Sizce ağır mı konuştum? Özellikle erkekler yorum yaparsa sizce kırıldı mı?

Sevgilim daha öncesinde kavgalarımızın sebebinin bu olduğunu bile bile sosyal medya hesabından 5-10 tane kızı takibe almış. Görünce tartıştık sonra yanıma gel dedi yanina gittim sert bir dil ile uyardım bidaha tekrarlarsan bütün yaşanmışlıkları silerim umrumda olmaz yanında kardeşim die gezdirdiğin o herkesi koluma da takarim acımam dedim. Ne kardeş bildiklerin yanında kalır ne de ben dedim. Gözünün önünde çatır çatır baskasiyla ilişki yasarim dedim kardeşim deyip yanında gezdiğin insanları sana inat sevgilim die yanında gezdiririm dedim sen de sadece bakmakla yetinirsin dedim. Oda sen ne dersen nâsil istersen öyle olacak bundan sonra dedi lafindan cikmiycam dedi. Bu olayın üstünden 3 gün geçti ama hala bana o gün bana söylediğin şeylerin etkisindeyim dio sözlerin hala kulağımda dio sizce kırıldı mı su an ne hissediyordur sizce?
Sizce ağır mı konuştum? Özellikle erkekler yorum yaparsa sizce kırıldı mı?
Sizce ağır mı konuştum? Özellikle erkekler yorum yaparsa sizce kırıldı mı?
Cevapla