22 yaşımdayım hiç sevgilim olamdı, nasıl bir şey her gün konuşuluyor mu ne konuşuluyor mesela birinin sana aşık olması ve beraber vakit geçirmek nasıl bir his
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yıl5 yıllık ilişkim var ilk sevgilim cumartesi düğünümüz var 5 yıl nasıl geçti inan anlamadım bile mesele sadece sevgili olmak, tip, para değil arkadaş olup aynı şeylere gülüp üzülebilmek bir gün bile pişman olmadım onu sevdiğim için
11 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle birini istiyorum arkadaş gibi hem DR
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızların istediği gibi yakışıklı, en az 1.85 boyunda, geniş omuzlu, büyük penisli, kaslı, esmer veya kumral vb. özelliklere sahip olmadığım için evde kaldım; kimse beni sevmeyecek ve istemeyecek. Şu hayatta en çok istediğim şey çocuklu, mutlu ve huzurlu aşk evliliği ama imkansız işte. Bilmiyorum bende yani.
00 Yorumla
+1 yılHic bozmadan devam etmelisin abicim
04 Yorumla
Soran+1 yılAma istiyorum
- +1 yıl
Istiyorum dedigin an sctin iste boku yedik ne yapsan geri donemeyeceksin
Soran+1 yılİstiyorum dedim diye önüme gelenle de olmadık
- +1 yıl
Ohaa o anlamda soylemedik zaten ayrica belani mi ariyorsun gunumuz aptal saptal iliskileri hic mi ibret olmuyor hic mi kulagina kupe olmuyor ne bu acele giden ecele gider sakin ol alti ustu erkek cok da bi bk degil temiz duygularini kirletme sonra ask kalmadi duzgun seven kalmadi diye zirlarsin
+1 yılAsk olduğunu düşünmek masumca ama günümüz sevgilileri sadece arzu temelli. Üzgünüm ki
237 Yorumla
Soran+1 yılMasum olanı laızm baba
Soran+1 yılBana
- +1 yıl
Bulamazsin
- +1 yıl
Bir sey diyecegim madem oyle oldugunu herkes biliyor ve soyluyor buna ragmen niye herkes hala sevgili yapma pesinde veya Şu an sevgilisi var hemen herkesin mantigi ne tam olarak
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 ne anlamadım
- +1 yıl
Yazdigin yorumdan sonra oku dedigimi araya kaynamis gibi olmus ondan anlamaman normal yani
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 hiç analamdım
- +1 yıl
Ya hahaha ben seni gorus sahibi sandim neyse bak simdi soyle kardesimiz demis ya 'ask oldugunu dusunmek masumca ama gunumuz sevgilileri sadece arzu temelli' diye usenmeden yazdirdin bu arada yorumu sagol neyse iste ben de kardesimizin yorumuna dayanarak dedim ki 'bir sey diyecegim madem oyle oldugunu herkes biliyor ve soyluyor buna ragmen niye herkes hala sevgili yapma pesinde veya su an sevgilisi var hemen herkesin mantigi ne tam olarak' dur tirnak isareti koyayim paylasmadan once daha iyi olur halletim paylasiyorum hahah
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 ayyy şimdi anladım benim ondan mı sevgilim yok acaba ya ben ilişki şstemem
- +1 yıl
Dogrudan soyleyince niye anlamiyorsun da insani ugrastiriyorsun biz farkli bir sey demedik ki zaten ondan dolayi uzak dur diyoruz ya atesle barut zina haram diyoruz hatirlatiyoruz bak bakalim yasitlarina ne durumdalar anladin mi simdi hic bulasma istemiyorum demekle olmuyor sadece bundan son derece emin bir sekilde karsi cinsle muhabbetini bile en alt duzeye indereceksin gerek gercek hayatta gerek burada o zaman olur iste abicim
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 hamile miyim şüphesi var arkdaşların😂😂😂 ama ilişki istemeyen bir erkek arkadaş olamaz mı? Yani yakın arkdaş gibi
- +1 yıl
Yasitlarin arasindan veya seninkine yakin yastakiler arasindaki erkekler arasindan cok az ayni kizlar gibi bir abiniz olarak disaridan bu sekilde goruyorum tahmin edebiliyorum zatsn gecen her nesilde bu sayilar azaliyor en son helak olacagiz simdiki gencler de size gore cok fena igrencler 13 yaslarinda sevgili filan diyorlar lan biz liseyi bitirene kadar karsi cinsin yuzune bakmaya utaniyorduk neredeyse
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 aynen bende hep üniversite De de olsun istedim ama 3. sınıf oldum olmadı işte iyi biri olsun
- +1 yıl
Ya hayir nereye yetisiyon nereye yetisiyon mezun olduktan sonra kafan rahata eristikten sonra cikar karsina birisi ya boş ver derslerinle ilgilen kaciyorlar mi sanki dunyanin son gunuymus gibi her seyin bir yeri zamani var ya cildirttin gece gece abicim
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 kardeşim bak sevgili yapma pesinde olanların çoğunluğu arzularına erişmek için.
