Kısa boylu olduğumuz için ömür boyu kızlardan red yiyeceğiz değil mi?

Gayet özgüvenli ve bakımlı bir insandım. Taaa ki sevgili yapmaya çalışınca kadar. Sevgili yapmaya çalışırken yazdığım her kızdan direkt olarak red yedim. Bunun sebebi de boyumun kısa olmasıydı. Gerçekten üzücü ama acı bir gerçek. Kızlar sadece uzun boylu ve yakışıklı erkeklerle sevgili olurlar.

Kısa boylu olduğumuz için ömür boyu kızlardan red yiyeceğiz değil mi?
Cevapla