Eski sevgilinin doğum gününü kutladım, pişman olmalı mıyım?

ona karşı hala ilgim var doğum gününü kutladım daha cevap gelmedi rahatsız etmemi yazar görüldümü yapar umrumda değil önemli olan benim içimde kalmamasıydı sizcede öyle mi? şimdide salak gibi keşke kutlamasaydm diyorm yaaaaa sizede böyle oluyormu?
İçinde kalmaması önemli vereceği cevap ya da görüldü kalması önemli değil
bitmiş bişey için yazmak cok gereksiz fazla değer vermek yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
teşekkürler yazmış :) ricalar :D
Eski sevgilinin doğum gününü kutladım, pişman olmalı mıyım?
Cevapla