Selam🤞
#Erkek dediğin sevgilisine, karısına gül alacak 🙄 kuruyacak ama olsun sen yine de al...

Selam🤞
#Erkek dediğin sevgilisine, karısına gül alacak 🙄 kuruyacak ama olsun sen yine de al...

Yani bana soracak olursanız gül almak tabii ki yani böyle karşısındaki insana karşındaki sevgilim dediğin kişiye karşı güzel duygular beslemek ona değerli olduğunu hissettirmek önemli bir şey, o bazı kadınlar genelde maddi imkanları ya da karşısındaki kişinin böyle çok fazla hediye almasını fazla önemsiyor bence en güzel hediye insanın kendisine verdiği veya karşısındaki kişiye verdiği manevi değerdir onu değerli hissettirmektir yoksa karşınızdaki kişi size herhangi bir duygu hissettirmiyorsa size istediği kadar pahalı hediyeler alsın onun yanında kendinizi tam anlamıyla sahiplenilmiş mutlu hissetmiyorsanız bir anlamı kalmaz.
Hayır bence olmaz.. gerçekten bir kadına bir gül almak ya da çiçek almak ne kadar zor olabilir? bazıları direk öküz olduğu için almıyor afedersiniz.. bende insan sevdiğine ayda yılda bir hatırlatmak için sevdiğini göstermek için almalı
Evet öyle gül bu yaaa al çok bir şey mi 😄
dimi ama :D
Sonuna çakarım imzamı 😄
çak :D
Eşim özel günlerde bana güzel çiçekler alıyor. Mutlu olmuyor değilim ama almasada darılmam. Çiçekler gereksiz çok pahalılar. Eşimi düşünürüm akşama kadar çalışıyor zor kazanıyor kızmam yani almadın diye başka ihtiyacım olan bişey alırım. Sevgililer için farklı olabilir onlar daha yeni ilişkiye başladıkları için hediye beklentileri olur belki bilemiyorum. Ama evlilikte her şey değişiyor. Kendinden önce çocuğunu düşünüyorsun acaba gereksiz bir şey mi aldım ya da aldırdım diye vicdan yaptığım oluyor.
👏 güzel düşünce haklısın ☺️
Olur bence çünkü sevgiyi göstermenin tek yolu gül almak değildir. Önemli olan sevgisini, ilgisini belli etmesidir.
Selam Bacım! 😅 Aşkın sembolüdür, çiçekler. Bence gül almak da, şakayık almak da hoş hareketler ama illa çiçek almak zorunda değilim. Önemli olan sevgiliye değer vermek ve bunu hissettirmenin bir yolunu bulmak. Fedakarlık ve sevgi her şeyden önemli! 🌹💕 Ama çiçekler romantizmin tadı, orası da ayrı tabii! 😍
Cevap
32Cevap
Saygılı sevgili olsun gül almasa da olur
Olur ama arada güzel olur gönlünü alırsın
Gülün hası insanın kadını, karısıdır bence :P Tabii ki insan arada kadınını şımartmalı, özenli olmalı ama tek başına sevgi alınan şeylerden ibaret değildir, bazen bir bakış, bir dokunuş, doya doya özlem gidermek, binlerce gülden değerlidir : )
Evet öyle gül sembolik aslında biz kadınlar severiz😀
Biliyorum sevdiğinizi ama siz koklayacağımız en solmaz gülsünüz zaten :P 😍
Sözlere gel 😃
Ahahhjsf gerçekler ama ya, güldüğüme bakma :)
Arada bir çiçek almak her kadının ruhunu okşar oyuzden alınmalı bence
Katılıyorum ablam🥰
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌺🌺🌺🌺
Gül fotoğrafına kokumuzu sıksak da göndersek olmaz mı djd
Olur burdaki amaç düşünce 😃
Tamam o zaman gülleri çok severim ama dallarında 🙃
😃 kesinlikle
Alırım çiçek. Hoşuma gider. Gülün kokulu olanı olacak gerçekten hoş kokulu olanları çok güzel oluyor
Kesinlikle 🤞
Tabii ki. Özel günlerde özel bir şekilde hatırlamak gerekir.
