Hemşirelik okuduğum için terk edildim, okulu bıraksam pişman mı olurum?

Ben 24 yaşındayım 2. sinifim sevgilim 26ydı tıp son sınıf şu an. Bugün benim önüm açık daha da ilerliyecem kariyer olarak sense basit bir hemşiresin evlenirsek sıkıntı yaşarız yaşım da geldi evlenmeyeceğim ilişkiyi yürütmeye gerek yok diyerek ayrıldı benden. Saçmalama ne önemi var aile olduktan sonra paranın kariyerin senin benimi mi kalır dedim bir saat dil döktüm ama çok düşündüğünü doğrusunun bu olduğuna karar verdiğini söyledi. Ya ben onu çok seviyorum ayrılmak istemiyorum. Okulu bıraksam tekrar hazırlanıp ben de mi tıp okusam diye düşünmeye başladım. Ailemi etrafımdakileri boş verdim artık ya. Ne yapıcam ben onsuz? Çok canım yanıyor elim kolum bağlandı.
Güncellemeler
1 yıl
Haklisiniz benden ayrilmis ama ben ona hala sevgilim diyorumÇünkü çok sevdim😔
Hemşirelik okuduğum için terk edildim, okulu bıraksam pişman mı olurum?
Cevapla