikteliği olanı tanımadım desem yeridir.
00 Yorumla
1 yılHelal olsun kanki aynı moddayiz yemin ediyorum ben sadece alllkol almıyorum herkes alıyor sigara içmem kötü alışkanlığım yok işim gücüm var... ama bunları yapan herkes evli neden böyle bende bilmiyorum... Allah yardımcımız olsun
00 Yorumla
1 yılSosyal medyan da gizliyse buradaki gibi kimse seni göremez takip edemez. Harici sen de mesaj atabilirsin normal muhabbet için zamanla birbirinizi konuşmanızı falan severseniz belki sevgili olursunuz. Zor değil.
00 Yorumla
1 yılDm den bulduğun da anca 5 6 ay sürer 2 ayda başkasını bulursun Bi onla Bi bunla boş boş konuşup zaman harcarsın senin durumun arkadaşlarının durumundan daha iyi
10 Yorumla
1 yılHiç takılma bu bir eksiklik değil, güzellik ya da çirkinliklede alakası yok. Eminim pırıl pırıl bir genç kızsın. Bu zamana ve ortama göre de bence normal bir genç kızsın. Anormal bi durum yok. Demek ki kalbini gerçekten hoplatacak biri çıkmamış karşına. çıkmış olsaydı mutlaka hayatına dahil etmenin bi yolunu bulurdun. sen bakma milletin durmadan sevgili değiştirdiğine. Bence durmadan ilişki değişikliği yapanlarda bi anormallik var. Akışkna bırak günü gelince o insan hayatına dahil olur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı.
1 yılSosyal medyayı aktif kullan hesabını açık yap. Tanısma uygulamaları indirebilirsin ya da arkadaşlarının aracılığıyla birileri ile tanısabilirsin
12 Yorumla- 1 yıl
uygulamayı escortlar kullanıyor :)
- 1 yıl
@Cloud_NavyNomad_ esc uygulamalarından bahsetmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılYa instagramdan gelecek takip isteğini de mesajları da boşversene. Oraya güven olmaz ki. Çevren bulursun yani illa ki biri çıkar karşına zamanı geldiginde
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Dmden yazılmasına karşı değil mi bu kızlar. karşı mı yoksa değil mi bir karar verin🤓
çoğu kız bir yerlerini açıp sergiliyor. Veya arayışta izlenimi veriyor.
sıradan olmak istiyorsan onların yolundan git.
00 Yorumla
1 yılİnsanlarla ilişkini derinletmeye çalışabilirsin. Ben eşimle faceden tanıştım, internetten tanışılabilir fakat dikkatli olmak lazım.
Sadece güzellik, statü, meslek vs yetmiyor bence, ağzının laf yapması lazım. Belki henüz sana göre birine denk gelmemiş olabilirsin, yanlış yerde de arıyor olabilirsin ama bence atılacak ilk adım insanlarla ilişkini derinleştirmek olmalı.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılİnstaya biraz daha resim koy, kendine bak, bakımına özen göster..
İnsanların çoğu sosyal medyadan tanışıp sevgili oluyor. Bazende birileri aracı oluyor.
00 Yorumla Ben eşimle sosyal medya ile tanıştım instagram dan 3-4 aydır süren bir evliliğimiz var ve bence zaman mekan yer önemli değil sadece doğru kişi olması yeterli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Bışver sevgililik güzel değil, cılkı çıktı, artık birbitini tanımaktan ziyade mümkün olduğunca fazla kişi mikme muhabbeti oluyor. Çok sevgilisi olanın evliliğide iyi olmuyor. Sen dşrekt evlen
00 YorumlaHayatım senin kariyerin var olsada dengin biri olmali gelecek olanda kariyerinden cekinip yazıp gelmiyordur. Bekle yeni bitirmissin okulu zaten iş hayatinda çok çıkar karşına
03 Yorumla- 1 yıl
İzmirden Alper ben 30 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Kendi evim var. Kendi halinde düzgün dürüst biriyim.#0#5#3#5#4#5#1Otuzsekiz AltmışÜç Boş mesaj atar mısın önceki İnsta verdiğin silinmiş
- 1 yıl
@Excaliburz ben sana Instagram mi vermişim? 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 927 cevap paylaştı.
