Çirkinim kisayim diye kendimi beğenmiyorum sosyal olamıyorum. Ozguvenim yok
Keske guzel olsaydım. Kimse benden hoslanmiyor
Keske guzel olsaydım. Kimse benden hoslanmiyor
Sevilmemek diye bir durum asla söz konusu olamaz ki. Etrafıma bakıyorum benim gibilerin bile manitası oluyor arkadaşlarımın manitası var falan, kendime bakıyorum boyum kısa yani 170 falan bence bu boy ideal bir erkek için gayet kısa (Yüzüklerin Efendisi'ndeki Gimli gibi hissediyorum) ve kelim (Saç ekimi yaptırdım tabii)... Şöyle diyeyim kendi kusurlarında kabahat bulursan zaten hiç sevenin olmaz. Üzerine gidersin, boy uzatabiliyorsan uzatırsın mesela yani, güzellik demişken bazı insanlar güzelliğe o kadar da bakmıyor çünkü sevebileceği değer verebileceği insanlar arar. Sosyalleşmek o kadar istiyorsan küçükten başlarsın. Hiç arkadaşın var mı? Yoksa bile kafa dengi insanlarla arkadaş olmak daha iyi hissettirir. Mesela benle konuşmak mı istedin? Ben kusurları olan insanları severim aslında çünkü onları daha iyi anlarım. Çekiniyorum kendimden diyorsan asla çekinme, etrafında olgun insanlar var çocuk kafalı hiç bir insan kalmıyor artık etrafımızda, halen varsa da onlara lafım yok "anlayana". Umarım yardımcı olmaya çalışabilmişimdir. Kendinize iyi bakın ☺️
Kendine öyle dersen kimse sevmez tabii. Etrafında nasıl güzel insanlar olsa bile senin gibi bir çok insan var, yani bunda kıskanılacak bir şey yok, hadi bende etrafıma baktığımda herkesin sevdiği var bu durumun benim canımı direk sıkması gerekirken sıkmıyorum çünkü hayat eşimizi bulacağımız gün gelip çatacak. Ayrıca boyunun kısa olması ve çirkin olman sevilmemek için bir neden asla değil, o insanlar sadece dış görünüşe göre mi dışlıyor? Benim o beyinsiz insanlara hiç lafım yok çünkü anlamıyorlar. Sana samimi olmak istiyorum, konuşmak istersen konuşalım çok ciddiyim. En azından biraz açılmana yardım ederim, iyi hissedersin.
Çok abartıyorsun 1.55 boyun çok hoş bir kadın için çok güzel bir boy, ben 1.85im ve 1.55 çok seviyorum. Özgüvensiz durma fotoğraf at bana seni tanımak istiyorum. Atamam deme özgüvenim yok deme bişeyleri değiştirmek için hamle yap
Cevap
7Cevap
Bende keşke yakışıklı olsaydım diyorum her zaman
Kendini sevmezsen kimse sevmez zaten. Ve sevilmek için güzel olmak zorunda değil kimse.
Kendini sevseydin özgüvenli olurdun desek? Güzellikle değer mi veriliyor insanlara? O kadar güzel o kadar yakışıklı insan var ki ama karakter yok nolucak? Allah seni bu şekilde yaratmış. Onun verdiğine itirazın mı var?
Knk istek at bana kurban olayım
Peki.
Bunu buraya yazmadan önce foto atsan baksak bir çözüm var mı yok mu diye
İllaki senden hoşlanan biri çıkacak buna ekin olabilirsin
Minyon olmak daha güzel benim. hosuma gidiyor çok tatlinoluyo 😊
Boy kaç
Yo boyun gayet iyi 155 benim boyum da 167
Benden de hoşlanmıyor. kjmse
Dalga geçmiyor demi bence güzelsin
Birak kimse sevmiyorsa sevmesin kendini sev
foton var mı knk?
böyle düşünmesen?
çirkinim diyen güzel çıkıyor sitede, ondan soruyorum foto atar mısın diye
bir seferlik özgüvenli olabilirsin
kendini sevmediğin sürece böyle olursun, bir tane hayatın var onu da böyle harcama
her zaman senden daha iyileri olacak, benden daha yakışıklıları var diye bu psikolojiye giremem. eminim düşündüğün kadar bile değilsindir. kendi kafandaki güzellik algını değiştir
değilsin
inanmıyorum
yaşın kaç
knk daha çok uzun hayat var önünde, ben senin çirkin olduğuna inanmıyorum
kapalı mısın?
sesin çıksın o zaman, kendini ezdirme
kendini de sev, çirkin değilsin
Cirkin kadin yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?