Yoksa İslam'da zaten sevgilik diye bir şey yok. İslam neden en başta buna kesin yasak klyuyo?
Sebep net ve özet olarak bu: kadın ve erkek bu dünyada virbirini tamamlamak için vardır, yanyaba bulunmaları haramdır zira zina gibi ve kadının mağduriyeti gibi birçok problem meydana gelmesin diye. - +1 yıl
Dogru soyluyorsun kesinlikle insanlar bunlardan uzak durup evlilik cagina geldiginde tanima maksatli ciddi niyetle evlilik yolunda oldugunun bilincinde olarak gorusmeliler belirli kurallar dahilinde aksi halde uygun olmaz ve inanci olanlara yakismaz zaten simdiki evliliklerin kisa surmesinin mutsuz olmasinin aldatmalarin artmasinin arkasinda da bu yatiyor zaten
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 elbette öyle!
Çünkü evlilik öncesi çogu şeyi yaşayıp tüketip evlilikten randıman almayı beklemek düşük bir ihtimal. yok mu mutlu olan var tabiki. Ama çok az. Kişiler dini kurallara riayet ettiği takdirde karışıklık olarak verimli beraberlik sürdürebilir. - +1 yıl
Cok guzel hala boyle dusunenlerin oldugunu bilmek gormek duymak zaten bir sey haramsa mantikli bir aciklamasi da muhakkak vardir yoksa gunumuz kadin erkek iliskileri zaten igrenc durumda goruyoruz buradaki sorularda insanlar neler soruyorlar el insaf ya
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 kişilerin özgürlüğüne bişey diyemem ben benim dusuncemle özgürüm bunu dile getirince kezban bu diye bir damga yemek bile zoruma gitmez. Bilinçli olup bilincki evlat yetiştirmek ebeveynlerin görevi. Ebeveyn sorumluluğunu kaybedince çocuklar bu hale evrildi. Z kuşağı tek değil sizin yaisnizdaki kişiler bile bu tarz fikirlere sahip. Mesela bu arkadaş bu soruyu sordu. E ona gelen yorumlara bağlı olarak kafaisnda birtakım düşünceler oluşacak belkide hayatı daha da Kotu onu mutlu etmeyen şeylere sebep olacak. O yüzden dikkatli olmalı. Günümüz ahlaksız insanları kız erkek çocuk yaşlı evli bekar farketmeden sadece cinsi arzularını karsilamak için lackalaamis3 beraberlikler talep ediyor.
Soran+1 yılYa işte benim anlamadığım şu mesela avm gidelim oturalım gezelim normal arkadaş gibi olalım ama sevgili olalım böyle bir şey olmuyor mu onu analamdım
- +1 yıl
Oluyor mu sence gerçekten etrafına bak kaç ilişki jiyke arkadaş gibi. Senin niyetin temiz guzellik ama denk düştüğün kişinin öyle olabilme ihtimali çok zayıf!
- +1 yıl
Ne yazik ki olmuyor tabi oncedendi onlar kardesim anne babalarimiz birbirine bakmaya bile kiymazlarmis zamaninda simdi birak gezme tozma dolasma bir kere uygun degil rehber belli Rabbim bildirmis zina yapmayin degil zinaya yaklasmayin bile demis elbette bizi yaratan bizi bizden daha iyi tanir dolayisiyla yaklasilmadigi surece meyletme de olmaz her zaman iki farkli cinsiyet arasinda keskin mesafeler olmali ne zaman bu guzel mantikli ve dogru kurala uyulmamaya basladi iste o zaman kadin erkek iliskileri igrenc seviyelere geldi o sevgililik kavramini bulanin da neyse demem o ki boyle yasayan insanlar sonra diyor ki yok guvenilecek insan kalmadi duzgun seven kalmadi su kalmadi bu kalmadi e kalmaz tabi duygularini sacma sapan carcur edersen ustune uslanmayip devam edersen tabi guvenin kalmaz kimseye ne bekliyordun yani her seyin bir usulu yordami yontemi var hata yapmaya meyilli varlik olan bizler ne diye saf duygularimizi kirletelim ki az mantik ya gercekten kavrayabilmek zor degil
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 kavradım da işte insan değer görmek çiçek almak istiyor güzel söz duymak istiyor çok iyi anladım ama işte gönül de istiyor
- +1 yıl
