Çok kızıyorum sizce haksız mıyım?

25 yaşına gelmiş 3 yıldır memur bir erkek birikimi yok aileden destek yok düğünü için birikim yapmam gerekiyor diyor. Nasıl ailesi var ben anlamıyorum evin en büyüğü bide ailesinin şimdiye kadar birikim yapmaması saçma değil mi?
Çok kızıyorum sizce haksız mıyım?
Cevapla