Güzel olmasaydım da bahtım güzel olsaydı dediğiniz , hayatiniza isyan ettiğiniz oldu mu?

Yaşımı hiç göstermeyen.. girdiğim her ortamda kendimden küçüklerin bile dikkatini çeken ve sürekli rahatsız edilen biriyim.. sigara ve alkol kullanırım cildim kötüleşsin diye ama tam tersi değişen bir şey olmuyo.. dışarda bir yerde tek başıma oturup vakit geçirmek bile korkutucu geliyor bana.. bu fobiyi asamiyorum.. ortaokul yıllarından beri çeşitli şekillerde taciz edildim.. evlendiğimde kurtulurum sandım ama öyle olmadı.. şuanda da toplumda dul olmanın zorluklarını çekiyorum çünkü karşıma çıkanlar farklı niyette.. hickimsenin hayatı dışardan göründüğü gibi güllük gülistanlık değil.. camdan kar küreleri vardır ya hani sallarsin da içindeki kar tanelerinin güzelliği büyüler seni.. o cam küresinin içindeyim.. kapana kısılmış halde..
Güzel olmasaydım da bahtım güzel olsaydı dediğiniz , hayatiniza isyan ettiğiniz oldu mu?
Cevapla