Eski sevgilim doğum günümü kutladı, sizce onu affetmelimiyim?

15 Haziran onun doğum günüydü ben onun doğum gününü kutlamadım ve biz 7 Haziran ayrıldık, ben onu engelledim, sonra engelini kaldırdım ama numarasını geri yazmadım. Sonra 1 ay falan geçti numarasını yazıp beni silip silmediğine baktım, hikaye attı ve hikayesi bana düştü, ben de görüldünü kapatıp hikayesine baktım, devamlı olarak aşka ait şeyler atıyordu hikayesine, 31 Temmuz benim doğum günümdü ama o gün yazmadı bana, ben bugün onun numarasını tekrar yazdım, dün arkadaşım gelmişti doğum günüm için, hikaye attım bakacakmı diye, baktı ve anında yazdı, doğum günün kutlu olsun, hep mutlu ol🌹 - yazdı, ben de 4 gün önceydi doğum günüm dedim, o da bana biliyordum ama engellendiğimi düşündüğüm için yazmadım dedi, sizce gerçekten pişmanmıdır? Affedeyimmi?
Eski sevgilim doğum günümü kutladı, sizce onu affetmelimiyim?
Cevapla