Dalga geçildiğinde alınganlık mı ediyorsunuz yoksa ustalıkla savuşturuyor musunuz?

Dalga geçildiğinde alınganlık mı ediyorsunuz yoksa ustalıkla savuşturuyor musunuz?

Eskiden çok alınganlık ederdim..

Özellikle sanayide çalışanlar bilirler, hiç acımazlar.. 😄 Bazen gözleriniz dolacak seviye gelir laf sokuşları..

Nefret ettiğim dönemler, muhattap olmaktan kaçındığım anlar çok olmuştur..

Baktım ki onlar acımıyor laf sokarken, biz de büyüktür, cevap verilmez diyorduk ama öyle olmuyormuş..

Kimseye laf sokmadım ama ufak ufak savuşturmaya başlamıştım.. Baktım ağzının payını alanlar, sessizleşmeye başladılar..

Zaman içinde, kendimi daha iyi hissetmeye, kendimi ezdirmemeye başladım..

Bunun kitap okumakla filan çözümü yok.. Çünkü okuduğum kitaplarda bunun karşılığı yok.. Uzun uzun cümleler kurmanın, çırpınmaktan başka bir şey olmadığını anladım.. Hatta öğrendiğim şu ki; "belâgat sanatı" diye bir gerçek var..

Yani, az sözde çok şey anlatabilme sanatı.. Hatta Kur'an-ı Azimuşşan'ın en büyük mucizelerinden de biridir..

Sanayi ortamı, insanı tuhaf bir şekilde yetiştiriyor.. Küfretmeden küfür etkisi yapan cümleleri buralarda öğreniyor insan..

Çok konuşmayı sevmiyorum çalışırken, ancak amirlerim beni konuşturmayı seviyor.. :) Defalarca gülmekten kıpkırmızı ettiğimi hatırlıyorum.. Elhamdülillah hazâ min fadli Rabbi..

Dalga geçildiğinde alınganlık mı ediyorsunuz yoksa ustalıkla savuşturuyor musunuz?

#Vesselam

Dalga geçildiğinde alınganlık mı ediyorsunuz yoksa ustalıkla savuşturuyor musunuz?
Cevapla