İrakta net bağlantısı çok mu kötü, yârimle 3 gündür konuşamadık, internet bağlantısı falan da yok. Annesine yazayım mı?

Ailesi bizi biliyor
Yani 1 2 dk internete bağlanıyor ve bağlantısı kesiliyor 3 gündür konuşamadık merak ettim
O Irakta yaşıyor
İrakta net bağlantısı çok mu kötü, yârimle 3 gündür konuşamadık, internet bağlantısı falan da yok. Annesine yazayım mı?
Cevapla