Sizce yaptığım şey iyi bir şey mi kötü bir şey mi?

Ya biraz saçma gelebilir belki ama ben çeyizimi dizdim 4 4 lük hepsi de marka şeyler hiç bir eksiğim yok elektrik süpürgeme kadar tüm elektronik eşyalarımı tabak canagimi aldım sırf ileride laf olmasın diye annem durumumuz pek yok diye ablama çok bişey alamamıştı süpürge dir blender setidir falan ama ben kendim çalıştığım için herşeyimi aldım. Herkes bu kadar da abartma dedi ama ben yinede yaptım ve şöyle düşündüm erkek arkadaşımın abisinin eşi herşeyi erkek tarafına aldırmış ben bikere evleniyorum demiş ileride beni keriz yerine koymazlar demi herşeyi almışım diye
Sizce yaptığım şey iyi bir şey mi kötü bir şey mi?
Cevapla