Eski sevgilimin doğum gününü kutladım barışır mıyız?

1 buçuk ay önce ayrıldık ve ben ona iyi dileklerde bulunan bir mesaj yolladım ve kutladım. Bana çok teşekkür etti ilk kutlayan benmişim şaşırmış Sen varya tanıdığım gördüğüm en mükemmel insansın kalbimde gönlümde hep var oldun bendeki bu yerini bu kaliteni hiçbir zaman unutmayacağım sen herzaaman benim aklımda olucaksın umarım iyisindir yanımda hissettirdin gibi msjlar yazdı. Bende ona madem bu kadar mükemmelim neden bu zamana kadar adım atmadı bunu sordum falan? Sizce bir umut doğar mı yoksa sadece vefa mi duydu bolca teşekkür etti işte.

Eski sevgilimin doğum gününü kutladım barışır mıyız?
Cevapla