9 ay önce 10 yıllık ilişkim bitti. Yeni yeni toparlanmaya başladım. Fakat kimseye güvenemicem gibi geliyor. Ne önerirsiniz bana?

Kimseyi sevemicem kimseye güvenemicem gibi hissediyorum.

Yardımcı olursanız sevinirim.

9 ay önce 10 yıllık ilişkim bitti. Yeni yeni toparlanmaya başladım. Fakat kimseye güvenemicem gibi geliyor. Ne önerirsiniz bana?
Cevapla