26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, insanlar nasıl tanışıp sevgili oluyor?

26 yaşındayım orta tipli biriyim tıp fakültesini bitirdim. Bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı şu an çalıştıgım yerde de uygun kimse yok. Insanlar nasıl tanısıp sevgili oluyorlar hiç anlamıyorum bende mi sorun var? Sevgilisinden ayrılan arkadaslarım 2 ayda baskasinı buluyo. Çogu kıza instagram dm den mesaj atıyolar benim dm kutum bomboş. Çok çirkin biri de degilim normalim yani. Zaten sadece güzellerin sevgilisi olmuyo anlamadım neyi yanlış yapıyorum

26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, insanlar nasıl tanışıp sevgili oluyor?
Cevapla