1 yılMerhaba özgüven eksikliği yaşamış olduğunu düşünüyorum konuşmak anlatmak dertleşmek istersen elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım buyrun gelin konuşalım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAşkım bende 25 yaşındayım be daha önce hiç sevgilim olmadı bendr bilmiyorum bu millet nerde tanışıyor ve sevgili oluyorlar, benden 5-6 yaş küçüklerin bile sevgilisi var şaka gibi😂
34 Yorumla- 1 yıl
aynen bende yapamadım sevgili kime elimi attıysam olmadı abaza sap kaldım
- 1 yıl
Dönüş yaparmsn?
- 1 yıl
aynen dönüş yaparsan bende konuşurum xd
Tip okuduğunuz için çekiniyor olabilirler erkek olsa neyse ama kadın tip okuyana yaklaşmak kolay olmaz kendi mesleğinden ister zannederler
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Nasibin nerede seni beklediği belli olmaz. Ayrıca zamanı gelmemiştir demektir. Umutsuz olmak yakışmaz
11 Yorumla- 1 yıl
Soruyu Soran İzmirden Alper ben 30 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Kendi evim var. Kendi halinde düzgün dürüst biriyim.#0#5#3#5#4#5#1Otuzsekiz AltmışÜç Boş mesaj atar mısın önceki İnsta verdiğin silinmiş
Gizli Üye(18-24)1 yıl22 yaşındayım seneye okul bitiyor aynı durumdayız. Ben de arkadaşlarımın birinden ayrılıp 2 ay sonra başkasıyla konuşmalarını yadırgıyorum tamam yaş tutacak değil ama sürekli konuş ayrıl konuş ayrıl midesizlik gibi geliyor.
015 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Kösehilmi ben konmuyorum zaten arkadaşım konuyor
- 1 yıl
Zaten senin gibi gönlü temiz ollan insanlar yanlız kalıyor:)
Cevap sahibi1 yıl@HarunBaskan basit davranışları sevmiyorum. Arkadaş grubum instadan hep yakışıklı erkek reelsi atıyo eskiden böyle değillerdi nasıl böyle oldular bilmiyorum ama üniversitede son sınıfa geçince tek kalma olayı doğru sanırım.
Cevap sahibi1 yılBu tarz şeyleri sevmiyorum
- 1 yıl
Seni anlıyorum 8 senelik 5 arkadaşımdan kimsem kalmadı hepsi gitti hayatın yanlışlıkla geçecek değil doğru insan tam olduğun yerde dir belli dert etme sen herkes gönlüne göre birni bulur belli içine atığın çok şey var dert insani bitirir hhayatına yansır seni üzen insanlardan uzak dur yeter :))))
- 1 yıl
Biraz yanlış kelimler yazdım umarım anlarsın 😅
Cevap sahibi1 yıl@HarunBaskan yok anladım sorun yok 😂 sağ olun akıl verdiğiniz için
- 1 yıl
Estafurullah ne akıl vermesi🙃
- 1 yıl
Yanlız bir sorum olucaktı size sağlık çalışanısınız annem şah damarı yüzde 80 oranında kapalı idi açık ama halen eski hastalığı devam ediyor damarın tekrardan kapanma riski var mı doktoruna ulaşamadım belki bir fikriniz vardır diye sordum?
