Onu aldattığımı düşünüyor asla bana inanmıyor ne yapmalıyım?

Çok çok eskiden bi ilişkim oldu. Pek hayırlı bitti denemez hesabima girip yazısmalarımı okumustu. Birde şifreyi değişmişti ayrıldığımız gün. Sonrada bana bunlar ne diyerek ssleri atmıştı. Sanal arkadaşımla canımlı cicimli konuşmalarımı kıskanıp sen beni aldattın demişti. Duymadığım sözler söylemişti defalarca anlatmaya calıştım ama asla dinlemek istemedi. Dinlese de bana inanmak istemedi. Zaten ilişkide pekte güvenmiyordu bana en başından beri en azından ben öyle hissediyordum. Birkaç ayda bir yazıp yine kendimi affettirmeye açıklamaya çalıştım, daha doğrusu şansımı denedim. Asla işe yaramadı bana her zaman çok sinirli tepkiler gösterdi. Hiç bir zaman siniri geçmiyor ve onu aldatmadığımı kabullenemiyor. Aynı ortamdayız ve bu en azından birkaç yıl daha devam edecek. Hakkımda böyle düşünmesi ve bu kadar sinirli olması beni geriyor. Yaklaşık olarak son 1 yıldır konuşmadım, affettirmek için mesaj atmadım. Olduğum ortamlardan kaçıyor, geldiğim yere gelmiyor, olduğum yerde durmuyor. Diyeceksiniz sen gurursuz musun? Kendime yediremediğim için yapıyorum bunları. Bende bir insan olarak iftiraya, yanlış anlaşılmaya gelemiyorum. Hemde çok değer verdiğim bir kişi tarafından. Onu ikna edemesem bile en azından kendi vicdanımı rahatlatmak istiyorum çünkü içim içimi yiyor. Ne yapmalıyım sizce? Sizce o haklı mı?
Onu aldattığımı düşünüyor asla bana inanmıyor ne yapmalıyım?
Cevapla