Sevdim çocuk vardi 1 ay çıktık arakdaşı deid hamilelik iftirasi atalm ben bisi yapamdm oda ben ona hamiellk iftirasi attm sanıyor hernys böyle biri olsam yaknda 1 yil sonra falan bu şekilde güzel olsam yazar mi abazanin teki cirkin kızlarla takiplesiyor değişik bir şey
Sizce bu kadar güzel olsam yazar mi heryerden engelledi ama böyle sevgilinzi olsn istermiydnz?
Hamile iftirasını kim kime atmış anlamadım Ayrıca niye bi erkeği bu kadar çok önemsiyosunuz bu kadar güzel olsam bakar mı diye Erkeği geçiyorum hadi sana senin olduğun haldeyken baktı sevgili oldun ya karakterini beğenmezsen ya ilerde hiç beklediğin gibi olmadığını fark edersen Sevince karşınızdaki erkeği gözünüzde büyütmeyin