Çok kibarsınız efendim 👏😀
Teveccühünüz efendim 🌹🤣
Ricalar efenim😃
Bil mukabele hanımefendi 🤣
kucak kucak gül alan bi sevgilim olunca benim görüşüm objektif olmaz pek...
maksat düşüncedir önemsediğimiz odur aslında çiçek değil
önceden olur diyordum artık olmaz abi ben şahsen bana hediye almayacak bir erkegi istemem her gün hediye almak zorundada değil ama arada bir alsın istiyorum
Neyse ki ben alıyorum
Aferin sana 👏👏👏
İlla gül almasına gerek yok sevgisini hissettirmesi de yeterli
Olur gerek yok ama başka şeyler alabilir şaka şaka önemli olan anı yakalamak
Güllere kıyamıyorsa çiçekleri dalında seviyorsa falan bu da bi ihtimal olmaz mı
Benim bildiğim sevgiliye 3 ün … i karısına gül dür o.
Veremediğim gülü alıp ne yapayım? Yiyeyim mi sdfgs
Olmaz diyorum. Gerekirse seviyorum bile demesin ama kırmızı bordo gül 🌹 mutlaka olmalı.
öyle yok ruhu gül olamayana gül verip de GÜl e çile çektirmeye gerek yok
Kadınlar özellikle güzel kadınlar çiçek böcek işlerine bayılır.
Olmaz hayır, bunlar sana ablam ☺
Olur tabiki. Eşinizden sevgilinizden bir şeyler beklemeyi bırakın bence artık. Siz onlara en son ne zaman bir hediye aldınız da gül bekliyorsunuz. Saçma.
Tabi olur bana lahmacun Adana alsın daha mutlu olurum
şakayık güle çok benziyo yalnız 😃
Bence gülden daha güzel biliyorum 😄 çok da severim
Olur tabii Gül almıyorsa gülüverir 😊
Sen nesin beee 😃 harika bir laf bu 🤩
Öyle ama sevdiğinin bir tek Gülüşünden daha değerli bir şey yok ki gülmüşse yüzünü güldürebiliyorum demektir ne mutlu bana😊
Kesinlikle öyle 🤞☺️
Teşekkürler 😊😊
Olmaz.
Öküz seviyor olsaydk mandıra yapardk
Ahahay 😃 harikasın
Olur olur neden olmasın
Olmaz olmaz 😃
🌹🌹ler solar ilk saygıyla başlar sevgiyle devam ediyor bi çiçek🌺🌻🌹🌷 önemli mi
Olmaz gül bahçesi alması gerekiyor
Tek gül isterim bahçe istemiyorum.
Almadan önce sorulmaz ki ne alayım diye
Sormayacak işte düşünecek
Olur senin aklındakini düşünsün
Düşünüyor zaten canım sevgilim 😃
Daha fazla Sahip çık sevgiline😀
Almam ne o öyle romantik romantik.
Ay yazık kopartmasınlar ya kuruyor sonra 🥀
olmaz gül şart
ama daha iyisi orkide bence
İllaki alacak, acele etmeye gerek yok.
Olur olur mis gibi olur
2 kilo domates alırız en azından ota gitmez para.
Olur ya ben gül sevmem çok klasik
Olmaz tabiki en sevdiğim çiçek 🌹
Olur. Çicek önemsiz bir şey.
Bal gibi olur. Gül dalında güzeldir.
Olmaz çiçek önemli
Bence de
Olmaz aşkom 💅
Olmaz aşkom net 😃
Ben almam 😎
Bugün gidiyosun karına gül alıyorsun o kadar 😀😀😀😀
Bak 1) Erkeklik çiçek böcek almakla ölçülmez çiçek almadan da mutlu edip sevindire biliriz 🙏
2) çiçek kurutup gidicek çöp olacak onun yerine daha manidar daha kalıcı ya da onun işine yarayacak bir şey almak gerek
3) Benim eşim kendisi bir çiçek ona başka bir çiçek uzatamam alerji yapıyor onda 😂🙏
Ama bu genel kadınların hatası siz sizi gerçekten sevene değil 2 çiçcek böcek ile sizi süsleyene bakıyorsunuz 😔
Gül alinca ne oluyor?
Gönlümüz hoş oluyor.
Sacma
Aman tamam sen alma dhfhf
Olur önemli olan beni hoş tutsun
Hoştan kastın nedir acaba
Ben ona gül olurum aşko😂
Asla olmaz
Olur
Olur.
Olur
Olmaz
Olur.
Olunca alırız. sjskd
Olmaz
Olur neden olmasın bunlar hep ikon emoji 🤭
Asıl ondan olur
Olur
Çiçek almalı olmaz.
daha hiç çiçek almadım 😔😔
Her şey olur
Olmaz mutlaka almalı
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?