Iste o gonle giren hemen cikiyor artik su zamanda yani gonlun deheri dusuyor kisiler degisiyor ama gonul her zaman daha da yipraniyor sonra iyice umutsuzluga kapiliyor istememesi en dogrusu ve uygunu olmus oluyor kisacasi milyon tane kalbe dokunmus insan sevgiden ne anlar kaldi ki seninki piril piril dengini bulmasi gerekiyor olbu dusunceleri atmazsan kafandan kendine saygini kaybeder kendini taniyamayacak hale gelirsin disaridan bakarak soyluyoruz bunu belki de en mantiklisi budur hic dusundun mu sayilar az zaten yani daha nadir ve degerli dolayisiyla belki de su zamandaki kisilerin asil imtihani budur hak eden hak ettigiyle her sey bu kadar goz onundeyken bence fazla soze bu kasarina hic hic gerek yok goze geleceksin vallahi kirk bin kere masallah nazar degmez insallah aklima bu sarki geldi yazarken
Soran+1 yılİstek attım
- +1 yıl
Bana mı
Soran+1 yılYok @gekokertenkelesi1903 ya attım teşekkürler yorumlarınız için hepinize
- +1 yıl
Biz tesekkur ederiz kardesim
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 kertenkele gizli arkadaşı aydinlattiniz mi biraz 🤗
- +1 yıl
Ona sormak lazim insallah hic bulasmaz aydinligi gorup farkina varmak yerine karanligin mechuliyetinde kaybolmaz
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 inşallah zaten ilişkilerin çoğunda kadın mağduriyeti daha fazla
- +1 yıl
Evet maalesef oyle kimi bunu anlamiyor iste dunyanin her yerinde boyle taciz kadina siddet hor gorulme asagilama katletme duygulariyla oynama aldatma hepsi kadinlara karsi belki nadir istisnalari vardir ben boyle soyleyince yaranmaya calisiyorsun tarzi seyler duyuyorum ama gercek apacik ortada inanmayan arastirsin zaten bir adam olmak vardi onu bile beceremedik iyi ki boyle bir ailede yetistim baba ve annemin evliligi cok guzel en fazla tatli atismalari oluyor bir de gorucu usulu evlenmisler sorsan asagilayarak bakarlar birbirlerinin ilk asklari cok saf temiz sevmisler birbirlerini herkese nasip olmaz
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 yalnız işte orası bence çökmeyle dğeil benimde annem babam görücü evlenmiş ama keşke tanıyıp evlenseydim diyor annem çünkü düşünce yapıları uyuşmuyor
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 bu evlilik 50 seneyi aşkındır muhtemelen.
Çünkü kadın yerini erkek yerini bilir öyle evliliklerde
Bende görücü usulü ile evlendim ama teknolojik gelişmelerden nasiolendik. Mektuplasmaj isterdim wp dan yazısmak yerine. Ya da ne bileyim daha anlamlı şeyler olsun isterdim. Artık modern çağın görücü usulü evlilikleri görücü usulü degil - +1 yıl
Masallah darisi bize evet oyle maalesef zaten her sey zamana esir dusuyor onceden insanlar gorucu usulu evlilik yapacak kadar birbirlerine guveniyormus bile cunku herkes duzgun karakter olarak iyi simdi tam tersi oldugu icin gorucu usulune de golge dustu haliyle o zamanlar her sey cok masummus yuzune bakmaya kiyamiyorsun utaniyorsun ne kadar temiz ya boyle yesilcam filmlerindeki gibi artik nerdee insanlar da farkinda bunun dusuncesi hayat gorusu ne olursa olsun ama kimse artik umursamiyor ondandir ki duzgun insan kalmadi bu devirde kimseye guvenmeyeceksin gibi seyler soylenir yayginlasir oldu herkes farkinda aslinda neyse niye bos yapiyorsam sanki geri gelecek o zamanlar
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 gelemeyecek o zamanalr ama siz dik duruş gösterip kaidnalra ötekilerin yaklaştığı gibi yaklasmazsaniz ve sizin gibi insnaalrin sayısı artarsa kadın cinsel meta oalrak görülmekten çıkar saçı sevilir gözü yüzü eli sevilir. fakat siz gibi temiz düşünen insan sayısı çok az bundan dolayı kaidnalrin hayatta karşısına aklınıza gelebilecek her türlü kötülük geliyor. bikinc kazanmak önemli. Çocuk eğitmek önemli. Nüfus sayısı artışta ama kimse nitelik kznadirmak derdinde değillll
- +1 yıl
