Özellikle erkekler cevap verebilir mi? Sizce benmi yanlis anladim neden böyle yaptı?

Aşık oldum yoneticiye onunda bana karsi ilgisi vardi herkes yais anlamissindir felan dedi ama yemin ederim yanlis hissedemezki insan vardi ilgisi begenisi neyse 1 yil sonra hislerimi acikladim dediki ne diyecegimi bilmiyorum ben yarim evliyim dedi cok uzulerek soyledi yarini işi birakacagimi soylefim yarin ofiste konusuruz dedi cagirdi dedi niye oyle birsey dedin dedim artik dogru olmaz kalmam dediki bilmiyordun sonucta ben imam nikahki evliyim kagit ustu bisey yok dedi o zatwn baska sehirde ben baska milyonda bir insanin basina gelecek sey benim basima geldi yapacak bisey yok buda benim kaderim dedi hem ben 30 un ustutum sen daha kucuksun dedi 25 yasindayim bu arada sonra işi bırakmami istemedi saglikli karar vermiyorsun dedi ben sen safsin cekingensin diye elinden tutmak kaldirmak istedim herkesin iyi yerlerde olmasini. Isterim abi kardes gibi bakmistim dedi ama ben asla inanmiyorum buna yanlis hissedemez insan onun bana karsi ilgisi begenisi vardi beni kiskaniyordu heyecanlaniyordu bana karsi benden utaniyordu vs herneyse simdi son kararimi duyucak yarin ve son kararim isten ayrilmak olucak sizce dediklerinde bir anlam var mı kafami cok karistirdi
Özellikle erkekler cevap verebilir mi? Sizce benmi yanlis anladim neden böyle yaptı?
Cevapla