Kimseyi sevemicem kimseye güvenemicem gibi hissediyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Kimseyi sevemicem kimseye güvenemicem gibi hissediyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim.
onu hatırlatacak her şeyi silmekten başka yapabileceğin bir şey yok. gezip tozabilirsin belki yalnız kalmamaya çalışman da iyi olabilir. ilişki süresi arttıkça unutmak da zaman oluyor tabi kolay gelsin...
bir kaç kişi ile flörtleştim fakat güvenemiyorum kimseye, onu unutamamaktan ziyade yeni birine güvenememek tekrardan sevememek beni düşnüdürüyo
valla çok da umrunda olmamış gibi 😄 şu an bir ilişkiye başlama bence biraz durul, güven verecek kişi kendini belli eder zaten
öyle yapıyorum zaten
Cevap
2Cevap
bence zamana bırak geçer
sen yine valla toparlanmaya başlamışsın ben 2 aylık ilişkiyi 1.5 sene oldu hâlâ toparlayamıyorum
ahahaa yok ebesinin şeyi
sen ne anlarsın aşktan😂
aşk diye bişey yok yalan her şey varsa yoksa para
valla kız iyi etmiş seni terk etmekle baksana zihniyete😄😄
bu benim değil sizin zihniyetiniz
10 yullık ilişki nedir ya?
cesaret edip kızın parmağına yüzük takamadım demiyorda 10 yıllık ilişki diyor dmwkzks
@Laviva_melissa gerçıeten ilginç 10 yılda paylaşacak bişey kalmaz!
öyle tabi ya
Terk mi edildin
sabretmedi evlilik için yarı yolda bıraktı
işimi gücümü oturtmam gerekiyodu beklemedi
şimdi de peşimden koşuyo tekrar başlayalım diye ama artık çok geç
10 yıl sabretmiş mk şaka mısın lan sen?
Biri şunu tokatlasın kendine gelsin
28yaşındasın çocuk ya da genç bir birey değilsin. O kız sende az bir umut olsaydı dururdu ve beklerdii sen umutsuz vakasın büyük ihtimalle. Senim gibi adamları iyi bilirim😀 sürekli birşeyleri erteleyerek hayatta elle tutulur birşeyin olmaz. Umarım o kızın karşısına iyi bir insan çıkar ve kızın istediği ilişkiyi ona sunar. Kız haklı
valla kız iyi etmiş bencede seviyorum böyle kadınları
şimdi ne diye peşimden koşuyo o zaman?
24ümde istediği hayatı veremedim diye beni bırakan biri mi haklı yani :) a muk kassar peynirleri sizi
bir kez daha anladım ki kızın cidden verilmiş sadakası varmış ki senden kurtulmuş küfürlere bak ahahahha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?