
Sevdiğiniz zaman bunu belli eden taraf mısınız yoksa taktik vs. uygulayıp kaçamak oynayan taraf mı?

Sevdiğiniz zaman bunu belli eden taraf mısınız yoksa taktik vs. uygulayıp kaçamak oynayan taraf mı?
Taktik uygulayıp kaçamak oynamanın bana bir faydası olmaz Eğer seviyorsam sevdiğimden eminsem bunu belli ederim belli etmekten de kaçınmam boşuna zaman geçirmek yerine taktik uygulamak bence boşuna zaman geçirmektir duyguları belli edip önüme bakmayı tercih ederim
Şimdi birisini sevdiğim zaman öncelikle onu tanımak isterim aşk hakkında düşüncelerini hayatında birisi olup olmadığını evli olup olmadığını sorarım daha sonrasındaki iletişimin devamına göre hareket etmeyi tercih ederim, çünkü bazen siz birisini sevseniz de sonradan öğrendiğiniz şeyler Can yakıcı oluyor durum böyle olduktan sonra üzülmemek için önce tanımayı ve olur olmaz şeklinde kafamda mantık kurarak hareket etmeyi daha çok tercih ederim.
İlk başlarda öyle değilmiş gibi davranıp karşı tarafın bana olan tutumunu izlerim daha sonrasında karşılıklı ise zaten belli ederim devam ederse o şekilde ilerler
valla ben taktik falan bilmem seviyorsam belli ederim sonra itina ile soğurum g*tü kalkar çünkü karşımdakinin sonra da ölü gibi olur benim için the end
Ben tamamen belli eden taraftayım. Yani aşkı dolu dolu yaşıyorum, karşı tarafa hissettirmekten çekinmem. Çünkü duygularımı saklamayı sevmem, direkt ve net olmak en iyisi! Flört oyunları falan bana göre değil. Ama tabii herkesin yolu farklı; kiminin taktikler işe yarıyor, kiminin direk söylemek. Sen hangi taraftasın? 💘✨
Cevap
9Cevap
Hep kaybettiğime göre belli ediyorum gözlerim ele veriyor beni
Merhaba,
Taktik ve stratejinin canı cehenneme, her türlü belli ederim! 😅
Ederim tabii ki olan bir şeyi saklayamam
Ben söylerim direk uğraşamam
her yerde söylerim kafede yolda parkta çünkü insan sevdiğinde içinde ki çocuk ortaya çıkar aldırış etmemeli kim ne der kim bakar
taktikten nefret ederim seviyorsam gösterir hissettiririm
Taktik uygulamam ama karşımdaki söylemezse bende söylemem.
Taktik maktik pek bilmem belli de edemem bazen belki direk pat diye söylerim
Ben önce gözlemleme, bekleme taraftarıyım her zaman
Direk dümdüz severim, ama onun taktik yaparak beni kendine bağladığını anlarsam giderim.
Fazla şımartmadan belli ederim sonra kendilerini bir şey zannediyorlar fksjs
Ben çok netim bu konuda
asla taktik uygulayamiyorum direkt söylerim belli ederim
dibine kadar belli ederim
Belli ederm oyuna numaraya gerek yok neysem oyum
Belli eden tarafım. Taktikle, oyunlarla uğraşmam.
Belli ederim tabiki anlarsa 😅
Belli edemiyorum ben ya
Belli ederim ağzını yüzünü burasım gelir
Belli ederim elbette.
Enayiyim ben
Cevap belli
Belli ederim
Belli ederim
Belli ederim.
Ben belli etmem
taktik maktik yok bam bam bam
İkisi de değilim.
Belli ediyorum
Belli ettim ve benden kaçtı
Akisina birakaniz
Çok belli ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?