Buna sevinim mi üzülim mi iyi mi kötü mü?

1.5 senelik bir ilişkim var ve asla aldatma falan olmadı buna rağmen bazı tartışmalarda ayrılık kararı alıyoruz ama konuşmayı kesmiyor 2. Günü tekrar barışıyoruz bi şekilde bi kaç gündür küstüm konuşmuyordur en sonunda yazdı falan ayrılalım diyorum yine aynı konu kaçıncı ayrılma sahnesi diyip dalgaya alıyor ama alaycı şekilde değil yani espiri yapar gibi daha sonra beni ciddiye almıyorsun bence cepte görüyorsun diye kaybetme korkun yok dedim biz ayrılamayız asıl sen beni cepte görüyorsun kaybetmekten korkmuyorsun hem ztn tekrar barışıcaz niye ayrılalım 1 gün için dedi şimdi bu duruma sevinim mi üzülim mi ayrılma konularımı artık ciddiye almıyor buna kırılıyorum ama biz ayrılamayız eninde sonunda barışırız demesine de seviniyorum
Buna sevinim mi üzülim mi iyi mi kötü mü?
Cevapla