Herkese merhaba. Benim ilk ilişkim çok kötü bitti. Hayatındaki şahıs çocukluk arkadaşımı hamile bıraktı. Bu yüzden özellikle insanlara karşı aşırı güvensizim. 2015 senesinde üniversite son sınıftayken birisi ile tanıştım. Başta güzel gidiyordu sonra benim güvensizliğim durduk yere depreşti. Cins*l anlamda yaklaşmaya çalışınca beni ben olduğum için değil bunun için istiyor beni niye sevsinler ki kafasına girip uzaklaştım oda onu aldattığımı sanıp ara verelim diyince ben ayrıldım. Çünkü aşırı paniklemiştim kalbim kırılacağı için. . Velhasıl kelam aradan uzun seneler geçtikten sonra bana tekrardan ulaştı. Tekrar görüşmeye başladık uzaktan olsa da fakat görüşmeye başlar başlamaz konu cins*lliğe gelince aynı güvensizlik hissim depreşti. Kavga etmeye başladık bana sen erkeklerle sürtüyorsun, İzmirde senin egonu tatmin etmek için çok erkek var, git sahilde erkeklerle sürt, isteseydim çoktan başkaları ile de olurdum gibisinden şeyler söyledi. Konuşmayı kestik bugün tekrar aradı konuştuk ona neden güvensizlik yaşadığımı anlattım ama bana boş şeyler söylüyorsun, o konu beni bağlamaz biz deneyebilirdik sen ilişki insanı değilsin dedi yine şimdi tamamen hayatımdan gittiğini söylüyor. Benim istediğim güven duygusunu hissetmekti. O da bunu umursamadan benimle bir şeyler yaşayıp da mı bu duyguya kapıldın diyip başından attı bu konuyu. Ben yanaşmadım güvensizlik yüzünden. Yollarımız ayrıldı şu an.
Sizce objektif bir şekilde bunu yorumlayıp illa ki vardır hatam fikir verir misiniz. Uzun oldu çok özür dilerim şimdiden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba, yaşadıkların gerçekten zorlayıcı ve karmaşık bir durum. İlişkilerde güven duygusu çok önemli bir unsurdur ve senin yaşadığın güvensizlik, geçmişteki deneyimlerinle bağlantılı görünüyor. İşte durumu daha objektif bir şekilde değerlendirmene yardımcı olabilecek bazı noktalar:
Geçmiş Deneyimler, İletişim Sorunları, Kendi Duygularını Anlamak, Karşılıklı Anlayış, Kendine Zaman Tanı, yaşadıkların karmaşık ve duygusal olarak zorlayıcı. Kendine karşı nazik olmalı ve bu süreçte duygularını anlamaya çalışmalısın. Gelecekteki ilişkilerinde daha sağlıklı bir iletişim ve güven duygusu geliştirmek için bu deneyimlerden ders çıkarabilirsin.