Sagolun eksik olmayin maalesef dedikleriniz dogru boyle olmasini istemezdi kimse bu cevreden gorulenlerle alakali bir durum bir de irade meselesi sonucta siddet icinde buyuyen bir insanin ileride de ayni sekilde bir insan olmamasi cok daha dusuk ihtimal yoksa herkes cocukken masum saf temiz dusuncelere sahip ne bilsin kotulugu yanlisi cevreden gordukce iradesine sahip cikamayan siddete kotuye meyilli hale geliyor bilincaltinda kotu dusunceler olusmaya basliyor sonucta mesela sorsak en guzel yillariniz ne zamandi diye cogu kisi eminim ki cocukluk zamanlarini soyleyecektir her neyse bir insana surekli tas atilirsa ondan gul beklememiz pek olasi olmaz ya da bu olayi disaridan gozlemleyen birinin bunu uygulamasi pek mumkun olmaz alti ustu insan gibi yasayacagiz onu da beceremiyoruz hayatta mutluluk iyilik guzellik cok basit sadece biraz bilinc suur ve bunlari uygulama lazim gelgelim insanlar olarak bunu yine bu hale getiren yine bizleriz ne hale geldik yasadigimiz gezegene bile zararimiz var sonumuz hayrolsun ne denebilir ki baska
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
45Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılBenim de hala olmadı merak ediyorum
13 Yorumla- +1 yıl
yalaaaan
- +1 yıl
@atakann1 neden bee
@güneşlihava60 bana da oyle geliyor hahaha
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim hiç sevgilim olmadı nasıl bir duygu bilmiyorum
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yılHer gun konusuluyor. Sadece sevgili değil ayni zamanda en yakın dostun gibi oluyor. Her seyi yapabiliyorsun kısaca
12 Yorumla
Soran+1 yılOlsa keşke
- +1 yıl
Cok zor değil ya yapmak bi kız için
Karşılıklı sevgi varsa harika bir şey hergun tabiyki konuşuluyor birlikte geçirdiğiniz vakitler çok keyifli oluyor onunla buluşmak konuşmak için yerinde duramiyosun ateta can atiyosun birşeyler paylaştikca daha da baglaniyosunuz birbirnize ama tabi bu sevgi karşılıklı olursa bu şekilde olur.
00 YorumlaBenim de olmadi dgdgc bana da anların görüşleri okuyayım dgdgdgx
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇok tatlı bir duygu özellikle ilişkinin ilk birkaç ayı saçmalamalar gülmeler aptal aptal sırıtmalar her bok a birbirlerini dahil etmeler falan bir saniye ağlayıp geliyorum 😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
Sonra noldu
+1 yıledebp terbiye haya çerçevesinde olan sevgililik bence güzel. sonuçda her insan cinsiyet farketmessizin sevgiye sevilmeye ve sevmeye muhtaçız.
01 Yorumla
Soran+1 yılEdep haya evet çok haklsınız kaldı mı öyle erkek
+1 yılBombok bir şey hiç bulaşma kimse adam gibi sevmesini bilmiyor çünkü gez toz hayatını yaşa
05 Yorumla
Soran+1 yılOnla gezerdik
- +1 yıl
O olmayacak hiç bir zaman
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Kimse kimseyi olduğu gibi sevmiyor artık o saf çıkarsız sevgiler geride kaldı.
Sevgiler sahte seviyorum diyende yalan konuşuyor tek derdi uçkuru - +1 yıl
Sen bana bakma boş ver ben bulamadım ama doğru kişiyi bulursan çok güzel bir şey, güzel bir histir😉
Her gün konuşmak gerekmiyor başka şeyler yapılabilir her gün konuşulacak bir şey bulamazsın zaten
Benim de olmadı imrendiğim oluyor ama yapacak bir şey yok 🤷♂️ benim zaten hiç sevgilim falan olmaz 😔♿
00 YorumlaEskiden güzeldi bu dediğin şeyler, aşkın, sevginin gerçek olduğu zamanlar. Artık kimin ne istediği, niyeti belli değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim de sadece 21in başında 5 güne bir yazan flört oldu başka bi şey olmadı Allah hayırlısını versin
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin knka
+1 yıloş ver her şey birinden hoşlanmaktan ibaret değil, spor yap, bol bol su iç, yazılım öğren.
