Kas yapınca kızlar için mi yapıyoruz saçmalık değil mi?

Bı insan kendini vücudunu geliştiremezmi ben şahsen kadınlar için değil sporla uğraşmak hoşuma gidiyor stres sıkıntıyı orada atıyorum, gelip evde uyuyorum, kızlar için yapanlar varsa bilemem tabi düşünceniz nedir?
Kas yapınca kızlar için mi yapıyoruz saçmalık değil mi?
Cevapla