KızlarSoruyor'dan da manita yapamadıysak vay bizim hâlimize?

10 senedir buradayım, bir tane bile manita yapamadım. Gerçek hayat zaten rezil durumda. Lan insan bari buradan bi' manita yapar ya 😃😃 Bu ne beceriksizliktir kardeşim. Benim kısmetim mi kapalı yoksa harbiden. Bahtımı kim kararttı olum benim?

KızlarSoruyor'dan da manita yapamadıysak vay bizim hâlimize?
Cevapla