10 YorumlaOlunca anlarsın nasıl bir şey olduğunu. Şimdi daha rahatsın emin ol.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılDüzenli iletişim kurduğun ve ortak şeyler yasadigin Biri
00 Yorumla
+1 yılSonu hüsran olsa bile yaşanan güzel şeyler kalıyor geriye vay be diyorsun işte bazen :)
00 YorumlaKarşılıklı olanını bulamazsan bok gibi hiç bulaşma daha iyi hayat kaliten yükselir
00 Yorumla
+1 yılEğer gerçekten seni seven birini sevdiysen güzel bir his seni seven biri olduğu için mutlu hissedersin birinin sana aşık olması kadar güzel bir his yok sanki içinde kelebekler uçuyor tabii benimki bir zamanlardı...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılB. o. k. gibi hergun yazmak zorundasın yazmayınca hesap vermek zorundasın. hele hele 😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılAyyy o açıdan sıkıcı
+1 yılboş ver elin erkek eline deymemiş inşallah en güzel insan karşına çıkar. mükafatın bu olur umarım
112 Yorumla
Soran+1 yılDeğer mi acaba
- +1 yıl
Değer tabi
Soran+1 yılEvelenmek istemezse kimse benle
- +1 yıl
Bu devirde evlenmek zor zaten hele zengin koca bulmak 4× zor 😂
Soran+1 yılZengin değil ya
- +1 yıl
Güzel misin bari
Soran+1 yılGüzel olsam olurdu bence
- +1 yıl
Sen çirkin görmemişsin o zaman her kızın bir alıcısı olur merak etme ayrıca merak ettim bi göstersene kendini
Soran+1 yılBazı foto güzel
- +1 yıl
At bakayım merak ettim
Soran+1 yılAtmama bazıları güzel bazıları bk
- +1 yıl
Bunu mu tartışalım şimdi 😅
+1 yılGerçekten sevilirsen güzel eğer sevilmeyip değer görmezsen hayattaki cehnennem diyebilirsin eğer duygusal biriysen
00 Yorumla
+1 yılSadece konuşmucan işte öpüşcen sevişecen daha başka şeyler bnmde 25 Bnde olmadı istiyom 😄
05 Yorumla
Soran+1 yılİşte olmaz onları yapmam
- +1 yıl
Yaş kaç ozmn nasibini bekle evlen miss gibi
Soran+1 yıl22
Soran+1 yılHer sevgili öyle şeyler aramaz bence benim gibi düşünen erkek vardır
- +1 yıl
Bn varım bnde 25 ama sevgililik saçma konuscan tanışacan sonra evlilik☺️ nereliisin
bnde 22 yim benimde olmadı
10 Yorumla
+1 yılBenimde hic sevgilil olmadi bu hayat birgun kader guler bize?
00 Yorumla
+1 yılvallahi iyi birşeymi takılmakmı iyi yaşın ilerledikçe evlenmeme stresi artıyor
00 Yorumla
+1 yılBenim sevgilim olsan konuşmayla mı kalırdım sanıyorsun
04 Yorumla- +1 yıl
@SanaNeLao kız mısın sen ya
- +1 yıl
@SanaNeLao ordan kız olduğuna kanat getirdim ya zaten
Aşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı. Bende bilmiyorum 33 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende 27'yim benimde olmadı. Dışarıda görünce imrendiğim oluyor ama alıştım artık
00 Yorumlaiyi bişi. değil boş ver
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Nasıl olmadı be o kadar de değil 😂
04 Yorumla
Soran+1 yılOlmadı
Soran+1 yılÇirkin miymiş acab
+1 yılSevgili cospilav yapalım dkdhshbs
07 Yorumla
Soran+1 yılNe
- +1 yıl
Cosplay 🤦
Soran+1 yılO Bedir
Soran+1 yılNedir
- +1 yıl
Pas 🤦
Soran+1 yılPas hakkı yok
- +1 yıl
Kullandım bile
+1 yılSeni seveni bulursan cidden çok güzel bir duygu
10 Yorumla
+1 yılBir yerden başla gari.
00 Yorumla
+1 yılbilmem yeniliyor sanırım
00 Yorumla
+1 yılcok dogal benim d eilk 22 de olmusdu
00 YorumlaEmin ol iyi bir şey değil.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.
+1 yılKızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi
02 Yorumla
Soran+1 yılWoww
+1 yılBoş bir şey, bazen de cehennem gibi.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 37 yaşımdayım bende hiç tatmadım o duyguyu
02 Yorumla- +1 yıl
5.5 yilim kaldi reis geliyorum hahah
Soran+1 yıl@GekoKertenkelesi1903 15 yıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşta çok güzel sonra zulüm
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılHiçbir zaman ilk günkü gibi olmuyor. Üç beş ay sonra karşı tarafın ilgisi sana değer verse de durağanlaşıyor, sonra sen senden soğuduğunu sanıp üzülüyorsun falan, hele alışkanlığa binen ilişkiler daha berbat. Artık aşık değilsin ama hayatında yer etmesine alıştığından bırakamıyorsun da, ne onlu ne onsuz. Kısaca sebgililk b. K gibi iş, hiç eksik hissetme yaşamadın diye
Soran+1 yılEvlilikte öyle o zaman
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Atsan atılmaz satsan satilmaz bısey
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇatır çatır * istiyorsan bulursun sevgili
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir zamanlar tiryakisiydim şimdi kullanmıyorum 😂
00 Yorumla
+1 yılParanız varsa güzel
02 Yorumla
Soran+1 yılVar
- +1 yıl
Ozaman çok güzel mutsuz olma imkanın sıfır
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇok poktan bir şey
05 Yorumla
Soran+1 yılNedne
- +1 yıl
Saçma sapan şeyler boş ver gitsin
Soran+1 yılNasıl evlbecem
Soran+1 yılEvlencem
- +1 yıl
Kaderindeki adamı bekleyeceksin artık
- Aşk İlişkileri konusunda 20,3b cevap paylaştı.