Cevap sahibi1 yıl@HarunBaskan Çok geçmiş olsun. Ben sağlık çalışanı değilim bu soruyu soran kişi sağlık çalışanı isterseniz soruya kendiniz bir cevap yazın soru sahibi öyle cevap verir belki
- 1 yıl
Hiç kimseye cevap vermemiş ben ona yazdım ama telefon nasıl yaptı bilmiyorum size yazmış özür dilerim 😅
Cevap sahibi1 yıl@HarunBaskan yok sorun değil. Geçmiş olsun tekrardan.
- 1 yıl
Sağolun teşekkür ederim 🙏
Gizli Üye(30-35)1 yılMerhaba ben de 31 yaşındayım asistan doktorum orta tipliyim hiç sevgilim olmadı 3 kere reddedildim sanırım doktorların kaderi mi bu dmden yazan da yok kızlara yazarlar aslında sana yazan istek atan yok mu asistansan kızlar bulur aslında
01 Yorumla- 1 yıl
ben doktor değilim ama bende bulamadım :)
Sevgilin olursa cinsellikte evlilikten once mi sonra mi olur mesela onlari hepsi onceden olmustur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı.
1 yılNerede yaşıyorsun, tanışalım yakinsak bende 32 yaşındayım ciddinolurssn direk evlenmek niyetli konuşurum
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılPeki negatif biri misiniz? Yani hayata bakış açınız yaşam biçiminiz anlamında. 🙄
03 Yorumla
Soran1 yılEvet biraz öyleyim
- 1 yıl
Tahmin ettiğim gibi kendimden örnek olarak sormuştum o soruyu. Ama bu şekilde zor maalesef ki çünkü karşımızda ki insana da bu durumu ister istemez yansıtıyoruz ve olumlu olacak olay bile olumsuz sonuçlanıyor.
- 1 yıl
Soruyu Soran İzmirden Alper ben 30 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Kendi evim var. Kendi halinde düzgün dürüst biriyim.#0#5#3#5#4#5#1Otuzsekiz AltmışÜç Boş mesaj atar mısın önceki İnsta verdiğin silinmiş
Şimdi ki aklımla cevap veriyorum. Hiç sevgilin olmamasi inan daha iyi.
10 Yorumla
1 yılBizde bilmiyoruz bir yerde çıkıyor karşılarına
00 Yorumla
1 yılZamanı gelince olur böylesi daha iyi emin olabilirsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Ben de 35 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı flörtüm bile olmadı herkes nasıl tanışıp sevgili oluyor hiç bilmiyorum
01 Yorumla- 1 yıl
aynen bende aynı durumdayım yaş 32 hiç bir halt olmadı olmuyorda
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Dm kutunun bomboş olması imkansız abazalar bana bile yazıyor
01 Yorumla- 1 yıl
😂.
Gizli Üye(18-24)1 yılInstagramdan buldum şimdi sosyal medyadan bulunmaz diyenler olur çevremden bildiğin tanıdığın biri değilse kimin ne olduğunu zaten bilmiyorsun bir sürü şeyi çıkabiliyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılAilene söyle birini bulsun görüş tanış anlaşırsan evlen
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılVazgeçtiğin şey sana gelecektir. O yüzden aceleci olmayın
00 Yorumla
1 yılDemek ki sende bir anormallik var üniversitede bile bulasmadıysan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılya zaten burada kimse sorsak manken zaten. DM kutun boşsa çirkinsindir
05 Yorumla
Soran1 yılGüzelim demedim ki zaten
- 1 yıl
E yapacak bir şey yok doktorsan bir iki estetikle belki bir şeyler olur
Soran1 yılCok şükür estetiklik bir durumum yok
- 1 yıl
Soruyu Soran İzmirden Alper ben 30 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Kendi evim var. Kendi halinde düzgün dürüst biriyim.#0#5#3#5#4#5#1Otuzsekiz AltmışÜç Boş mesaj atar mısın önceki İnsta verdiğin silinmiş
- 1 yıl
Sen kendine bak senin de. Profilin yok
1 yılBen de seninle aynı durumdayım da şu sıralar farklı bi durum da var sana mesaj atabilir miyim?
