Annesi hasta diye telefonu eline alamıyormuş almayacak kadar hastaymış konuşmayarak nasıl ilişki olur?

Böbrekleri üşütmüş ateşi varmış ona bakıyormuş tamam hasta olabilir ama elime telefonu alamayacak kadar rahatsız diyor evde işe de gitmiyor annesine bakıyor dediğine göre ama bana yazmayacak kadar nasıl eline telefonu almayacak kadar nasıl rahatsız olabilir annesini bahane edip yazmamak için bahane mi bu? Ve beni galiba snapten silmiş karakteri yok. Yahu 8 gün oldu konuşmayarak nasıl ilişkimiz olacak? Sabredip 15 gün daha beklemek istiyorum eğer uzarsa bu iş iyice sıkıntı ederim.

Annesi hasta diye telefonu eline alamıyormuş almayacak kadar hastaymış konuşmayarak nasıl ilişki olur?
Cevapla