+1 yılYalnızlık daha iyi benim için.
00 Yorumla ne mutlu şimdi tadını alırsın seversen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGereksiz bir şey
10 Yorumla Benimde olmadı keyfim yerinde 😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Başa bela.
00 Yorumla
+1 yılbende bilmiyorum
00 Yorumla
+1 yılÇok fena birsey😉
00 YorumlaHem artı yönleri var hem eksi yönleri
00 YorumlaGereksiz buluyorum
00 YorumlaÖğrenirsen banada haber et
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 627 cevap paylaştı. Bilmem 🤷🏻♂️
00 Yorumla
+1 yılİstesen olurdu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Çok gereksiz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 856 cevap paylaştı.
+1 yılBenimde olmadi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAçılmadan teslim
022 Yorumla- +1 yıl
Seni ikna edene kadar gitmeyecegim icime dert oldu derslerinle ilgilen
Cevap sahibi+1 yılBaşka yerde ikna et o zaman
- +1 yıl
Neden burada olsa ne olur az yardim et sen de kos kos oturma
Cevap sahibi+1 yılYorum atmissin zaten altta
- +1 yıl
Dogru muhabbet burada da olunca yapisayim dedim ama neden boyle bir yorum yazdin acilmadan teslim defolu teslim falan ne bicim tabirler bunlar
Cevap sahibi+1 yılYav he he dün yazdigin yoruma baya güldüm yazmissin şimdi de kıza yaranmak için aklı sıra efendi taklidi yapıyorsun ak abazasi s. git canımı sıkma yokluk yaşayan malak ya :D 500 lira atayim da git eskort tut beynine soktugumun malı kafami bozma benim burada
Cevap sahibi+1 yılDefolu mal mı dedim? İftira atma bana şerefsiz. Namusu bacak arasına indirgediginiz için sizin gibilerle dalga geçiyorum ama akıl olmadığı için anlamıyorsunuz tabi
- +1 yıl
Sen manyak misin niye uzerine aliniyosun kendi cinsine acilmadan teslim demenin yanlis oldugunu vurguladim nasil yorumluyorsun bunun tersi de senin mantigina gore defolu teslim oluyor olmasi lazim o zaman ben bir sey demedim kendi kendine sacma sapan triplere girmissin hemcinslerini bu sekilde siniflandirmanin cok yanlis oldugunu soyluyorum siz boyle yaparsaniz erkekler kim bilir nasil dusunur yazik ya
- +1 yıl
Ben namusu bacak arasina indirgemiyorum hatta erkegin namusunun cok daha onemli oldugunu soylerim her zaman o agzina sctiklarim bir taraflarina sahip ciksa kadinlarin hepsi namuslu olacak zaten efendi taklidi filan da yapmiyorum ayrica normal hayatimda nasilsam oyleyim kimseye yaranma gibi bir derdim de yok ama her seyi yasayan bir insana da namuslu diyemeyiz cunku namus kavramina anlamina aykiri erkegin namusu nerde peki bacak arasinda bir sey yok onun belki ters iliskiye girdi adam hemcinsiyle simdi biz bu adama namuslu mu diyecegiz
Cevap sahibi+1 yıl@gekokertenkele sen iyi değilsin dün yazdıklarına gülesim geldi yazdın bugün ben cevap verince beni yazdığım yorumdan ötürü duyar kasıp yargıladın. Burada insanlar istediği gibi yorum yapabilir sırf evlenebilmek için de bekaretini saklayan kişiye de benim şaka yoluyla açılmadan teslim demem normaldir. Benim mantığımı ve zihniyetimi bilmeden de senin mantığın diyip durma ben kendim bakire değilim neden başka kadınlara sırf bakire olmadığı için defolu mal diyeyim? Onu diyen namusu bacak arasına indirgeyen insanlar.
Cevap sahibi+1 yıl@gekokertenkele neyse ben tartışmak istemiyorum bugün yeterince yorgunum istersen hakaret et karşılık vermeyeceğim
- +1 yıl
Hem sinir oldum hem gulesim geldi demistim gulesim geldi cunku kendin oyle olmadigin icin bu yorumu yazdigin belli oluyor acikca oyle olan hemcinslerini malmis gibi gorup asagilarcasina acilmadan teslim yazmissin sinirlendim cunku insanin bunu kendi cinsine soylemesi cok igrenc siz boyle diyorsaniz erkekler ne dusunur kim bilir o zaman evlenmeden bir sey yasamayan hemcinslerin de sana saka yollu acildiktan sonra teslim yazsin madem bacak arasina indirgeyen deyip durma oraya indirgeyen yok namus bacak arasinda degil yanlis namus sadece bacak arasinda degil olmasi lazim dogrusu uzerine alindigin icin bu sekilde tepki vermen normal ama ben aslinda size degil hemcinslerime kiziyorum bu konuda yasadiktan sonra karsi cinse de kendi pisliklerini kirli zihinlerini namussuzluklarini bulastiriyorlar kelimeyi egip bukmeye gerek yok pismanlik olarak yanlislik olarak gormeyip surekli devam edenler asil yanlisa dusenler oluyor bunu evlenmeden yasayan insanlar hep pisman oluyor ilkinde sonra o kavramdan nefret ettikleri icin o sekilde anilmak istemiyorlar bundan dolayi erkeklerin asil namussuzlugu yaptiklarini belirtiyoruz zaten cinsellik yasamak icin bin takla atiyorlar siz zaten duygusalsiniz bunu kendi pislik kotu amaclari icin kullanan erkekler namussuzun onde gideni degil de nedir kendi ailesinden bir kadina baska bir erkek onlarin baska birinin karisina kizina yapmasini dusunmek bile istemezler ama bu kadar ikiyuzlu ve namussuzlar hala gormuyorsunuz bunu o seylere bulasmamaya yemin edip uzak durduktan sonra hatasini anlayan insanlar hic olmazsa bazi seylerin farkina varmaya baslar unutma ilkini yasamadan once sen de bu tarz erkekleri namussuz olarak goruyordun
Cevap sahibi+1 yıl@gekokertenkele hala anlayamıyorsun kendini mal yerine koyan bekaretini sırf evlenmek için saklayan kişiler. Ben dalgaya vurarak onların zihniyetine değindim ayrıca ne olduğum bakire olup olmamam seni ilgilendirmez bakire olmadığımı öğrendin diye de bel altı vurmaya çalışma şimdi
Cevap sahibi+1 yıl@gekokertenkele evlenmeden bişey yaşamayan hemcinslerim de bana yollu diyor zaten merak etme onlara sesiniz çıkmaz ikiyüzlü insansınız çünkü siz de onlarla aynı zihniyettensiniz
- +1 yıl
Kendimi mal olarak gormuyorum evlenecegim insani bekliyorum iyi ki de oyle yapiyorum bakir olmayan erkekler de bizi mal olarak goruyor dalga geciyor asagiliyor zaten kendileri icin problem yok beyefendilerin dedigin durumlar toplumun mal bakis acisindan kaynakli seyler bu beyinsiz hemcinslerim hem bunu yasiyor meyvesini yiyor hem diyorlar ki kadina baski var zaten diger turlu akli uckurlarinda oldugu icin kimle yasayacaklar boyle dusunmezlerse boyle tipler de bizi asagilik gibi goruyor su kadar kadinla iliskiye girdim diye gururlaniyor sagda solda anlatiyor bizi yasamadigimiz icin mal gibi goruyorlar yani siz kadinlardaki durumun tam tersi diger bir durum da elestirdigin kismin her seyi yasayip sadece o seyi evlilige birakanlar zaten boyle olanlar da toplumun dusuncesinden kaynakli yine evlenmeden bir sey yasayan erkeklerin dusuncesiyle ayni bunu gormuyorsunuz e tabi dogru biz aptal aptal evliligi bekleyenler hic bir sey yasamayanlar mal tabi boyle dusunmeniz o tarz erkek musveddelerinin isine geliyor sonra duzgun seven kalmadi ask kalmadi kimseye guven kalmadi erkekler niye hep cinsellik dusunur falan da filan kimse herkes yasadigi icin normal degil mi artik haklisin
Cevap sahibi+1 yıl@gekokertenkele peki
- +1 yıl