21 Yorumla- 1 yıl
Ya demin yorumumu beğenmişsin sanırım da adın çıktı ama seni bulup da mesaj atamadım. Sen bana yazar mısın gizliden çıkıyorum
Gizli Üye(25-29)1 yıl25 yaşındayım benimde olmadı hiç olmasını da istemiyorum rahatım böyle. Sende doktor olduğun için insanlar çekiniyor olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTip Fakültesi bitirip veya hemsirelik bitirip hastanede çalışıp doktor erkeklerle konusuyorlar genelde ama neyse.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim de bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı 23 yaşıma gireceğim cumartesi günü sanırım benim de senin gibi olacak
00 Yorumlasakin sosyal mediaya aldanma ordan birsey olmaz sen aklı basında okumus birinsansın yapma bunu kendıne mesleğini elıne al onlar seni bulur zaten kim istemz bir doktorla evlenmeyi azcıkta bakım yaparsan kendıne yeterli yeterki hayırlısını iste
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSenin yerine olsam görücü usulü biriyle evlenirim insanın bulduğundan hayır olmuyor bu konuda netim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende anlamıyorum ben birinde takılı kalırken arkadaşlarım 5. Ciyle çıkıyor
115 Yorumla- 1 yıl
Arkadaşların kaşarın tekiymiş
Cevap sahibi1 yıl@Cebeufuk benim neresi doğru ömrün boşa gidiyor o kişi hayatına devam ediyor
Cevap sahibi1 yıl@_elsevier_ kaşarlar şu an evleniyor ben 28 yaşımda hala bekarim sebep bu işte
- 1 yıl
aynen bende aynı durumdayım olmayınca olmuyor
- 1 yıl
Arkadaş çevreni düzelt , normal düzgün kızlarla arkadaş ol
Cevap sahibi1 yıl@_elsevier_ ya git Allah aşkına bence onlar doğru olanı yapıyor doğru olan ben olsaydım şimdi evli çocuklu olurdum
- 1 yıl
Oyun değil bu sürekli birilerini dene dene ayrıl doğru bir şey değil ablacım senden 6 yaş küçüğüm sana akıl veriyorum benden büyük olmana rağmen
Cevap sahibi1 yıl@_elsevier_dogri doğru
- 1 yıl
bence cevap sahibi haklı
Cevap sahibi1 yıl@Cebeufuk yok terk etti
- 1 yıl
Onlar Ruhunu kaybetmiş İlişki kaşarı olmuşlar Doğrusu senin ki Tabi ki
Gizli Üye(36-45)1 yılNasip kısmet işi bu ya da siz çok seçicisiniz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılbu soru niye zortlamış ya 1 ay geçmiş üstünden hoca
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBazı şeylerin spontane gelişmesi her zaman daha güzeldir.. Şu an hayatında kimse olmayabilir ama her yeni gün farklı olasılıklar ile doludur..
10 YorumlaSevgilin olmak zorunda değil. Çok kişiyle ilişki yaşayıp kendini yıpratmana da gerek yok. Senin olan sana gelicektir. Sen hayatının tadını çıkar ☺️
00 Yorumla
1 yılSen öyle kal ya bak gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum bunu bu dönemde insan senin gibi bi insan arıyor ama ortalığın hali belli gerçekten öyle kal emin ol pişman olmazsın
00 YorumlaBenimde sevgili sorunum var maalesef Aile çevresinde bana göre (maddi anlamda değil) denk gelmiyor. Çalıştığım bölümde yok. Instgramda takip etsem beni takip etmezler vs.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇevren olması lazım ve girişken konuşkan olman lazım. Benim durumumda senin gibi. Tanışalım istersen
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTipin nasil ki cirkin misin yakisiklilar bakmiyor mu sana
00 Yorumla- Devamını Gör (82)
Devamını Gör(127)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, insanlar nasıl tanışıp sevgili oluyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer