Sizce doğru mu yaptım? Erkek kullanıcılar da cevap yazarsa sevinirim?

Herkese merhaba. Benim ilk ilişkim çok kötü bitti. Hayatındaki şahıs çocukluk arkadaşımı hamile bıraktı. Bu yüzden özellikle insanlara karşı aşırı güvensizim. 2015 senesinde üniversite son sınıftayken birisi ile tanıştım. Başta güzel gidiyordu sonra benim güvensizliğim durduk yere depreşti. Cins*l anlamda yaklaşmaya çalışınca beni ben olduğum için değil bunun için istiyor beni niye sevsinler ki kafasına girip uzaklaştım oda onu aldattığımı sanıp ara verelim diyince ben ayrıldım. Çünkü aşırı paniklemiştim kalbim kırılacağı için. . Velhasıl kelam aradan uzun seneler geçtikten sonra bana tekrardan ulaştı. Tekrar görüşmeye başladık uzaktan olsa da fakat görüşmeye başlar başlamaz konu cins*lliğe gelince aynı güvensizlik hissim depreşti. Kavga etmeye başladık bana sen erkeklerle sürtüyorsun, İzmirde senin egonu tatmin etmek için çok erkek var, git sahilde erkeklerle sürt, isteseydim çoktan başkaları ile de olurdum gibisinden şeyler söyledi. Konuşmayı kestik bugün tekrar aradı konuştuk ona neden güvensizlik yaşadığımı anlattım ama bana boş şeyler söylüyorsun, o konu beni bağlamaz biz deneyebilirdik sen ilişki insanı değilsin dedi yine şimdi tamamen hayatımdan gittiğini söylüyor. Benim istediğim güven duygusunu hissetmekti. O da bunu umursamadan benimle bir şeyler yaşayıp da mı bu duyguya kapıldın diyip başından attı bu konuyu. Ben yanaşmadım güvensizlik yüzünden. Yollarımız ayrıldı şu an.

Sizce objektif bir şekilde bunu yorumlayıp illa ki vardır hatam fikir verir misiniz. Uzun oldu çok özür dilerim şimdiden.

Sizce doğru mu yaptım? Erkek kullanıcılar da cevap yazarsa sevinirim?
Cevapla