Prim vermeye devam edin o namussuzlara sizle cinsellik yasamak icin bin takla atarlar duygulariniza onem vermez seviyor taklidi yaparlar yasadiktan sonra umurlarinda bile olmaz giderler baskasina sonra pislik dusuncelerini size de bulastirir siz de ayni sekilde dusunmeye baslarsiniz sirf cinsellik icin erkek aramaya baslar duruma gelirsiniz bu durum bu sekilde devam eder ileride bu tiplerle evlenip ya aldatirsiniz ya aldatilirsiniz cunku yasadiklariniz aliskanlik haline gelmistir bile coktan sonra size duzgunce deger veren insanlari gorunce sasirirsiniz bizim dedigimiz kastettigimiz evlilik oncesi cinsellik yasamamanin ne kadar onemli bir durum oldugunu anlamis olursunuz simdi ne desek tamamen bos ben size kizmiyorum bunlarin hepsi o serefsiz namussuz erkeklerden kaynaklaniyor tamamen yakindigim nokta bu tip erkeklerle ayni dusuncede olmaniz toplumun elestirdigi sey yanlis tamamen beyinsizlik zaten ama dersiniz ki kadina neden tepki gosteriliyor o zaman kimse kimseyle yasamasin her cinsiyet icin problem zaten cozulmus olacak duygularinizi fikirlerinizi neden heba ediyorsunuz evlenmeden ilk defa sevgili olup ayrilinca bile hemen hep pismanlik yasaniyor cinselligin c olmasa bile
- +1 yıl
Cunku tum duygular saf ve temiz yapmayin ya her sey bu kadar acik ortadayken Şu an hangi cinsellik yasanilan kisi birbiriyle beraber ki hani cok seviliyordu hani cok deger veriliyordu hani cok guveniliyordu zamaninda gerek var mi bunu kalbin yipranmasini aliskanlik haline getirmeye sonra neden duzgun seven kalmadi iste bu gibi seyler yuzunden hadi biz sabit fikirliyiz diyelim farkli fikirlere acik olmamiz beklenemez diyelim madem cok genis acidan dusunebiliyorsun sirf dusuncemiz farkli diye bana kiziyorsun biliyorum ama bu acilardan da dusun zitlasmak yerine cunku ne desem rahatsiz olacaksin belki mantikli soyledigimiz seyler vardir elini vicdanina koy oyle ele al konuyu kalbi dusunceleri fikirleri bu kadar tahrip etmeye gerek var mi ya gercekten daha ben bir sey demiyorum bos bos yazmamiz kabahat zaten
Cevap sahibi+1 yıl@gekokertenkele bakirler ve bakireler bana oroospu derken sorun yok
- +1 yıl
Ben bir kez dedim mi erkeklere dedim ve arkasindayim cunku oyleler kendileri yasamak icin her seyi yaparlar kendi ailelerinden bir kadina yapilsa orada bir dur derler kendileri baskasinin esine kizina kiz kardesine o gozle bakarken sikinti yok ama bu bacım degil de nedir tam olarak onu diyorum erkegin o... dan uzak durun diye iste yoksa kadinlara sadece cinsellik icin yanasirlar allandira ballandira anlatir ovunurler buradan da sarkintilik yaparlar mesaj atarlar surekli cinsellige cekerler konuyu bu tipteki erkeklerden zaten rahatsiz olmuyor musunuz bizzat yapmayin ya nolur ayrica oyle diyenlere bakma sen mantigini kavramayan insanlar onlar zaten bu catismalarin hepsinin temelinde bu yatiyor yasayan yasamayani hor goruyor bakir bakireyse surtturmustur ters iliski yasamistir kesin filan diye goruyor yasamayan yasayana o gozle bakiyor olayin mantigi belli objektif olarak bakinca her sey ortada yasanmamasi en iyisi elestiri kisimlari ayri bir sey sadece az mantik ama erkegin oyle olani yemin ederim ki o.. dur hele ki dusunceleri degismeye baslamadiysa pisman olmadiysa baska kadinlarin da hakkina girmekten vazgecmediyse akli uckurundan cikip da beynine gelmediyse kadinlari cinsel obje olarak gormekten vazgecmediyse
Cevap sahibi+1 yıl@gekokertenkele aslında aynı düşüncelere sahibiz ama ben bir kere nefsime yenik düştüm zinalar yaptım bir kere düştüm o hatalara yani. O dediğin tarzda karaktersiz erkeklere de şans verdim hepsi bana tecrübe oldu yapacak bir şey yok asamam kesemem o tipleri de. İnşallah bir gün layığını bulurlar. Bu arada hakkını helal et kalbini kırmak istemezdim ama öfkelendim
- +1 yıl
Yok canin sagolsun estagfurullah amacim da buydu zaten ama maalesef biraz sivri dil kullanmadan anlasilmiyor iste ister inancli olunsun ister inancsiz olunsun mantigi kullanarak yaklasmaya calisiyoruz surada objektif olarak inancsiz insan icin dogruyu gorup bir daha yapmamayi dusunmek ve boyle hareket etmek inancli insan icin de her daim tovbe edip pismanligindan oturu kalben Tanrisindan Allahindan af dilemek bir daha bulasmamak en dogru olani zaten tovbe kapisi hep acik hepimizin yanlislari olabiliyor buyuk kucuk her neyse zaten insanlar ve ozellikle erkekler bunu yanlis yorumlayip isine geldigi gibi yorumladigi icin toplum bu hale geldi neyse konusacak cok sey var aslinda da sadece biraz elini vicdana koymak lazim bu konularda ozellikle erkeklerin
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlursunuz
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 22 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı, sevgililik nasıl bir şey?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer